0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ufuk hocam hoşgeldin
tamam serkan hocam ufuk beye mesaj attım cevabını merakla bekliyorum
hocam mail adresinizi kontrol edin isterseniz.. veya mail adresinizi yazın hemen şimdi yollarım
Merhaba;Aracınızı 2010 yılı 11. ay üretimi ve fabrikasyon 17201-0N041 parça numaralı turbo ve 29300-0W070 parça numaralı vakum pompası kullanılmış, aracınız için aşağıdaki revizyonlu parçaların garanti kapsamında değiştirilmesi gerekli.17201-0N042 Turbo 1583,88TL04175-33070 Turbo Conta Takımı 172,3TL29300-0W072 Vakum Pompası 915,33TLServisiniz garanti kapsamında müdahale edilmesini istemiyor ise kesinlikle aracınıza yağ ekletmeyin, aracınızın LOW LEVEL uyarısı verdiği yerde aracınızı stop edin,Toyota müşteri hizmetlerini arayarak durumunuzu ve servisinizin tavrını şikayetçi bir biçimde anlatın, acil yol yardım talebinde bulunun, şayet aracınızı çalıştırıp servise kadar gitmenizi talep ederler ise yolda oluşabilecek herhangi bir arıza halinde kendilerini mesul tutacağınızı belirtin.Servise gittiğinizde yağ eklenmesine izin vermeyin, bakımda kontrol edilecek vs. gibi atlatmaları kabul etmediğinizi ve sorununuza acilen çözüm getirilmesini isteyin, gerekirse aracınızın iş emri formunu imzalamayın ve aracınızı teslim almayın.Saygılar.
Ufuk hocam 17201-0N042 nolu turbolarda herhangi bir sorun yoktu değiL mi? Birde 42 den sonra yeni turbolar geldi mi? Gelmiş ise herhangi bir sıkıntıdan dolayı mı bu değişikliğe mi gittiler.
0N042 lerinde kendi içlerinde problem çıkartanları oldu sürekli revize ediliyor zaten, sorun çıkmasa bile parça konusunda en iyi fiyat/kalite orantısını yakalamak Toyotanın felsefesidir bilen bilir, o kadar hızlı değişimler yaşanıyorki bırakın bizi, parça fabrikasında çalışanlar bile üretim planının gece değiştiğini ve bugün farklı bir şekilde o parçanın üretileceğini o sabah öğrenmiş oluyorlar (abartmıyorum gerçekten böyle durumlar yaşanabiliyor, özellikle hayati önem arz eden revizyonlarda).0N042 değişken geometrili ve elektronik kontrollü turbolar, işin içine elektornik girince ve daha ülkemizde kullanılmaya başlanmamış bir yakıta göre optimize edilmiş bir motor karşımızda olunca sorunsuzluk beklemek biraz hayalcilik olur.Hatırlayan vardır belki sene 98-99 VW 1.9TDI lar gelmiş Türkiyeye herkes peşinden koşuyor şöyle araba böyle araba, gerçektende kağıt üzerinde sınıfında muadili olmayan bir motor pompa-meme teknolojisi ile 90-110-130ps lerden bahsediliyor canavar resmen, sonra ne oldu ? Türkiyede adam gibi motorin yoktu bu arabaların Bosch marka pompalarının hepsi çatır çatır bozuldu, Almanlar milliyetçilikten vazgeçip Denso (Bir Toyota Markasıdır) pompa kullanmaya başladılar,hatta bu sorun çığ gibi büyürken arabalar hala yok satıyordu.Toyotadan bunu beklemezdim diyen arkadaşlar, sıfır sorunlu yada Toyota kadar sorunsuz bir araba ürettiklerinde bence bu cümleyi kurmalılar çünkü Toyota sitemkarlığı haketmeyen bir marka bence.
Tek kullanım ile sorun yaşayacağını zannetmiyorum Serkan, tam sentetik olduktan sonra 10W/40'da iş görür.
Garantide yada değil inşallah sorunsuz uzun yıllar kullanırsınız, hayır gelmedi sizin geldimi ?
Size gelmediyse bizim için daha erken demektir