Gönderen Konu: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI  (Okunma sayısı 3597 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar Merhaba ;
Gecen ayin son haftasi ROMA'da BRC'nin LDİ Sistemi resmi olarak duyuruldu ve sunumu yapildi.Yaklasik 400 kisinin katildigi bu sunumda BRC LDİ Sisteminin temel ozellikleri anlatıldı ve BRC LDİ takili Hyundai İX35 GDİ, Kia Sportage GDİ , Skoda 1.2 TSİ , vw 1.4 Tsi , vw 2.0 TSİ araclarin tanitimlari yapildi.Bu haber benim icin oldukca onemli ; cunku İtalya resmi olarak bu sistemi tanitti , bu demek oluyor ki BRC LDI montajları da çok yakında tüm dünya genelinde başlayacaktır.
Özençler Otogaz BRC Bölge Bayi ve ÇORUM BRC YETKİLİ SERVİSİ  BRC nın lansmanını yaptığı LDI Sisteminin tanıtım aracı olan Volkswagen Scricco 1.4 TSI aracımızı yakında Türkiye'ye getirip Türkiye'deki tüketicilerin beğenisine sunacağız.Hayırlı uğurlu olsun...































ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI
« Yanıtla #1 : Aralık 07, 2012, 11:59:51 »
Bu haberle birlikte Avensis 2.0 D4D lerede aynı işlemin uygulanacağının habercisidir yanlış mıyım ;)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI
« Yanıtla #2 : Aralık 07, 2012, 12:33:30 »
fiyatı nolur ki acaba :?
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI
« Yanıtla #3 : Aralık 07, 2012, 12:44:33 »
Paylaşımınız için teşekkür ederim ustam.Emeklerinize sağlık.
Sercan ın sorusunun cevabını bende merak ediyorum.System hakkında pek bilgim yok ama tsi motorlara daha önce uygulanan sistemler pek ekonomi sağlamıyordu.Bu yeni gelişme buna nasıl katkı sağlayacak göreceğiz hep birlikte.Çok kişinin sevineceği kesin...
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI
« Yanıtla #4 : Aralık 07, 2012, 12:46:02 »
mazot ile lpg arasında (km. başına harcanan miktar para olarak) çok fiyat farkı olmaz, neden böyle bir şeye gerek duymuşlar acaba

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI
« Yanıtla #5 : Aralık 07, 2012, 13:04:39 »
Merhabalar ;
TSI ve GDI motorlara takılan şuanki sistemleri kısaca anlatmak gerekirse ;
LPG sıvı bir yakıttır , biz sıvı haldeki lpg yi motor soğutma suyu ile sıvı halden gaz fazına dönüştürürüz.Aracların emme manifoltu delinerek lpg enjektörleri vasıtasıyla bu gaz yanma odasına püskürtülür.Yani kısaca mantık şuanki sıralı gaz sistemlerinin mantığıyla aynı .Bunlara ek olarak araç belirli devirlerde ve belirli oranlarda benzin de tüketir.Benzin tüketmesinin temel nedeni araç lpgde çalışırken yanma odasınındaki ısının artması sonucu buradaki benzin enjektörlerinin bu ısıdan etkilenmesini engellemek amaclanmıştır.Böyle bir uygulama ise tasarruf oranını düşürmektedir.Ayrıca lpg gaz fazında gönderildiği için bu tip araçlarda güç kaybı da yaşanmaktadır.
LDI Sistemi ise aracın kendi benzin enjektörlerini kullanarak yanma odasına LPG'yi sıvı olarak gönderen yeni bir teknolojidir.. Yanma odasına sıvı olarak gönderilen LPG nedeniyle devamlı bir soğutma meydana gelmekte ve böylece benzine göre tork ve güç artışı sağlanmaktadır..
BRC LDI sistemi mantıksal bir hafızaya sahip olup, araç hangi yakıtla stop edildiyse, tekrar çalışmayı yine o yakıtla yapmaktadır.
Bu sistemde araç%100 lpg de çalışmakta soğuk ve sıcak motorda ilk çalıştırma da yine LPG ile yapılmaktadır.


Paylaşımınız için teşekkür ederim ustam.Emeklerinize sağlık.
Sercan ın sorusunun cevabını bende merak ediyorum.System hakkında pek bilgim yok ama tsi motorlara daha önce uygulanan sistemler pek ekonomi sağlamıyordu.Bu yeni gelişme buna nasıl katkı sağlayacak göreceğiz hep birlikte.Çok kişinin sevineceği kesin...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI
« Yanıtla #6 : Ocak 03, 2013, 09:59:54 »
Arkadaşlar Merhaba ;

BRC LDI montajı yapılan 1.4 TSI 160 HP Wolksvagen Scricco aracımı İtalya'dan getirdim ve ayağımın tozu ile İstanbul'da Dyno testine soktum ve sonuç benim için oldukça memnun edici.Orjinal olarak 160 HP olan aracımız BRC LDI dönüşümü sonucunda %5 güç artışı ile 168 HP güç verdi.



ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Durum: Sakin
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • 22 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: BRC LDI (TSI-TFSI-GDI) RESMİ OLARAK ROMA'DA TANITILDI
« Yanıtla #7 : Ocak 03, 2013, 11:35:09 »
Bu teknoloji ile yani manifoldun delinmesi, benzinle çalışma şartı ve performans kaybının ortadan kaldırılması ile Lpg dönüşümü daha albenili olacak diye düşünüyorum.
397-393-389-385-381 yok dolacak gibi değil.