0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Dün servisteyken beyaz dizel aurisi olan bir arkadaş yetkiliye yağ yakma sorununu anlatıyordu. Bizim forum üyesi, tanışmaya fırsatım olmadı.
Abi iyi yaptırmışsın bakımı .Bu ajan olayı da toyotanın müşteri memnuniyetine gösterdiği özenin kanıtı . Birde dizellerde ki yağ yakma olayını kabullenseler .
Mahmut abi öyle deme onu anlamaları için garanti 3 sene geçmesi gerekiyor sonuçta yavaş yavaş sindiriyor toyota beklemek lazım japonların keyfini Yada şöyle bir durum var japonlar biraz kanı hızlı akıyor herşeyleri hızlı adamlar bizimkilere çok fazla şeyler söylüyor bizimkiler bunlardan biraz yavaş kaldıkları için 3 senede 1 sırada geliyor olabilir
Evet arkadaş sinirleniyordu konuştukça.
vay be, çok güzel denk gelmiş...ama bana sanki bayilerin de bu ajanlardan bir şekilde haberi oluyor gibi geldi...
Bence de haberi olabilir, baya koşturdular. Benim işime geldi garanti bitiyordu, tüm konsolu, camın önündeki plastiği izole ettirdim ses tümüyle kesildi, bakım bedavaya geldi daha ne isteyim ki
Bu arada aracım artık TAKIRTUKURİS DEĞİL... Heryeri izole etmişler.
Merhabalar.. Yeni üye olarak konular hakkında fazla bir malumatım yok.. Konusu geçtimi bilmiyorum ama söz konusu izolasyonu nasıl yaptırdınız? Ankara'da yaşadığımdan dolayı arabayı aldığım servise gitsem bende yaptırabilirmiyim ve maliyeti ne kadar? Zaman ayırırsanız çok sevinirim cevabınız için..
İlker bey, eğer aracınızın garantisi halen devam etmekteyse ses şikayetine maruz kalan tüm Toyota kullanıcılarına ücretsiz yapmaktadırlar.