0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
İlgi ve Bilgilendirme için teşekkürler . Sizde Su serptiniz yüregime Zaten kesinlikle araç istemiyorum. Para iadesi talep edicem.Servis işlem kağıtlarında sorunun giderilip giderilmediğine dair bir ibare bulunmuyor. Sadece yapılan işlemler yazıyor. Ama ben servise gidip dışarıda yaptırıcam , sigortadan faydalanmak için sizden bu yazıyı almam gerekiyo diycem. Bundan dolayı herhangi bi sıkıntı olur mu ?
İmzalı beyanlarını almamın nedeni de yine elimde yapamıyoruz dedikleri icin yazılı bi belge olsun. Baska servise götürme düsüncem yok zaten. Ancak bu mahkeme konularına yabancıyım. Prosüdür nedir ne degildir bilgim yok acıkcası. Mahkeme kararı cıkartın demissiniz, bunun için ne yapmam gerekiyor.
İnşallah Belirttiginiz gibi kolay şekilde sonuca varabiliriz.
Volkan jant ve yayları çıkarıp gitmişsindir umarım.
Corollanın her yerinden ses gelmez.Kapı iskeleti,kaporta,direksiyon her yerinden ses geliyor demişsiniz.İlginç.Aracı orjinal halinden uzaklaştırınca elbet ses gelir.Uyumsuz işler yapmış olabilirsiniz.Servis yay değişimini falan anlamamış.Bence iyi niyetli bir servis.Fark edip kayıt altına alsa haksız çıkarsınız.Bu haliyle dava açsanızda haksız çıkarsınız.
Jant ve yay degisimi olan arabada ses var diye mi dava acacaksiniz?Yaylar orjinal Toyota mi?Kullanilan lastik olculeri aracin Sanayi bakanligindan vetilen izin belgesinde isli bir buyuklukte mi?Kusura bakmayin ama aracin orasini burasini degistirip bu ses yapiyor derseniz en azindan muhendisler bayagi bir güler. Mahkemede ne olur bilemem.
Betül hanım ben burada bir şey sormak istiyorum.25 Kasim 2010 tarihinde trafiğe çıkan,şirket bünyesinde bulunan Isuzu marka otobüsümüzün 9 adet parçasında paslanma ve boya kabarması sonucu boyanma olacak.Yani sıfır aldığım araçta üretim hatası nedeniyle boya kalkmaları sonucu boyama işlemi olacak.Fabrika ayıbın giderilmesi için gerekeni yapıyorken diğer yandan da benim mağduriyetim ortaya çıkıyor.Sebebi her ne olursa olsun aracımın 9 parçası boyalı olduğu için ikinci el değerinde de bir düşüş olacaktır.Ayıbın giderilmesi sonucu ortaya çıkan mağduriyet beni zor durumda bırakıyor.Geçen hafta P.Tesi günü Isuzu iletişim hattına şikayetimi dile getiren bir mail attım ama şu saate kadar dönüş yapan olmadı.Öncelikle iyi niyet çerçevesinde Isuzu'ya teklifim araç değişimi olacaktır.Kabul etmemeleri halinde önce notere mi gitmeliyim yoksa direkt adliyeye gidip tüketici/ticaret mahkemesine (artık hangi mahkeme ilgileniyorsa) Isuzu'ya karşı dava mı açmalıyım? Ve benim bu durum da araç isteme hakkım var mı?
Özcan kardeşim yukarıda ne yapılması ve prosedür nasıl olmalı yazdım direk dava açmıyorsunuz öncelikle tüketiciler derneği il hakem heyetine başvuruyorsunuz ve bu süreç çok uzun birebir yaşayan biriyim. Geçmiş olsun