0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhabalar;Dün altı balçık olmuş çimenli bir alana girmiş bulundum. Rampa aşağı inerken indim ama çıkarken araç saplandı. TRC nin faydasını burada görmüş oldum. Balçığa kül sererek çıkmayı başardık bu ayrı bir konu ancak TRC nin aracı patinaj çektirmeden yavaş yavaş ilerletmesi sayesinde çıkabildim. Ancak öncesinde lastiğin altına tahta sıkıştırarak yaptığım denemelerde kafama takılan bir şey oldu;Bir teker patinaj çekerken diğeri tahtaya tutundu, yani gidebilir durumda iken TRC o tekeri durdurup dönmeye çalışan tekere yüklendi. Aynı şeyi sanayide, poryadan gelen sesi anlamak için tek teker tarafından kriko ile kaldırıp gaza bastıklarında da oldu. Yani yere basan tekerden gücü kesip dönen tekere yükleniyor. Off road deneyimim yok ancak mantık olarak tersi olması gerekmiyor mu? yani eğer gitmeye çalışıyorsam basan tekere gücü aktarmam gerekmiyor mu?
Bu arada araç kullanım kitaplarının internetten indirilebilme imkanı konusunda bir fikriniz var mı ?
TRC ile alakalı başka başlıklarda TRC nin elektronik diferansiyel kilidi gördüğü yazılmıştı, demek ki öyle değilmiş.