0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Dünya 1.000.000 şarj döngüsüne sahip piller ile uğraşırken (ZVW35/ ZVW40 Prius pili 100.000 döngü ömre sahip) 2.000 döngü ömürlü (bu ömrün de hangi voltaj ile şarj edildiğinde elde edildiği bilgisi verilmemiş, bu ömür 220V ile ise 380V ile şarj edildiğinde çok daha düşecektir) pilin ne olduğu da meçhul
Eleştiri;280km. menzilin hangi şartlar altında elde edildiğini yazmamışlar, biraz Türk atışı olmuş gibime geliyor, Dünya 1.000.000 şarj döngüsüne sahip piller ile uğraşırken (ZVW35/ ZVW40 Prius pili 100.000 döngü ömre sahip) 2.000 döngü ömürlü (bu ömrün de hangi voltaj ile şarj edildiğinde elde edildiği bilgisi verilmemiş, bu ömür 220V ile ise 380V ile şarj edildiğinde çok daha düşecektir) pilin ne olduğu da meçhul,Bu fiyatlarla aylık 100 adedi ancak DRD Filo kiralama kendisi yapar.Özeleştiri;Herşeyi eleştirir olduk be kardeşim, ülkemizde ar-ge ile uğraşanlarda varmış
yapılan çalışma niyet açısından önemli bir adım olsa da pil teknolojisi üzerinde biraz uğraşmaları gerekiyor. ayrıca şanzımandaki P, R, N, E, S tamam da F harfi hangi sürüş seçeneğine karşılık geliyor merak ettim.
Güzel bir çalışma tabi ama bu araç ancak büyük şehirlerde kullanılabilir.Hava kirliliği,trafik kazaları vs düşünüldüğünde çok olumlu tarafları olacaktır.Ancak benim kişisel tercihim hyribden yana olurdu. Kafama takılan bir soru da şöyle.Bazen 20 km mesafeyi 3 saatte gittiğim zamanlar olmuştur.Havanın kış ve olduğunu yada tersi bunaltıcı sıcak olduğunu var sayarsak aracın enerji stoku ne olacak?
Türkiye'de satışı yok ama Toyota IQ ile arka koltukları iptal edip bu bölümü bagaj ve akü bölümü olarak düzenlemeli ve iki kişilik elektrikli bir şehir içi aracı yapmayı denemelilerdi.