Gönderen Konu: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!  (Okunma sayısı 318623 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« : Mayıs 03, 2008, 21:42:32 »
2003 terra alacağım kimi bu arabalarda triger kayışı yok diyo kimi var 150 000 km de değişiyor diyor.kimi toyotonun ağır bakımını 40 ve 80 bin diyorlar her kafadan bir ses ,benimde kafam karıştı lütfen yardımcı olun alacağım araba 90binde  ne yapayım

Toyota Club Türkiye

Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« : Mayıs 03, 2008, 21:42:32 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #1 : Mayıs 03, 2008, 22:57:08 »

ben de 2004 1.4 terra kullanıyorum yakıtından ve perf.çok memnunum herzaman toyota .herzman ikinci el değeri diğer markalara göre daha iyidir.

Mesaj Birleştirildi: Mart 19, 2015, 08:07:01

ayrıca triger kayışı değil zincir var

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #2 : Mayıs 04, 2008, 10:25:09 »
en son aracımı 70 bin bakımına verdiğimde bana 80 bin büyük bakımdır esas kontrol öyle olur demişlerdi. Bence sen servise git ve söyle; aracımı yeni aldım ne var ne yok ne değişmiş diye, zaten aracın serv,s bakımlı  ise kayıtlardan herşeyine ulaşırlar. triger konusuna gelince benimde bildiğim zincirli olduğudur. son olarak imkanlarını zorla ve 1.6 almaya bak. Kesinlikle  pişman olmazsın
2002 Honda Civic sedan
1.6 ES Vtec (White)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #3 : Mayıs 04, 2008, 10:50:04 »
2003 terra alacağım kimi bu arabalarda triger kayışı yok diyo kimi var 150 000 km de değişiyor diyor.kimi toyotonun ağır bakımını 40 ve 80 bin diyorlar her kafadan bir ses ,benimde kafam karıştı lütfen yardımcı olun alacağım araba 90binde  ne yapayım
merhaba dostum,
bende forumlarda senin gibi yeniyim.Yaklasık 6 aydir nette 2001 corolla spec. ariyorum ve bu aramalarimda bircok konuyu okuma firsat buldum...Yazılanlarin ortak noktasi senin almak istedigin araba ile ilgili şudur;(bende senin ilgilendigin model ile ilgilenip vazgeçirilmiştim:))
1) tam olarak arabanın kasa agirligini bilmiyorum sanirim 1000 kg üstü,bu yüzden bu motorun bu kasaya az geldigi soyleniyor
2)vvt-i motorlar kesinlikle triger kayişi yerine zincirin kullanildigi motorlardir.
3)guvendigim bir servis arkadasim,corolla 2000 2001 ve 2004 arası motorlarda yag yakma probleminin olabildigini,ve bu problemin zaten 70-80 binden sonra ortaya ciktigini soylemişti çoğu zaman.
sonuç olarak o kadar uzun zamandir araba modellerini okuyorum ki,kesinlikle uzun zaman ve masrafsız kullanmak istiyorum diyorsan secenegin corolla sevgili dostum...
not : www.toyotaclubtr.com  muhakkak ara ara aç ve oku gerçekten faydalı....
sevgilerimle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • www.toyan.com.tr
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #4 : Mayıs 04, 2008, 12:47:38 »
Hemen al kaçırma, araçta zincir var kayış değil. Aracın en ağır bakımı 80.000 deki ( Şanzıman Yağı da değişir ) 1.4 97 ps dir araba. 1.6 ya göre yavaş kalsada 1.6 astra ların 1.6 vw lerin 102, 105 ps olduğu unutma. Performans arıyosan 1.6 al. Toyota Hep Toyota dır.

Ayrıca Tugay arkadaşım. Yağ yakma olayı sadece 2001 1.6 VVT-İ ZZE112 araçlarda kısa bir dönem vardı, onunda hemen müdahalesi yapıldı. Sizin dediğiniz gibi 2000 ve 2004 lerde yağ yakma diye birşey yok. Lütfen dikkat edelim.
Hi, I have come
TODAY TOMORROW TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #5 : Nisan 22, 2010, 19:47:44 »
Arkadaşlar merhaba...

