0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
SIDI motor opelin en gelişmiş yeni benzinli motoru şehir içinde 9litreyi gözden çıkarırsanız rahatlıkla binilebilir. 1.6t 180 bg ecotec ile karıştırılmamalı. Hatta bunun yeni astra k modelinde 1.4lt hacimlisi mevcut.
Şehir içi derken İstanbul Şehir içi 9lt yaksın avensisi yarın yakarım
Tabiki İstanbul gibi biyerde 9litre yakmaz. Düz vites seçeneğinde fabrika verisi şehir içi 9lt otomatik seçeneğinde 9.6lt olarak geçiyor.
Şu an tüm otomobil forumları/ özellikle tapatalk desteği olan /takip ediyorum. 1.2 tsi Leonlarin uzun yolda bile 6 7 litre aşagi düşmemesini 1.6t insignialarin gaza hafif yüklenince ortalama tüketimin 2 hanelere vurduğunu, ecoboost motorların aslında benzinboost motor olduklarını gördükçe aracima şükrediyorum [emoji16]
Abi opellerde hızınız ne olursa olsun butona basılı tuttuğunuzda aracı güvenli şekilde frenleme yapıp durduruyor. Abs etkisi yaratıyor. Ama astrada sevmediğim yönü otomatik bıraksada, otomatik kurmuyor stop edince illaki butona basıp kurmak gerek. Avensis de durum nasıl ? Birde merak ettiğim yokuş kalkış (HAC) görevini elektronik park freni mi gideriyor?
İnternette okumuştum. Vatandaşın biri Golf test sürüşü esnasında 200Km hızla giderken el freni düğmesiyle aracın stabil bir şekilde durdurulmasına şahit olduğunu yazmıştı.
Bu durma yada yapılan test esnasında hala gaza basılıyor halde mi?
Belkide elektronik gaz pedalı olduğu için devre dışı kalabilir? Sonuçta VSC devreye girdiğinde gaza bastıkça gaz kesiyor araç. Gaz pedalına elektronik müdahale var. Yokuş kalkışta araç durur halde ama , bi anda yük binecek. Hareket halindeyken bir şeyler farklı olur bence
Vitesi P ye alınca yük şanzımana biniyor onun tık sesi o. Aracıız 1.8 CVT. Buralarda otomatik avensis kullanan az Otomatik kurması için start tuşunun altındaki P ye 3 saniye basılı tutmak gerekiyordu galiba ama bilenler daha iyi açıklar.