0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bu iletinin sonuna gülen yüz eklemeyi unuttuğunuzu düşünerek yorum yapmıyorum. Yok unutmadım mesajımda gayet ciddiyim diyorsanız size cevap yazacağım.
toyota club Türkiye adının honda club Türkiye olarak değiştirilmesini öneriyorum. bölüm sorumlusu bile honda probagandası yapıyorsa HCT ismi yakışır.
Honda yeni CRV modelini yeni 1.6 litre i-DTEC Earth Dreams Technology adlı dizel motoruyla birlikte piyasaya sundu. İlk aşamada önden çekiş ve manuel şanzımanla beraber alınabilecek 1.6 litre dizel motorl CRV ekonomik bir SUV arayanların öncelikli tercihi olacak. Yeni dizel motor sınıfının en hafifi olmasının yanında 4000 d/d'de ürettiği 120 hp güç ve 2000 d/d'de ürettiği 300 Nm tork ile göz dolduruyor. Aracın ortalama 119 gr/km'lik karbondioksit salınım değeri motorun ne kadar çevreci olduğunun bir göstergesi. ECON modunda start stop sistemiyle ve sürücüye ekonomik kullanım için uyarılar yapan Eco Assist ile daha düşük tüketim değerlerine imza atılabiliyor. Yeni CRV 60/40 oranında yatabilen arka koltukları sayesinde 1648 litrelik bir yükleme hacmi sunabiliyor. Motor ile ilgili ayrıntılar;Avrupa'da Honda'nın 'Earth Dreams Technology' motor serisinin ilk ürünü olan bu motor, yüksek performansla düşük yakıt tüketimini bir arada sunuyor. Motorun başarısını sağlayan başlıca özellik, kullanılan hafif malzeme teknolojisi. Motor bloğunda alüminyum malzeme kullanılması motor ağırlığını 2,2-litre i-DTEC motora oranla 47 kg azaltarak sınıfının en hafif dizel motoru haline getiriyor. Motorun ağırlığının azaltılması, yakıt tüketiminin ve egzost emisyonunun azaltılmasına yardımcı olurken sürüş dinamiklerinin iyileştirilmesine de önemli bir katkıda bulunuyor. Motorda kullanılan tüm bileşenler ağırlığı azaltmak amacıyla yeniden tasarlandı. 2.2 litrelik i-DTEC motorda 9 mm olan silindir kalınlığı yeni 1.6 i-DTEC'de 8 mm'ye kadar düşürülmüş. Dizel motor için olağanüstü bir silindir kalınlığının elde edilmesinin yanında daha hafif piston ve piston kolları kullanılarak ağırlığın azalması sağlanmış. Motor tasarlanırken mekanik sürtünmelerin azaltılarak benzinli bir motorun seviyelerine ulaşması hedeflenmiş. Daha kısa ve hafif piston etekleri kullanılarak 1500 devirdeki mekanik srtünme 2.2 litrelik i-DTEC motora göre %40 seviyelerinde azaltılmış. Mekanik sürtünmenin azaltılması motor verimini arttırarak tüketim ve emisyon değerlerinde avantaj sağlamasının yanında, motorun tepkilerini de hızlandırmış. Motorda kullanılan dördüncü jenerasyon Garrett imzalı maksimum 1.5 bar basınç üreten turbonun, elektronik motor kontrol ünitesi ve yakıt besleme sistemi sayesinde boşluk yaşatması minimize edilmiş. Honda 1.6 i-DTEC motorda 1800 bar maksimum basınç üreten Bosch imzalı selenoid enjeksiyon sistemine yer vermiş. Yüksek basınç sayesinde yakıt demetinin daha iyi atomize olması sağlanarak hava ile daha iyi karışıması sağlanmış. Bunun sonucunda daha düşük emisyon ve tüketim değerleri elde edilbilemiş. Motora hava girişinin şartlandırılmasında egzost gazlarının tekrar sirkülasyonundan yararlanılarak verimin artması sağlanmış. http://ototeknikveri.com/icerik/777/yeni-2014-honda-crv-16-dizel-i-dtec.html
Alıntı yapılan: (Gizli Üye) - Kasım 03, 2013, 16:23:46motoru güzelleştirdiler diye kasayı çirkinleştirmeleri gerekmiyordu aslında...Dün bakım için servise gittiğimde benim ilk yorumum da benzer oldu. Lakin Civic için de aynısını söylememe rağmen gidip Civic aldım Alıntı yapılan: (Gizli Üye) - Kasım 03, 2013, 00:36:04Aracı bilmiyorumda reklamı harika Aynı fikirdeyim Ahmet, reklam güzel olmuş.
motoru güzelleştirdiler diye kasayı çirkinleştirmeleri gerekmiyordu aslında...
Aracı bilmiyorumda reklamı harika
Honda Türkiye sayfasından alınmıştırAlıntı1.6 Dream Düz vites 1597 cc Dizel 80.9001.6 Premium Düz vites 1597 cc Dizel 86.9001.6 Elegance Düz vites 1597 cc Dizel 92.900
1.6 Dream Düz vites 1597 cc Dizel 80.9001.6 Premium Düz vites 1597 cc Dizel 86.9001.6 Elegance Düz vites 1597 cc Dizel 92.900
Ali kardeşim propaganda için mesaj yazmak gerekmiyor, senin gibi bir oto forumunda bölüm sorumlusu mertebesine yükselen birinin avatarında rakip bir markayı övücü ibare kullanması bana biraz tuhaf geliyor, ayrıca üstüne üstlük o markanın bir ürününü tanıtıcı konu açtın. benim gibi bir düz üye avatarına böyle bir ibare koyabilir konu açabilir sonuçta normal bir üye denir geçilir ama o forumun bir yöneticisinin durumu farklı olur tabi bu yazdıklarım benim görüşüm belkide yanlış düşünüyorum. amacım genç bir kardeşimi üzmek değil karınca kararınca iğnelemeyle karışık ikaz etmek, inşallah bana kızmazsın, mesajlarını zevkle takip eden biriyim.
Abi özel mesaj ile söylesen dakika düşünmez kaldırırdım profilimden o mesajı
Şimdi de şunu söylüyorlar: kesinlikle dizel otomatik diye bir şey olamaz.Mercedes BMW 40 yıldır yapıyor, dsg dünyayı sallıyor ama olmazmış. Bak sen...
Türkiye'deki Honda bayilerine gittiğinizde birkaç sene öncesine kadar size hep aynı şeyi söylerlerdi."Bizim araçlarımız zaten az yakıyor. Onun için Honda dizel araç üretmiyor"Neden Honda'nın dizel aracı yok diye sorduğunuzda aldığınız cevap bu olurdu.Sonunda Honda da dizel araç üretimine başladı.Biraz geç değil mi ? Veya neden şimdi ?
Ben hep derim. 2.0 altında dizel tam otomatik olmaz.
Kia Ceed ve Hyundai İ30 1.6 AT !?
Valla o iki aracı ben de biliyorum hocam lakin kullanan arkadaşlarım hiç memnun değiller. Benim için seçenek listesinde olmadıklarından dolayı halen aynı fikirdeyim
Dizel arac uretip karizmayi cizdirmek istemiyordu demek arge calismalari olumlu sonuc verdi.Honda burada E85 yakit kullaniyor dizel'den daha ucuz LPG'den biraz daha pahali en cevreci yakit.
Valla karizma falan dinlemiyor benzin fiyatları.Paşa paşa yaptılar sonunda işte.