2000 model 1.3 terra aracım var hızlanması, yokuş çıkışı, devir alması bana yetersiz geldiğinden dolayı 1.4 veya 1.6 corolla almak istiyorum.

Araştırırken bir çok model corolla gördüm vvt-i, luna, sol, terra, linea terra... Bu modellerden hangisini önerirsiniz ? vvt-i motorların akıllı motor olduğu söylenmiş fakat yağ yaktıkları da söyleniyor. Bu gibi bir çok söylenti var. Kullanan, bilgisi olan arkadaşların fikirlerini bekliyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 20000
  • Kan Grubu: A+
  • 23 kere teşekkür etti
  • 61 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #6 : Nisan 22, 2010, 19:53:53 »
sadece 2002 ye kadar olanların bir kısmında bu sorun var. 2002-2007 arası corollalarda bu sorun yok.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #7 : Nisan 22, 2010, 20:33:10 »
sadece 2002 ye kadar olanların bir kısmında bu sorun var. 2002-2007 arası corollalarda bu sorun yok.

ben de 2002 ' ye kadar olanlardan alabilirim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '14
  • Kilometre: 100
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #8 : Nisan 22, 2010, 20:37:34 »
Kedi göz denen 1.6 luna al ben zamnında kullandım arac full+full bugun guncel kasa comfortlar kadar doluydu cok memnundum.Şimdi 3 kurusa satıyorlar ön far lastıklari hariç hiç bir sorun yasamazsın vvti motor olmadıgı ıcın yağ falan yakmaz.Banada dua edersin :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #9 : Nisan 22, 2010, 21:02:29 »
Kedi göz denen 1.6 luna al ben zamnında kullandım arac full+full bugun guncel kasa comfortlar kadar doluydu cok memnundum.Şimdi 3 kurusa satıyorlar ön far lastıklari hariç hiç bir sorun yasamazsın vvti motor olmadıgı ıcın yağ falan yakmaz.Banada dua edersin :)

benimki de kedi göz ama 1.3 motor olanından bugün 1.4 vvt-i çift farlıyla pazarlık yaptım büyük ihtimal olur gibi vvt-i motoru öven de çok yeren de çok.. şimdi sorum şu 1.6 luna yakıt konusunda nasıldır ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #10 : Nisan 22, 2010, 21:07:58 »
abi bizde 1.4 vvt-i vardı araba alt devirle belki biraz ağırdı fakat üst devre çıkınca 16V motorla köpek gibi oluyordu.tam şehir içi aracı aslında.
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '94
  • Kilometre: 317000
  • Kan Grubu: 0-
  • 14 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #11 : Nisan 22, 2010, 21:09:21 »
ben de 2002 ' ye kadar olanlardan alabilirim.

O zaman buyuk yuvarlak farli Corolla tavsiye ederim.Bakimlari aksatilmamissa en iyi tercih o bence.Tam binilecek araba.Turkiye'de olsam alacagim araba.Fiyati da ae101'lere gore daha uygun.Ilk cikan vvt-i motorlu kedi gozlu Corolla'dan uzak dururdum sahsen.Yenileri alinabilir.

1.3 ile 1.6 yakitta cok fazla fark etmez diye dusunuyorum.Bakimlari aksatilmamissa, bujiler, kablolari vs iyi durumdaysa, yenilenirse 1.6 farkedilir derecede fazla yakmaz.Tabii her sey bakim durumuna, yag viskozitesine ve yeniligine,arabadaki yuk durumuna ve suruse bagli.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #12 : Nisan 22, 2010, 21:32:17 »
abi bizde 1.4 vvt-i vardı araba alt devirle belki biraz ağırdı fakat üst devre çıkınca 16V motorla köpek gibi oluyordu.tam şehir içi aracı aslında.
kalkışı 1.3 terra dan iyidir herhalde ? bir de şehir içinde 100 km de ne yakıyor ?

