0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Onu geçtim, siboplarda oluşan zarar demişsiniz, motorun ısısını 1 derece bile düşüremeyeceği gibi fazla oksijenden dolayı daha büyük patlama olacak ve bu ısı artacaktır.
Bizim beyaz eşyacı bir arkadaşın flash mark aracı vardı. Bildiğini elektrik süpürgesinin motorunu hava filitresi ek bağlantısı yapmış aküden 220 yükselteç le de motoru çalışır hale getirmiş aracın için siviç anahtar koymuş.kendi anlattığı ototbanda denemeye çıktım diyo normal zamanda şehir içinde açınca fazl havadan araç boğuluyor stop ediyormuş.Otoban da yüksek hıza çıkmış o esnada turbolama gibi diyor anahtarı bir açtım diyo bir anda araba kadran sona dayandı diyor .araba parçalanacak sanmış biraz denemiş sonra sökmüş böyle bir uygulama sizde yapabilirsiniz illa çakma turbo yapmak istoyorsanız
bu gün aracı şöyle bir inceledim. mühendisleri tebrik ettim tekrar. ve sadece bir ilave aklıma geldi. sizinde fikirlerinizi almak isterim. araca göre sağda, radyatörün yanında tek kalıp tamamı kapalı plastik bir malzeme var, bunun üst kısmında hava girişi kanalı açılmış yaklaşık 15*5 büyüklüğünde, dışardan aracın burnuna çarpan hava, hava filtresi kanalına yönlendiriliyor, orada hafif bir boş alan var, o boş alanda klimanın boruları geçiyor, (zannımca ordan geçen soğuk hava filtreye yönleniyor-mühendislik). işte tam bu noktada, klimanın borularının geçtiği yere, bilgisayarın işlemcisinde olduğu gibi aliminyum bir soğutucu parçayı klima borusunun etrafına sarıp klimadan gelen soğuk etkisini daha fazla artırsak ve hava filtresinin ağzından girecek soğuk havayı artırmış olurmuyuz, bu basit işlemin bize bir faydası olur mu?