0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
bir güvence verecekmisinizaraç pert olursa ayvayı yerse falan diye...
D4 ler dizel degilmi benzinlilere dual vvti denmekte biri simdiki digeri önceki aracim.2007 1.6 dual vvti yeni kasa corollaya brc taktirmistim. d4 den ne kastediliyor?
Merhaba Kemal Bey ;Direkt enjeksiyonlu motorlarda eski tip (emülatörlü) lpg dönüşümü yapıldığı zaman ortaya çıkabilecek sorun yanma odasının ısısının yükselmesinden ve de burda bulunan benzin enjektörünün kendisini soğutamadığından ötürü zarar görme ihtimalidir.Wolksvagen FSI-TSI-TFSI motorlara lpg dönüşümü yapıldığı zaman araç rolantide belirli bir süre ( 4 sanıye) benzinde çalışıp tekrar lpg de çalışır ,ayrıca hareket halinde cut off çıkışında 3 vuruş benzin enjekte ederek yine benzin enjektörleri soğutulur , bu strateji ile aracın zarar görmesi engellenir.Bizim yapmayı planladığımız sıralı sistem montajında araç %100 lpg ile çalışacak fakat her rolantiye düştüğünde araç belirli bir süre benzinde çalışıp tekrar lpgye geçecek ve yine hareket halinde cut off çıkışında 3 vuruş benzin enjekte edilerek yine soğuma sağlanacak.Bu anlattıklarımız işin teorik boyutu ,tabi pratikte sonucun nasıl olacağını zaman gösterir.Böyle bir durumda henüz işin başındayken %100 garanti vermemiz ve sorumluluğu almamız mümkün ve mantıklı değildir.Biz araç üreticisi değiliz ,ARGE ve labaratuvarlarımız yok ,bu sistemi test etmedik ; sadece yapılabileceğinizi söylüyoruz.Ayrıca normal emülatörlü sistem taktırıp (biz önermesekte) sorunsuz şekilde kullandığını belirten kullanıcılar var , bu sistem çok daha teknolojik bir sistem olacaktır.Selamlar...
D4 demek direk enjeksiyonlu benzinli demek,D4-D demek direk enjeksiyonlu dizel demek.Mehmet bey bir sorum olacak bahsettiğiniz sistem yoğun trafikte hem benzin hem de LPG kullanımı sağlayacak (durduk benzin, hareket ettik LPG) peki LPG sisteminin en büyük avantajı olan düşük tüketim bedeli absorbe olmayacak mı ?
Merhabalar ;Bizim planladığımız stratejide araç her rolantiye düştüğünde 4 sanıye benzine geçip tekrar lpgye geçecektir ayrıca 4.000 RPM nin üzerine çıkılıp araç CUT OFF a geçtiğinde 4 vuruş benzin püskürtecek ,bu stratejideki benzin tüketimi minumum düzeydedir ve tasarruf oranını en fazla %5 etkiler.
Arkadaşlar Merhaba ;Herkesin bildiği gibi Toyota D4 motorlara Sıralı Gaz Sistemi takılamıyor ,bunun yerine eski nesil emülatörlü Gaz sistemi takılıyor fakat bu sistem ise aracı sürekli lpg ile çalıştırdığı için uzun vadede benzin enjektörleri arızalanabiliyordu .Şahsım ve firmam adına bu sistemi tavsiye etmiyoruz.Teknik servisimiz ile yaptığımız görüşmelerde bu araçlara sıralı sistem takılabileceğinin ve Wolksvagen FSI -TSI -TFSI motorlarda uyguladığımız strateji ile belirli aralıkta ve oranda aracı benzinde de çalıştırarak lpg dönüşümü yapabileceğimizin kararını vermiş bulunuyoruz.Henüz bu tip bir montaj yapmadık fakat talep gelmesi halinde bu montajlara başlayacağız.Şayet forumdan bir üyemiz varsa ilk araca da ücretsiz dönüşüm yapacağız.Umarım D4 ler için hayırlı olur.Bilgilerinize...