O zaman buyuk yuvarlak farli Corolla tavsiye ederim.Bakimlari aksatilmamissa en iyi tercih o bence.Tam binilecek araba.Turkiye'de olsam alacagim araba.Fiyati da ae101'lere gore daha uygun.Ilk cikan vvt-i motorlu kedi gozlu Corolla'dan uzak dururdum sahsen.Yenileri alinabilir.

1.3 ile 1.6 yakitta cok fazla fark etmez diye dusunuyorum.Bakimlari aksatilmamissa, bujiler, kablolari vs iyi durumdaysa, yenilenirse 1.6 farkedilir derecede fazla yakmaz.Tabii her sey bakim durumuna, yag viskozitesine ve yeniligine,arabadaki yuk durumuna ve suruse bagli.


Haklısın fakat benim şuan ki aracımın yağ, hava filtreleri, yağı, bujileri değişti bakımları zamanında yapıldı benzinin fiyatı 3.80 lira ama şehir içinde kilometrede 25 kuruş yakıyor. Bunu 1.6 ile yakalamak çok zor sanırım. Acaba 1.6 tüplü alsam önerirmisiniz ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '14
  • Kilometre: 100
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #13 : Nisan 22, 2010, 21:34:41 »
1.6 luna fazla yakmaz efi motor olması lazım korkma bence ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #14 : Nisan 22, 2010, 21:40:03 »
kalkışı 1.3 terra dan iyidir herhalde ? bir de şehir içinde 100 km de ne yakıyor ?
buyur abi buradan gerekli bilgileri alırsın
Motor, performans
Corolla 1.4´ün ön kaputunun altında daha önce Türkiye´de hiç kullanılmayan yepyeni bir motor bulunuyor. Corolla 1.4 VVT-i Terra, gücünü 1.4 litre hacminde 97 HP´lik VVT-i teknolojili yeni bir motordan alıyor. Alüminyum bloklu 1398 cc´lik motor, üstten çift eksantrikli, çok noktadan enjeksiyonlu ve 16 supaplı. Toyota´nın 1.4 ve 1.6 litrelik versiyonlar için "düşünen motor'' olarak lanse ettiği yeni jenerasyon "güç paketlerinin'' en önemli özelliği "akıllı değişken zamanlamalı supap kontrol sistemi'' VVT-i tekniğine sahip olmaları. İngilizce açılımı "Variable Valve Timing- Intelligent'' olan VVT-i sistemiyle supapların açık kalma süresi, motor devri, gaz pedalı komutları, motor sıcaklığı gibi parametrelerden yararlanılarak elektronik olarak ayarlanıyor. Toyota´nın daha önce Lexus, Prius ve Yaris´te de uyguladığı sistem, ateşleme zamanını optimize ederek ateşleme sırasında oluşan doğal voltaj kaybını azaltıyor. Böylece daha iyi yanma verimi, yüksek motor performansı, düşük yakıt tüketimi ve uzun motor ömrü gibi kazançlar elde ediliyor. Toyota´nın yeni jenerasyon motorlarında her bujide bir ateşleme bobini kullanılan direkt ateşleme ünitesi, distribütör gereksinimini ortadan kaldırdığından bakım/servis masraflarını da düşürüyor. VVT-i motorda toplam ağırlığı ve emilen havanın sıcaklığını azaltmak için plastik emme manifoldu kullanılırken, orta devir torkunu artırmak için paslanmaz çelik egzoz manifoldu uzun yollu tasarlanmış. Corolla´da daha önce kullanılan 1.3 litre 86 HP´lik motorla benzerliği bulunmayan VVT-i motor, modern teknolojisi sayesinde daha verimli. 1.4 VVT-i motorlu Corolla Terra, 86 HP´lik eski 1.3 litrelik motordan çok daha atak. Her devirde istekle hızlanan 97 HP´lik Corolla, gerçekleştirdiğimiz testlerde 0´dan 100 km/s hıza 11.1 saniyede ulaştı. 1.3 litrelik motora sahip Corolla´da bu değer 12.6 saniyeydi. Corolla 1.4, ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını 4. viteste 11.9, beşinci viteste 16 saniyede, 90-120 km/s hızlanmasınıysa 4. viteste 8.9, beşinci viteste 11.2 saniyede gerçekleştirdi. Bu değerler 1.3 litrelik motora sahip eski Corolla´da 60-100 km/s için 13.1/15.8 saniye, 90-120 km/s için de 9.8/12.9 saniyeydi. VVT-i teknolojisinin sayesinde Corolla 1.4´ün akselerasyon gibi elastite değerleri de daha iyi gerçekleşti. Bunda motor hacminin 66 cc daha büyük olmasının da payı olduğu bir gerçek. Corolla 1.4´ün daha yüksek performansına karşın yakıt tüketimi 1.3 litrelik versiyondan daha düşük. 1.4 litrelik VVT-i motorlu Corolla´yla yaptığımız tüketim ölçümlerinde elde ettiğimiz 6.9 litrelik ortalama değer, 1.3 litrelik motordan (7.3 litre) 0.4 litre daha az. Corolla´nın 50 litrelik deposuyla ulaştığı 724 km´lik menzil oldukça uzun.

Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #15 : Nisan 22, 2010, 21:57:26 »
buyur abi buradan gerekli bilgileri alırsın
Motor, performans
Corolla 1.4´ün ön kaputunun altında daha önce Türkiye´de hiç kullanılmayan yepyeni bir motor bulunuyor. Corolla 1.4 VVT-i Terra, gücünü 1.4 litre hacminde 97 HP´lik VVT-i teknolojili yeni bir motordan alıyor. Alüminyum bloklu 1398 cc´lik motor, üstten çift eksantrikli, çok noktadan enjeksiyonlu ve 16 supaplı. Toyota´nın 1.4 ve 1.6 litrelik versiyonlar için "düşünen motor'' olarak lanse ettiği yeni jenerasyon "güç paketlerinin'' en önemli özelliği "akıllı değişken zamanlamalı supap kontrol sistemi'' VVT-i tekniğine sahip olmaları. İngilizce açılımı "Variable Valve Timing- Intelligent'' olan VVT-i sistemiyle supapların açık kalma süresi, motor devri, gaz pedalı komutları, motor sıcaklığı gibi parametrelerden yararlanılarak elektronik olarak ayarlanıyor. Toyota´nın daha önce Lexus, Prius ve Yaris´te de uyguladığı sistem, ateşleme zamanını optimize ederek ateşleme sırasında oluşan doğal voltaj kaybını azaltıyor. Böylece daha iyi yanma verimi, yüksek motor performansı, düşük yakıt tüketimi ve uzun motor ömrü gibi kazançlar elde ediliyor. Toyota´nın yeni jenerasyon motorlarında her bujide bir ateşleme bobini kullanılan direkt ateşleme ünitesi, distribütör gereksinimini ortadan kaldırdığından bakım/servis masraflarını da düşürüyor. VVT-i motorda toplam ağırlığı ve emilen havanın sıcaklığını azaltmak için plastik emme manifoldu kullanılırken, orta devir torkunu artırmak için paslanmaz çelik egzoz manifoldu uzun yollu tasarlanmış. Corolla´da daha önce kullanılan 1.3 litre 86 HP´lik motorla benzerliği bulunmayan VVT-i motor, modern teknolojisi sayesinde daha verimli. 1.4 VVT-i motorlu Corolla Terra, 86 HP´lik eski 1.3 litrelik motordan çok daha atak. Her devirde istekle hızlanan 97 HP´lik Corolla, gerçekleştirdiğimiz testlerde 0´dan 100 km/s hıza 11.1 saniyede ulaştı. 1.3 litrelik motora sahip Corolla´da bu değer 12.6 saniyeydi. Corolla 1.4, ara hızlanma ölçümlerindeyse 60-100 km/s hızlanmasını 4. viteste 11.9, beşinci viteste 16 saniyede, 90-120 km/s hızlanmasınıysa 4. viteste 8.9, beşinci viteste 11.2 saniyede gerçekleştirdi. Bu değerler 1.3 litrelik motora sahip eski Corolla´da 60-100 km/s için 13.1/15.8 saniye, 90-120 km/s için de 9.8/12.9 saniyeydi. VVT-i teknolojisinin sayesinde Corolla 1.4´ün akselerasyon gibi elastite değerleri de daha iyi gerçekleşti. Bunda motor hacminin 66 cc daha büyük olmasının da payı olduğu bir gerçek. Corolla 1.4´ün daha yüksek performansına karşın yakıt tüketimi 1.3 litrelik versiyondan daha düşük. 1.4 litrelik VVT-i motorlu Corolla´yla yaptığımız tüketim ölçümlerinde elde ettiğimiz 6.9 litrelik ortalama değer, 1.3 litrelik motordan (7.3 litre) 0.4 litre daha az. Corolla´nın 50 litrelik deposuyla ulaştığı 724 km´lik menzil oldukça uzun.




