0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
frene anlık dokunduysanız ve frenler eşit basınca sahip değilse araçlar sağlam kayabiliyor.o viraj pek 100 le girilecek viraj değil bence.kaldıki lastiklerin basıncı, yük, virajı ortalamanız veya kenardan girmeniz ,virajdaki ivmeniz vs bence sonuç normal olabilecek bir durum .ve viraj alınırken hız göstergesine bakılmamalı direksiyon biraz döndüğü için görcem diye ekranı giriverirsiniz bir yere onun yerine viraja girmeden hızına bakıp ona göre davransanız iyi olur bence.diyorum saygılar sevgiler efendim.
Bagimsiz süspansiyonun kullanilmamasinin sebebi tamamen duygusaldir (TRL, USD, EUR gibi). Genelde McPherson'larda uygun sekilde görev yapiyorlar ama genelleme yapmak cok zor. Sizin yasamis oldugunuz cok spesifik tecrübeye etki eden bir cok unsurun olduguna eminim. Lastik durumu (basinc, sicaklik), yolun durumu (sicakligi, sürtünmesi vs vs) gibi bir cok faktör var. Uzun lafin kisasi Focus'da orada kayabilirdi. Mukakkat bagimsiz süspansiyon McPherson'a göre daha gelismis bir tasarim ama onunda limitleri mevcut.