Gönderen Konu: 2013 Corolla  (Okunma sayısı 342820 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Toyota Modeli
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 18 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1700 : Haziran 27, 2013, 20:57:34 »
Yeni Corollayı gördüm ve inceledim.

Klima ızgaraları değişmiş auristeki gibi değil, normal tip. Arabanın dışı gerçekte fotoğraflarından daha güzel (özellikle önü) . Tork 210nm olmuş dizelde.  CC dizelde yok. Sunroof yok. Auriste orta konsolda olan deri yumuşak plastiğe çevrilmiş. Ayrıca bej seçeneği var. Yalnızca sürücü camı otomatik, diğerleri elektrikli ve ışık yok. Koltuklar yarı deri. Farlar mercekli değil. Bunlar gördüklerim. (Euro'dan dolayı pazartesi %4 zam geliyor, toyota alacaklara dikkat)

Bugüne kadarki en donanımlı Corolla bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 50 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1701 : Haziran 27, 2013, 21:07:02 »
     Bu döviz hareketlerinden dolayı yapılan zamları milyon kere kınıyorum kınıyorum kınıyorum cünki 2 ay sonra döviz yine eski seviyelerine dönecek ama ne devlet nede bu özel sektör hazretleri yaptıkları zammı geri almayacak 3-5 ay sonra tekrar bi döviz hareketi ayni oyun tekrar edecek ayni film tekrar oyniyacak neticede vatandaşın parası lüppppppppppp ayıp be ya ayıp. yapsınlar bunu demokrasisi işleyen ülkelerdede alsınlar boylarının ölçüsünü.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 373 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1702 : Haziran 27, 2013, 21:22:12 »
Aslında bu muhabbet e12 zamanında hb versiyonun ingiltereden gelmesiyle başladı sedanlar tr üretimi olduğu için hb ile arasında kalite farkından bahsediliyordu hep :wacko: bnce fark yok.

Malesef fark var daha bu haftasonu siteden Ahmet Can Dilin arabasına bindim e12 HB dayımın sedan e12sinden çok daha kaliteli gibi geldi bana
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1703 : Haziran 27, 2013, 21:38:24 »
Malesef fark var daha bu haftasonu siteden Ahmet Can Dilin arabasına bindim e12 HB dayımın sedan e12sinden çok daha kaliteli gibi geldi bana
Eski adıyla corolla hb yeni adıyla Auris Corolladan her daim üstün olmuştur.Üretim yeri değil tasarım ve mühendislik farkı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 373 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1704 : Haziran 27, 2013, 21:43:43 »
Eski adıyla corolla hb yeni adıyla Auris Corolladan her daim üstün olmuştur.Üretim yeri değil tasarım ve mühendislik farkı