kardeş bu güzelmiş çok teşekkür ettim 1.4 vvt-i diyoruz o zaman :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 20000
  • Kan Grubu: A+
  • 23 kere teşekkür etti
  • 61 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #16 : Nisan 22, 2010, 22:46:03 »
1.4 motor kullanıma göre değişmekle beraber şehir içi 8.5L gibi yakar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #17 : Nisan 22, 2010, 23:02:05 »
abi 1.4 fakat 2001 ara.yağ çubuğunu kontrol et.arabayı çalıştırıp biraz devirde tutunca arkasına geç eğer bi yağ kokusu varsa yağ yakıyordur.veya duman atıyorsa.veya motor kapağını aç araç çalışır halde yağ kapağını açıp elini uzattığında bir üfleme varsa.yağ yakması bence bir sorun değil.tutulmaz felan deme ben arabamı 1.000 karla sattım.klimalı olsun.
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #18 : Nisan 22, 2010, 23:16:29 »
abi benim babam fazla performans düşkünü değildi arada abim kullanırdı.babam sakin bir kullanıcı fakat ayağının altındada gücü ister.yolunda düzgünce gider fakat artislik yapan olursa sürüşünü tehtit eden birisi olursada acımaz arabayı köpeğe bağlar rezilde eder(1.4 ile bir çok kişiyide rezil etmiştir.).abimin kullandığı kadrı ile arabaya gayet güzel bir sürüş karakterine sahip şehir içinde atik ve zevkli bir araç.sen 1.3'den 1.4 geçince fark edersin ataklığı.vvt-i motordan dolayı zaten az yakıyor.tipinden bahsetmiyorum.yol tutuşu 0çok iyi değil.yani corolla serisindeki gibi orta karar.fakat şöyle bir şey var esenyurtta girmediğimiz çukur kalmadı araba çok konforlu süspansiyonlardan tek bir çıt gelmedi.aynı yerlere astra ilede girdiğimde bi yerim ağrıyordu :D.dik yokuşlara girdik hemde öyle az buz değil full bagaj arabada en az 5 kişi.ben endişeleniyordum fakat hep beni şaşırtıyordu.takır takır kedi gibi çıkıyordu hayta.
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '94
  • Kilometre: 317000
  • Kan Grubu: 0-
  • 14 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil Tavsiyesi İsteyenler Buraya!
« Yanıtla #19 : Nisan 22, 2010, 23:19:33 »

kardeş bu güzelmiş çok teşekkür ettim 1.4 vvt-i diyoruz o zaman :)

Yag yakan, eksilten bir araba almayin bence. vvt-i olsun diyorsan, bilen birine iyice incelettikten sonra alin, ikide birde yag alip ekleme derdi olmasin.
Fe... :-)