Gönderen Konu: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası  (Okunma sayısı 5502 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 158000
  • Model Yılı: '07
  • 422 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« : Mayıs 26, 2014, 20:05:03 »
Livsfara: Styrningen på Hyundai i30 dör

Çeviri:

"Videoda da izlediğiniz gibi i30 geyik test parkurunun dışına düz olarak devam ediyor çünkü servo direksiyon sistemi kendini kapatıyor. Kadranda küçük kırmızı bir ışık bana direksiyon ile ilgili birşeylerin ters gittiğini söylüyor ama buna gerek yok, direksiyonu çevirmeye çalışırken bunu zaten anlıyorsunuz."

"Evet, servo kapanınca bu kadar kötü oluyor. Böyle bir durumu seyir halindeyken kontrol edebileceğinizi düşünmeyin bile. Son derece tehlikeli. Rezalet!"
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Toyota Club Türkiye

Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« : Mayıs 26, 2014, 20:05:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #1 : Mayıs 26, 2014, 20:37:10 »
Hyundai işte diyincede millet tribe bağlıyo :)
Ama.durum bu arkadasimda var 30.000km su an sıfır aldi 3 kere servise gitti yolda kaldığı için.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 243 kere teşekkür etti
  • 670 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #2 : Mayıs 26, 2014, 20:47:52 »
direksiyonu çevirdikten sonra mı servo kapatmış ?  ama bundan daha kötü ne olabilir ki ?

güvenlik için hızlı direksiyon hareketlerini kapatmaları lazım. yada direksiyona müdehale gereksiz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 158000
  • Model Yılı: '07
  • 422 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #3 : Mayıs 26, 2014, 21:17:48 »
Evet, videoda tam ani çevirme sonrası kapanıyor ve ağırlaşıyor, geri çeviremiyor.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3398 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #4 : Mayıs 26, 2014, 21:18:13 »
Acaba tekil bir hata mı?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 243 kere teşekkür etti
  • 670 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #5 : Mayıs 26, 2014, 21:22:50 »
kesin arıza yapmıştır :)  koreliler kötü araba yapmıyorlar, sıfırken iyiler aslında.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #6 : Mayıs 26, 2014, 21:29:52 »
Acaba tekil bir hata mı?

Farkeder mi?

Korelilerde isler Japonlarda ki gibi yurumuyor.Ayni parcanin 4-5 tedarikcisi olabiliyor, sorun kismi asil burada basliyor, parca numarasi tedarikciye gore degismiyor ve sadece sorunu garanti kapsaminda yasayanlarin ve dile getirenlerin sorunu gideriliyor, ayni ureticinin urunune denk gelr ve o zamana kadar bir revizyon yapilmadiysa ayni sahneyi 4-5 kere yasamak olasi.

Not: Bu yazdiklarimi bizzat babamin basina gelen olaylar sonucunda iletiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3398 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #7 : Mayıs 26, 2014, 21:41:16 »
Farkeder mi?

Korelilerde isler Japonlarda ki gibi yurumuyor.Ayni parcanin 4-5 tedarikcisi olabiliyor, sorun kismi asil burada basliyor, parca numarasi tedarikciye gore degismiyor ve sadece sorunu garanti kapsaminda yasayanlarin ve dile getirenlerin sorunu gideriliyor, ayni ureticinin urunune denk gelr ve o zamana kadar bir revizyon yapilmadiysa ayni sahneyi 4-5 kere yasamak olasi.

Not: Bu yazdiklarimi bizzat babamin basina gelen olaylar sonucunda iletiyorum.

Yok devenin nallısı,
O kadarda kötü olabilir mi yaaa?

Bu nedenle ZZ serisi motorlar sonrasında bizden motorları aldılar ve kutuda motor gelmeye başladı.
Araç başı maliyet arttı.
Ama Toyota merkez "X" ülkenin motorlarının şununla "Y" ülkenin motorlarının bununla uğraşamam dedi.

