Gönderen Konu: toyota neden bağımsız süspansiyon kullanmıyor ?  (Okunma sayısı 15883 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 234500
  • Model Yılı: '06
  • 5 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota neden bağımsız süspansiyon kullanmıyor ?
« Yanıtla #20 : Ağustos 12, 2011, 10:42:05 »
daha önce de önden çekişli Araç kullandım önden kayma yi yaşadım bu seferki direk arkadan kaymaydi ve ani oldu . Araç ta ebd var , beni de yol da bi kusur olması düşündürüyo
06 1. 4 D-4D MMT,  Yaris

Toyota Club Türkiye

Ynt: toyota neden bağımsız süspansiyon kullanmıyor ?
« Yanıtla #20 : Ağustos 12, 2011, 10:42:05 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota neden bağımsız süspansiyon kullanmıyor ?
« Yanıtla #21 : Ağustos 12, 2011, 12:54:25 »
frene anlık dokunduysanız ve frenler eşit basınca sahip değilse araçlar sağlam kayabiliyor.o viraj pek 100 le girilecek viraj değil bence.kaldıki lastiklerin basıncı, yük, virajı ortalamanız  veya kenardan girmeniz ,virajdaki ivmeniz vs bence sonuç normal olabilecek bir durum .ve viraj alınırken hız göstergesine bakılmamalı direksiyon biraz döndüğü için görcem diye ekranı  giriverirsiniz bir yere onun yerine viraja girmeden hızına bakıp ona göre davransanız iyi olur bence.diyorum saygılar sevgiler efendim.
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 234500
  • Model Yılı: '06
  • 5 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota neden bağımsız süspansiyon kullanmıyor ?
« Yanıtla #22 : Ağustos 12, 2011, 16:24:43 »
frene anlık dokunduysanız ve frenler eşit basınca sahip değilse araçlar sağlam kayabiliyor.o viraj pek 100 le girilecek viraj değil bence.kaldıki lastiklerin basıncı, yük, virajı ortalamanız  veya kenardan girmeniz ,virajdaki ivmeniz vs bence sonuç normal olabilecek bir durum .ve viraj alınırken hız göstergesine bakılmamalı direksiyon biraz döndüğü için görcem diye ekranı  giriverirsiniz bir yere onun yerine viraja girmeden hızına bakıp ona göre davransanız iyi olur bence.diyorum saygılar sevgiler efendim.
     mutlaka öğrenmem gereken sey vardır fakat viraj da fren le me yapmadım araç arkadan savurma yaptığı an da freni kökledim ve kontra yaptım , ve viraj alırken hızıma bakmaya çalışmayaca k olgunluk ve tecrübe de yim , zaten virajlar da direksiyon acısını mümkün olduğunca sabit tutarım, gerekirse çok küçük milimlik hareketler yaparım , araç in dengesi için ve savrulmamak için , hızım yüksek olabilir ama dediğim gibi birden savrulmasini anlamadım
06 1. 4 D-4D MMT,  Yaris

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota neden bağımsız süspansiyon kullanmıyor ?
« Yanıtla #23 : Ağustos 14, 2011, 22:21:25 »
Bagimsiz süspansiyonun kullanilmamasinin sebebi tamamen duygusaldir (TRL, USD, EUR gibi).

Genelde McPherson'larda uygun sekilde görev yapiyorlar ama genelleme yapmak cok zor. Sizin yasamis oldugunuz cok spesifik tecrübeye etki eden bir cok unsurun olduguna eminim. Lastik durumu (basinc, sicaklik), yolun durumu (sicakligi, sürtünmesi vs vs) gibi bir cok faktör var. Uzun lafin kisasi Focus'da orada kayabilirdi. Mukakkat bagimsiz süspansiyon McPherson'a göre daha gelismis bir tasarim ama onunda limitleri mevcut.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 234500
  • Model Yılı: '06
  • 5 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota neden bağımsız süspansiyon kullanmıyor ?
« Yanıtla #24 : Ağustos 22, 2011, 01:05:36 »
Bagimsiz süspansiyonun kullanilmamasinin sebebi tamamen duygusaldir (TRL, USD, EUR gibi).

Genelde McPherson'larda uygun sekilde görev yapiyorlar ama genelleme yapmak cok zor. Sizin yasamis oldugunuz cok spesifik tecrübeye etki eden bir cok unsurun olduguna eminim. Lastik durumu (basinc, sicaklik), yolun durumu (sicakligi, sürtünmesi vs vs) gibi bir cok faktör var. Uzun lafin kisasi Focus'da orada kayabilirdi. Mukakkat bagimsiz süspansiyon McPherson'a göre daha gelismis bir tasarim ama onunda limitleri mevcut.
    teşekkür ederim bundan sonra limitler e çok yaklaşmamam gerek sanırım
06 1. 4 D-4D MMT,  Yaris