Toplam Oy Verenler: 73
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Toyota 2013 model arka camları manuel araca bilmem kaç para fiyat çekmeyi biliyor ve alanda alıyor. Önce iğneyi kendinize batırmanızı rica ediyorum..Ayrıca fiyatları kafanızdan sallamayınız açılır cam tavan Golf'te 2700TL dir.hani şu Toyota'da olmayan camtavan
Sercan'cım bence sen yanlış anladın yukarıda ekleyecektim forumun objektif olduğunu yazarken unutmuşum.Kusura bakmayın..sözüm benim sadece yanlış bilgilere..
Ahmet Can bey burada fiyatı yazmıştım gözünüzden kaçtı sanırsam..Bu mantığınıza göre yanlış bilgi vermekte bir sakınca görmüyorsunuz demek ki .O zaman ben daha fazla konuşmayayım..
Öncelikle sizin mesajınıza kadar bu konuda cam tavanla ilgili bir fiyat ibaresi ben göremiyorum siz görebiliyormusunuz
Selçuk konu senin fiyatları çok fazla bilinçli-biliçsiz şekilde mubala etmen benim bozulduğum nokta bu.2700 nere 6000 nere insaf .Alan alsın kolu kas yapmak isteyen benim için sorun değil.
Yani demem o ki gerek yok germeye istemeden de olsa birbirinize karsi atifta bulunuyorsunuz, simdi de Ismail geldi o da girecek araya iyice buyuyecek gecenlerde yine bir konuda oldu Faruga ufak bir uyarida bulunduk sagolsun anlayisla karsiladi,artik kabak tadi veriyor. Ama ben size yapacagimi biliyorum biraz daha sabredin aranizi duzeltecegim.
beni ne katıyonuz yahu bana göre golf 7 yeni auristen iyidir . kendime göre haklı sebeplerim var.
her türlü golf. vw değil ama türkiyede doğuş otonun karaktersizliği yüzünden markaya antipatim oluşmadı değil. ama golf auris karşılaştırmasında golf daima 1 adım öndedir. yol tutuşu focusun hiçbir zaman golften iyi olduğunu düşünmüyorum focus 1 ödül falan alsada o dönem golf 4 serisi vardı ki bu golfun en iyi serilerinden biridir ve yol tutuşu konusunda çok ufak bir puanla geçmiştir belkide. focus 2'yi zaten saymıyorum sedanları kıçını tutamıyor diye birçok kişi şikayetçi ben hb kullandım iyi gibiydi. focus 3'ün ise golf 7'nin karşısında hiç şansı yok birkere. onun haricinde para önemli olmadığı için higline donanımında aurisin en full donanımı arasında golf öne çıkar. bunun yanında tsi motordan ne kadar bu forumdakiler çekinsede sanayide öyle aman aman tsi motor arızası görmüyorum. dsg şanzıman ise kim ne derse desin otomatik şanzımanda tek geçerim. ilk serilerinde sorunlar yaşanıyordu ama yenileri gerçekten muazzam olmuş. sarsıntı güç kaybı vs hissetmiyorsunuz. tıkır tıkır çalışıyor. arıza yapanlar genelde şirket arabaları eşşek niyetine binilenler zaten. yeni aurisin özellikle arka tarafı bence makyajdan sonra daha iddalı olabilir. şuanda ön ve arka tasarımlarındaki geometrik çizgilere pek alışamadım. biraz daha derli toplu yapılacaktı zaten makyajda...ben olsam golf alırdım dsg ile...
Tamam da ben orada sonradan takılabilecek klima fiyatından bahsettim cam tavan fiyatını söylüyorsun aradaki alakayı ben anlamadım. klima yoksa açar camları gezerler demek istedim yani sonradan toyotada olmayan cam tavan golfde 2.700 tl dedin alaka mantık kuramadım sonradan.
Ertan bey küçük bir dipnot VW bir önceki jenerasyonlarda kullandığı TFSI motorlar kötü benzine karşı çok hassastı o konuda haklısınız .Lakin TSI larda o konu epey halloldu.Zamanında AUDI lerde dahi sıkıntı olmuştu..
Tabi Toyota motoru bu konuda daha başarılı eski Avensis'imi satarken doğudan çok adam aradı.Kaçak benzinle banamısın demez...
Dsg en sevdigim sanzimanDİ taki gecenlerde aldigim sok habere kadar zAten cok duyuyordum bu tur haberleri, 2010 Passat Tdi Dsg amcamin araci(sirket) sanziman arizasindan servise girdi masraf 25.000 TL Yanlis duymadiniz. Araci oracikta biraktilar. artik alternatiflerimin arasindan tamamen cikarmis durumdayim Dsg sanzimani. Bu arada aracin Km'si 50.000 km ye yakin.
Aracta sirf sanziman mi var? Nasil fiyat oyle?