Sorun çıkarsa aynı sorun ile mücadele edeyim dedi.
Ufugun dedigi gibi her firmanın farklı problemleri ile uğraşmak bitez.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #8 : Mayıs 26, 2014, 22:10:31 »
Daha neler neler Ahmet abi, sen bilmezsin bu otomobil firmalarini :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #9 : Mayıs 26, 2014, 22:10:56 »
i30 dediğin araba o kadar pahalıydı ki özellikle bi arkadaşa bakmaya gittik dizel i30 otomatik dolu bi versiyondu 60 binden bahsediyorlar ama hiç böyle bişi görmemiştim....
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 121000
  • Model Yılı: '11
  • 19 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #10 : Mayıs 26, 2014, 22:26:03 »
TEST ŁOSIA 2013 bezpieczne samochody

Buda avensisin başarısı olsa gerek ama mondeo gibi sınıfında iyi yol tutuyor denilen bir arabanın testi geçememesi beni şaşıttı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #11 : Mayıs 26, 2014, 22:27:46 »
Koreli firmalar genel yargiyi degistirebilmek icin cogu hayati parcalari Japonlardan (mitsubishi, denso, aisin, koyo vs.) temin etmeye basladilar dolayisi ile araclarin fiyatina yansidi.

Evet komponent kalitesi artisi yasandi ve birazda ani oldu accent sonrasi i serisi hyundaicileri soke etti bazi konularda ama degismeyen sey altyapi zihniyeti dolayisiyla imaj.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #12 : Mayıs 26, 2014, 22:58:37 »
Her tarafı fazla donanım olsa ne yazar. Toyota'nın konfor donanımlardan şikayet eden bizlere güzel bir örnek olmuş.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #13 : Mayıs 26, 2014, 23:23:35 »
Her tarafı fazla donanım olsa ne yazar. Toyota'nın konfor donanımlardan şikayet eden bizlere güzel bir örnek olmuş.

Maalesef durum biraz oyle, "yaa elin korelisi ne bicim far koymus, birde suna bak" elestirileri duyuyorum bazen.

Onu birde o araci kullanip farinin ici zangir zangir oynayan, garantiden degismesine ragmen bikip bir daha ugrasmayan adama sor diyesim geliyor ama susuyorum.

Herkesin her zaman biraz daha tecrubeye ihtiyaci vardir, demis bir bilmis.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #14 : Mayıs 27, 2014, 00:26:17 »
yotube den koymasanızda bizde islesek nasıl olur acaba. malum yasaklı hala.
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #15 : Mayıs 27, 2014, 00:43:53 »
yotube den koymasanızda bizde islesek nasıl olur acaba. malum yasaklı hala.

http://yadi.sk/d/XEpbvihLRN4ox
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #16 : Mayıs 27, 2014, 00:58:07 »
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.

Master Test Berlinas


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3398 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #17 : Mayıs 27, 2014, 07:36:02 »
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.

Master Test Berlinas

Ben aynı düşünmüyorum.
Belki lastiklerin tepkileri farklı olabilir fakat pilotaj etkende çok fark göremedim.

Mondeonun ESPsi geç devreye girdiginden ön tekerlerin virajda düz gitme istegini geç önlüyor.
ESP müdahale ettiginde ise geç müdahale nedeni ile etki daha fazla hissedilir oluyor ve arkasının toplaması zor oluyor. Birde geç gelen ESP destegi.

Pilotajdan ziyade ya lastikler farklı yada ESP nin devreye giriş zamanlaması iyi degil.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #18 : Mayıs 27, 2014, 07:58:44 »
arabanın koreli, sandviçin goralısını sevmem :), 2.videoda avensis gerçekten çok güzel tutunmuş
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 43000
  • Model Yılı: '14
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #19 : Mayıs 27, 2014, 08:41:11 »
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.

Master Test Berlinas

Alfa'dan önce engele giren peugeot 407 bariz daha hızlı giriyor ve yine Alfa ise 407 ye göre daha yavaş engele giriyor. Yoksa bana mı öyle geliyor?

Vectra'nın da hakkını vermek lazım, gayet stabil.