0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
@Hakan Öztürk (3676) bey kıymetli bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Bugün yeni aldığım aküyü taktım ve yine obd2 cihazıyla ölçüm yaptım. Bu sefer değerler bir önceki aküye göre 0.2-0.4 arasında fazla gösterdi. İnşallah marş sorunum sadece bununla alakalıdır.
@Tekin Bozbey (21136) abi ve @Hakan Öztürk (3676) abi bilgilendirme için teşekkür ederim. Akü değişiminden sonra 2 sabah aracı çalıştırırken bir sıkıntı yaşamadım ama havalar 10derecenin üstündeydi öyle ciddi bir soğuk yoktu henüz. Eski akü şimdilik bagajda duruyor, önümüzdeki hafta sonu üşenmezsem onu tekrar takıp deneyeceğim. Normalde sağlıklı bir akünün 1 haftada hemen boşalmaması lazım diye düşünüyorum. Eğer tahmin ettiğim gibi boşalmış ise eski aküyü 60-70 liraya alıyorlar oraya satacağım, sağlam ise ne yapacağıma henüz karar vermedim
Selman bey niye bu kadar uğraşıyorsunuz bilmiyorum ama bildiğim birşey var oda eski aküyü bağajda taşımakla aracınıza ve hayatınıza kast ediyorsunuz eski veya yeni akü tehlikeli asitler ve ağır metaller barındırır tehlikelidir döküldüğü anda çevreye çok büyük zararlar verebilir,onun için atık akü taşıma araçları bile ayrıdır özel yapımdır ani bir frende o akünün devrilmesi sonucu olabilecek sorunlar tehlikeli sonuçlar doğurabilir
Benim ki biraz boş iş aslına bakarsanız Ama eğer akü sağlam ise onu köyde elektrik çekmenin zor olduğu alanlarda aydınlatma aracı olara kullanabilirim Herhangi bir devrilme olamaması için aküyü bagajda sabitledim Ümit Bey uyarınız için teşekkür ederim
varsayalım ki akü sağlam köyde aydınlatma için kullandınız diyelim en fazla 45 dakika idare eder sonrası zayıflayarak biter o akü , sonrasında nasıl şarj edeceksiniz?.