e12 hb ve sedanın iç tasarımı noktası virgülüne kadar aynı fakat kalite hissi çok farklıydı. auris ve corollada durum nedir bilmiyorum...
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • 44 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1705 : Haziran 27, 2013, 22:09:58 »
Ben bu toyotaya anlam veremiyorum.. e12 de bile 4 cam full otomatikti onu kaldirmis.. hemde isiklandirmali idi oda 2 jenerasyondur yok.. insanlar donanim diye kivraniyor toyotacilar ama avrupa pazarina onem vermemesi cok sey kaybettirecek.. abd de lider durumda olmayi bise sanip burda musterinin isteklerine cevap vermezsen en fazla on yil idare edersin! Bir adam diyor ki yorum yaparken bos corollalari ile kiytirik avensisleri ile idare etsin toyota digerleri alir yurur.. ben bu adama hic bir cevap veremedim maalesef.. toyota honda gibi japon firmalari avrupaya bos arabalari kakaliyor.. bu aci bir gercek.. selametle
94' reno broadway :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1706 : Haziran 28, 2013, 10:36:43 »
e12 kasa hb sol aracımdaki malzeme kalitesini 2010 model avensisimizde ve 2011 model versomuzda bulamadık maalesef. Malzeme kalitesi gittikçe düşüyor , mesela şu deri direksiyonlar hem avensiste hem verso da 40.000 km den sonra yıprandı , corollanınki 200.000 km yaptı tık dememişti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Arıyorum ama bulamıyorum.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 24 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1707 : Haziran 28, 2013, 13:21:30 »
Bugun toyota servislerin toyanı aradım aracın temmuz sonuna geleceğini, ağustosta satışına başlanacağıı soyledi. Fiyatların güncel kasadan 5-6 bin fazla olabilceğini soyledi. Bu arabaya dibim düştü. İlk hedefim bu araba.
Veni, Vidi, Vici.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1708 : Haziran 28, 2013, 13:38:17 »
Bana sorarsanızda e12 hb deki malzeme kalitesi japon ae101 ine göre çok düşüktü, açıkcası auris eski ve yeni kasanında malzeme kalitesi e12 den düşük durmuyot bence aynı seviyede, ama genel bakıldığunda da toyıta bu konuda zayıf kalıyor, avenais biraz daha tatmin ediciydi bence, ama şu da var rahatsızlık verici bir durum ve gereksiz sesler oluşturmuyor pekkonsollar, bence önemli olanda bu
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1709 : Haziran 28, 2013, 14:02:16 »
Bana sorarsanızda e12 hb deki malzeme kalitesi japon ae101 ine göre çok düşüktü

Buna kesinlikle katılıyorum. ae101 den sonra kademeli olarak her modelde iç kabin kalitesi düştü gibi geliyor bana. 2000 model Corolla'mın konsol kalitesini ne 2005 olanında buldum ne de 2011 olanında.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1710 : Haziran 28, 2013, 14:40:48 »
Buna kesinlikle katılıyorum. ae101 den sonra kademeli olarak her modelde iç kabin kalitesi düştü gibi geliyor bana. 2000 model Corolla'mın konsol kalitesini ne 2005 olanında buldum ne de 2011 olanında.

Tüm markalarda görülen rekabet için maliyetlerin azaltılma politikası olabilir.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1711 : Haziran 28, 2013, 14:51:44 »
Elbette maliyeti düşürmek için olabilir. Ancak donanım konusunda ısrarla piyasadan geride kalmasına bir anlam veremiyorum. Yukarıda da bahsedildiği gibi, 2005 HB Corolla'mda 4 cam otomatikti. Sedanlarda değildi o zamanlar (yanlımıyorsam). Fakat 2011 Corolla'mda camların otomatik olmaması, 2013 yeni kasada otomatik olmaması gülünç geliyor bana. Üstelik yanılmıyorsam yeni Auris'lerde de 4 cam otomatik değil. Kaş yapayım derken gözlerini çıkartacaklar yakında.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 414 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1712 : Haziran 28, 2013, 14:54:46 »
Tüm markalarda görülen rekabet için maliyetlerin azaltılma politikası olabilir.
Ayrıca yumuşak malzeme kullanımı arttı,olası kaza anında yolcuların vücudunu bir yere çarmasında daha az zarar görmesi adına.Yumuşak malzemede zamanla daha fazla esnediği için ses yapma durumuda artıyor.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1713 : Haziran 28, 2013, 22:47:22 »
Ayrıca yumuşak malzeme kullanımı arttı,olası kaza anında yolcuların vücudunu bir yere çarmasında daha az zarar görmesi adına.Yumuşak malzemede zamanla daha fazla esnediği için ses yapma durumuda artıyor.

Araç içinde yumuşak malzeme kullanılması müşterilerin sert malzemeden çok şikayetçi olmaları nedeni ile. Kaza anında bu işin zaten hava yastıkları var.

