0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
1.6 D4-D 130hp (2ND-TV - Avensis-Auris-Corolla-Verso?) + K111 - K211? CV-T Transmision + Hill Holder + Start-Stopşşşş kimse duymasın
selam arkadaşlar bende arabamın yağ eksiltmesinden dolayı üzülüyuordum. ama artık o kadar dert etmiyorum arabam lpg li .bakın bu videoda bilir kişi 1000 klmetrede 300 ila 1.5 yani bir buçuk litre eksiltmesi normaldir diyor. yeni nesil arabaların motorlarının yüksek perfonsman lı oluşundan kaynaklandığını anlatıyor. buyurun link veriyorum sizlerde izleyin.. http://www.uzmantv.com/motor-yagi-neden-eksilir
Turbo ve vakum pompasının değiştirilmesini talep edin. O servisteki çok bilmiş usta bozuntularına söyleyin o aracın yağ yakması hiçte normal değiL. Söylenene göre 2010 eylülden önceki üretilen 1.4 d-4d 205 tork toyotalarda bu sorun varmış. Hala laf kalabalığı yaparlarsa sikayetvar.com da ki şikayetlerin çıktısını alın gösterin usta bozuntularına. Eninde sonunda değiştireceklerdir. Toyotanın yaptığı da ayıp, madem böyle bilinen bir sorun var çağır o araçları müşterini mağdur etme.
1.4 D-4D dizel Corolla Comfort.. baştan beri yağ eksiltme vardı, Turbo değişti, bir sonraki bakımda vakum pompası değişti ama yağ eksiltme devam etti..
efe bey ben de ne yapacağımı şaştım .. aracı yenilemek istedim sıfırıyla.. üzerine 16 bin tl fark istiyorlar hukuki yolları araştırıcam artık.. sizin aracın özellikleri nedir? ne kadar km de yağ eksiltiyor?
2001 deki benzinli vvt i ların ya eksiltmesinden sonra 1,4 dizel toyota motorları elinde patladı toyotanın..Toyota dizel işini beceremiyor.ondandır bmw ile ortaklıga girişti dizel motorda.Turbo ve vakum pompası değiştikten sonra yağ eksiltme devam ediyorsa piston segman lar ..10 bindeki 20 bindeki motoruda indirmek sıfır alan biri için heves kırıcı olsa gerek....Dizel motorda dci tdi hdi tdi hepside d4 d lerden daha sağlam ve uzun menzilli gibi.
2001'de vvt-i motorların yağ eksiltme sorunu, Toyota'nın piston ve segman üretimini İngiliz menşeili bir firmaya vermesinden kaynaklıydı, o zamanlar motor ömrünü tamamlamadan motora japon üretim segman takanlar yada garantiden short block değişimi yaptıranların hiçbir sorunu kalmadı. Toyota dizel işini beceremediği için gemi-tekne motoru üretiyor, dünyadaki en eski dizel motor üreten bir firmadan bahsederken bence biraz araştırarak yazın, 10-20 binde 1ND-TV motor indireni görmedim, hatanın sebebi belli yapılan işlemlerden ve kullanılan bakım malzemelerinin kaliteli seçilmesinden sonra herhangi bir sorun kalmadığı da aşikar.Ayrıca aslında bu sorun sadece Toyota'nın sorunu değil Euro5 yakıt kullanan bütün dizel araçlarda bahsedilen durum mevcut ve Euro5 yakıtı hala Türkiyeye ithal etmeyenlerin de suçlanması gerekli.Bahsettiğiniz TDI motorlar Bosch marka mazot pompası ve enjektörleri 60-100 bin km. de patlatıp servise gittiklerinde Denso marka ile değişimine bir araba parası ödüyorlar,HDI motorlardan hiç bahsetmeyelim isterseniz sağır sultanın bile duyduğu faciaları mevcut, DCi'lerin (Commercial olan 1.9 ve 2.5 litrelikler hariç) periyodik bakım gibi 100-150 bin km'de motor yaptıklarını hiç duymadınız sanırım? TD-Ci aracınız için servise gittiğinizde debriyaj setinin sadece parça bedelinin 2.500TL olduğunu öğrendiğinizde de yüzünüzü görmek isterim.Bence siz bu dizel konusunu 1-2 sene araştırdıktan sonra Toyota motorları hakkında yorum yapsanız?
peki ufUk bey başka isteğiniz arzunuz varmı.Sanırım d4d motorları sizin fabrıkada üretiyorlar.Diğer dizellere bukadar çamur attığınıza göre.Zaten bu dünyada en iyi arabayı en iyi motoru toyota üretiyor.Diğerleri pekbirşey yapmıyor..