0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Cady, Connect vb. araçları ben hiç 85-100-110 km hızla gittiklerini görmedim. İbrelerini sonuna kadar zorluyorlar.
Katılıyorum, ben hız sınırları içerisinde giderken beni sürekli sollayan bu tarz araçlar oluyor... Polis ceza yazmıyor mu acaba !
Polis yakaladığı yerde ceza yazıyor. Ama çözüm değil ki bu araçları kullanan kişilerin kendini cezalandırmaları önemli. Bu araçlar ticari olarak gözüküyor ama ticari amaçlı kullananlar bu araçların yüzde kaçını oluşturuyor. Bence oran yarı yarıya. Bence artık bu araçların ticari statüden çıkması lazım. Hız limitlerinde yenilik yapacaklarına ticari statüsünün düşürülmesi daha hayırlı bir hizmet olacak diye düşünüyorum. Neticede bu araçları kullananlar zaten hız limitlerine uymuyorlar ki.
Gerçekten sizde haklısınız buna bir ayar getirilmesi lazım. Bu arada yanlışım varsa düzeltin bir ara belirli bir ücret ödedikten sonra bu fiat doblo'ya trafik tarafından hususi araç yazılıyormuş ruhsatlarına ve araç ticari'den çıkıp normal hususi araç oluyormuş. Ben böyle birşe duymuştum aranızda duyan var mı böyle bir şeyi. İnanın ben gidip sıfır caddy alacaktım bu sene sırf bu ticari konumu yük taşıma da yaşanacak sorunlar ve hız sınırlaması yüzünden istemeye istemeye vazgeçtim passat aldım.. Bu kanunda bir düzenleme yapılırsa bende otomobil tercihimi tekrar caddy'ye kaydıracam...
Sevgili Oğuz senin söylediğin hususi araç statüsüne geçme prosüdürünü bilmemekle birlikte halen bu araçların ticari statüde olması. Ben bu tarz arabaları sevmiyorum ama gerçekten senin gibi seven ve böyle bir yasayı bekleyenlerin sayısı fazla. Umarım gerçekleşir.
Yeni hız limitleri sadece radar'a yakalanma konusunda değişikliğe neden olacak.Hepsi bu kadar.Genel kullanıcı profili olarak şirket çalışanları olduğu için canları pahasına hız kurallarını alt üst ediyordular Oğuz senin dediğin işlem şöyle oluyor.Örnek verdiğin Doblo'dan yola çıkayım.- Fiat Doblo Premio modeli 5 yolcu kapasitesine sahip ve ruhsatta ikinci sıra koltuklu camlı van diye geçer- Fiat Doblo Premio camlı van olarak geçtiği için ÖTV değeri %10- Fiat Doblo Premio camlı van olarak geçtiği için her sene muayene'ye girmek zorunda- Fiat Doblo Premio camlı van olarak geçtiği için zorunlu trafik sigortası birazcık daha pahalıdır- Fiat Doblo Premio camlı van olarak geçtiği için çift yönlü yollarda hız limiti 80 km/h bölünmüş yollarda hız limiti 90 km/h otoyolda ise 100 km/h Gelelim ruhsatında otomaobil diye geçen Doblo'ya- Fiat Doblo Family (hususi oto olunca adı ve koltuk sayısı değişiyor) ÖTV'si %37- Fiat Doblo Premio'dan üst yapı olarak koltuk sayısı hariç hiç bir farkı yok- Doblo Premio'yu Family statüsüne çevirmek için %10 olan ÖTV'ye %27 daha fark ödemek gerekiyor.
Oğuz ÖTV farkını ödedigin sürece Cady,Doblo ya da Kango hic fark etmez
İsin hinligi de burada zaten.Daha yenimi anladın
Valla yeni anladım daha Bu aracı bu şekilde alanlar var mı ! Caddy için konuşuyorum...
Otv'sini çevirerek alan yoktur diye düşünüyorum.Ama Tofaş Doblo modelinde Family olarak satışını yapıyor ve 7 koltuklu
Çok ufak bir araştırma yaptım da bu family eski kasalar da var abicim yeni kasalar da yok...