Yumuşak malzemelerin ses yapma durumu bence sertlerden daha az çünkü sert plastiklerin birleşim yerlerine zamanla ses yapmaması için yumuşak malzemeler yapıştırılıyor. Vida ile sıkıldıgındada orada sabşt kalıyor. Ayrıca yumuşak malzemelerin altında yine sert malzeme var sonradan yumuşak malzeme giydiriliyor. Ama bu teknik bizim bir cisme kumaş kaplama şeklindeki gibi degilde enjeksiyon makinasında sıcak şekilde yapılıyor.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 414 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1714 : Haziran 28, 2013, 22:50:22 »
Araç içinde yumuşak malzeme kullanılması müşterilerin sert malzemeden çok şikayetçi olmaları nedeni ile. Kaza anında bu işin zaten hava yastıkları var.

Yumuşak malzemelerin ses yapma durumu bence sertlerden daha az çünkü sert plastiklerin birleşim yerlerine zamanla ses yapmaması için yumuşak malzemeler yapıştırılıyor. Vida ile sıkıldıgındada orada sabşt kalıyor. Ayrıca yumuşak malzemelerin altında yine sert malzeme var sonradan yumuşak malzeme giydiriliyor. Ama bu teknik bizim bir cisme kumaş kaplama şeklindeki gibi degilde enjeksiyon makinasında sıcak şekilde yapılıyor.
Hava yastığının görevi ve açıldığı noktalar belli.Birde şöyle bir şey var yumuşak malzeme esneme yaptığı için zamanla vida yerlerindeki esneme sert maddeye olanla fazla oluyor.Bu sese sebep olan bir şey,ama yumuşak doku daha çok göze hitap ettiği için bence tercih sebebi.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1715 : Haziran 28, 2013, 22:59:14 »
Hava yastığının görevi ve açıldığı noktalar belli.Birde şöyle bir şey var yumuşak malzeme esneme yaptığı için zamanla vida yerlerindeki esneme sert maddeye olanla fazla oluyor.Bu sese sebep olan bir şey,ama yumuşak doku daha çok göze hitap ettiği için bence tercih sebebi.

Belirttigim gibi yumuşak malzeme sadece görsel noktalarda giydirme.
Sıkım noktaları yine sert.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Toyota Modeli
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 18 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1716 : Haziran 29, 2013, 01:53:08 »
Elbette maliyeti düşürmek için olabilir. Ancak donanım konusunda ısrarla piyasadan geride kalmasına bir anlam veremiyorum. Yukarıda da bahsedildiği gibi, 2005 HB Corolla'mda 4 cam otomatikti. Sedanlarda değildi o zamanlar (yanlımıyorsam). Fakat 2011 Corolla'mda camların otomatik olmaması, 2013 yeni kasada otomatik olmaması gülünç geliyor bana. Üstelik yanılmıyorsam yeni Auris'lerde de 4 cam otomatik değil. Kaş yapayım derken gözlerini çıkartacaklar yakında.
2003-2009 arası üretilen Avensis'lerde 1.6 motorda Xenon farlar, park sensörü ve 8 hoparlör vardı. Çokça yumuşak plastik vardı. Ancak 2009 kasasında Xenon ve park sensörü yalnızca 2.0 da vardı, ayrıca hoparlör sayısı 6 ya inmişti ve malzeme kalitesi düşmüştü. Auris Premium'da 4 cam otomatik. Bence Auris Corolla'dan daha başarılı (işçilik değil malzeme açısından).

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1717 : Haziran 30, 2013, 14:12:49 »
arkadaşlar bir arkadaşın teller arkasından çektiği siyah kasa görüntü :D muhteşem olmasa da güzel gözüküyor.[attach=1][attachimg=2]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 414 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1718 : Haziran 30, 2013, 14:15:42 »
Güzel görünüyor gibi ama biraz leyleklik var ve jantlarda küçük kalmış  :-\
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1719 : Haziran 30, 2013, 14:26:22 »
Resimler fabrikanın otoparkında çekilmiş.

En uzak noktada üst katta gözüken camlar çalışma ofisimin camları.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new