0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Evet, bugün itibariyle motorun ısınma sorunu yok ama şimdilik, eğer 0.C veya altı bir bölgede şu haliyle bu araç geziyor olsaydı, hararet göstergeside aşağı doğru düşerdi diye düşünüyorum.Kalorifer peteği tozla tıkalı olsa arasıra sıcak üflemez stabil kalırdı diye düşünüyorum ki polen filtresi icat olduğundan buyana tozla tıkanan kalorifer peteği kalmadı.Kalorifer vanasının selenoid olduğunu düşünelim, kabin içi istenen sıcaklığa erişemiyorki kendini kapatsın.
petek tıkalı olabilir derken içini kastettim, dışının tıkanması çok çok nadirdir, vanadada problem olabilir. bazı vanalarda motor oluyor digital emirlere göre musluğun açıklık ayarını değiştiriyor.
petek tıkalı olabilir derken içini kastettim...
ahmet bey,gittiğim servis elemanı malesef işine önem veren biri değildi. Güzel yurdumda nedense böyle tip ustalardan çok var.geçende birisiyle karakolluk oldum.ön fren balatan bitmiş ötüyor değişmeli dedi değiştirdik.Gerçekten bitik di ne varki aynı ve daha fazla ötme gıcırdama yine yapınca tekrar gittim. olabilir normal demezmi. sigortalarım attı. madem öyle niye önceden söylemedin ses yapabilir diye sorunca bozuldu. işine gelmeyince çirkinleşmeye başladı. gidip karakola şikayetçi oldum. orda efelenen arkadaş gelip benden özür dileyince çıkıp gittim. yani sözün özü insan evladı usta bana denk gelmeyince bende çözümü böyle sizler gibi engin bilgi ve tecrübesi olan dostlardan yardım alarak çözmeye çalışıyorum.Bahsettiğiniz kontrolleri ilk fırsatta yaparak bilgi veririm. regülatörde bir sürü çıkış vardı resimleyip buraya ekleyim.
Benimde aklıma o geldi.Ne kadar ki termostat 0 dan değiştirelim
termostat arızalı olsa hararet düşer ama sürekli kontrol ettim hararet hep ortada oda aklıma geldi şimdi.
Yok yavaş yavaş ortaya geliyor hararet daha sonra çok çalışırsa hararet bi çizgi daha atlıyo öyle kalıyor.