0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Artık çok geç Senin dediğin yeri buldum Yunus ancak tercihimi Mazak Otodan yana kullandım. İşçilik olarak ikiside aşağı yukarı aynı fiyatı istediler. Ama MazakOtoda Ömer ustanın samimi tavrı daha ağır bastı, ve araç tamir esnasında ettiğimiz muhabbetten bir hayli hoşnut kaldım. İlgi alakası dışında yaptığı işi sağlam yapıyor ve yanında çalışanlarına da işi öğretme çabası takdire şayan.Konyada bulunan arkadaşlar için tavsiye edebileceğim bir yer. Ben çok usta gördüm tanıdım ama Ömer ustanın işine verdiği önem ile müşteriyle olan diyaloğu ender insanlardan olduğunu hissettirdi.
Merhaba. Konya'da yeniyim bu mazak otoyu bugün navigasyon ile bulamadım. Arabayı yeni aldım bi sağına soluna eksiği gediği var mı diye göstermek istiyorum adres olarak bilen var mı acaba? Ya da kendi servisine gitsem 2004 1.3 için çok masraf çıkarırlar mı sadece genel bi baktırmak istiyorum mesela baskı Balata direksiyonda tam bi toplama olmuyor direksiyonu çevirdiğim yerde kalıyor tam tur atmadan toplamıyor
Sakın Formene gitmeyin İşçiliğinin Arkasında durmuyor. Onun yüzündenHelezon değiştirdim Bosch Car da Bosch Car işçilik fiyatları yetkili servis fiyatları Mutlu Toyota bütün araçlara bakıyor iş yaptırmadım Ama KEsinlikle Formene Bulaşmayın benim gibi Paranla perişan Olursunuz. Formen Danager''''
2 sene önce aldım olduğum 2. el yetkili servis bakımlı aracın 80 bin bakımı için, bakımın içeriği hakkında bilgi alarak Formen ve Otojen'den fiyat bilgisi alarak tercihimi araç daha öncede yetkili servis bakımlı olduğundan Otojen'den yana kullandım.İşlemin ne kadar süreceğini sorarak randevu alarak servise gittim. Aracımı teslim ettim servis bitiş saatine kadar vakit geçirmek için başka yerlere gittim. Bir süre sonra telefon geldi. 80 bin bakım dışında fren hidrolik hortumlarının, V kayışının, soğutma suyunun kesinlikle değişmesi gerektiği söyledir. Sebeplerini sordum fren hortumları bayatlamış patlar ise kaza ihtimalinin yüksek olduğunu, V kayışının bayatladığını, rulmanlarında değişmesi gerektiğini, soğutma suyunun özelliğini kaybettiğini söylediler. Fiyat bilgisi istedim afaki rakamlar karşıma çıktı. Sadece 80 bin bakımının yapılmasını söyledim, ısrar ettiler fakat kabul etmedim.Tam saatini hatırlamıyorum saat 15 gibi biter demişlerdi gittim henüz bitmediğini içecek ikramında bulunarak dinlenme yerinde bekledim. Saat 18 de yani servis kapanırken aracımı teslim edebildiler. Ödememi yaptım çıktım. Aracıma gittim temizlik yapılmış olması gereken aracım sadece üstün körü temizlenmiş bagajı hiç ellememişler, tekrar kendim temizlettim.Daha sonra aracımın kaputunu açarak V kayışını inceledim gerçekten çok bayatlamıştı. V kayış satın alarak Sanayi de başka bir ustaya götürdüm, Rulman V kayışı değişimi yapıldı gergisi iyi olduğu için değiştirmedik. Soğutma suyuna baktırdım değerler gayet iyiyidi. Fren hortumlarını araç lifteyken inceledim, hortumlar çok iyiydi kılcal çatlak dahi yoktu, ustayada gösterdim çok iyi dedi, sıfır taksak anca bu kadar olur dedi, gerçekten kaliteli parça kullanmış Toyota.Aracı aldığım abi çok titiz biri araçtan anlamaz servis deseki (şehir dışında başka bir yetkili servis bakımlı araç) V kayışı değişsin hemen değiştirirde demekki denmemiş. Aracın yağı kullanım kılavuzunda 5-30, servis 10-40 kullandı (fiyatı daha düşük) markası da toyota motor yağı (toyotanın motor yağı fabrikasımı var? )Bu arada 80 bin kapsamında şanzıman yağı değişti vitesler artık daha zor geçiyor. Şimdi de Hava yastığı fişeği değiştirelim diyorlar Toyota merkezden yazı geldi (daha önce defalarca arandım iş yoğunluğundan ilgilenemedim) Hava yastığı fişeği değişiminde araç göğsüne zarar gelecekmi tıkırtı gelmeye başlayacakmı aklımda sorular.Sonuçta servis herşeyi bilir diye birşey yok. Araçtan biraz anlamazsan o korkuyla bakım masrafın 2 - 3 katına çıkar. Servis için benim açımdan en olumlu yönü orjinal yedek parça. Yağ bakımlarında veya başka bakımlarda servisten parçayı satın alıyorum, dışarıda yaptırıyorum. Ama bende iyi bir usta bulamadım tavsiyeniz varsa alırım. Teşekkürler.
Öncelikle bakımlarınız yapılmış hayırlı olsun.Yetkili servisi bu yüzden sevmiyorum işte. Ne dediği saate arabayı yetiştiriyor ne de araç tamir edilirken aracın yanında bekleyebiliyorsun. Kullanım kılavuzundaki yağı bile kullanmaktan imtina ediyorlar. Kılavuzdaki söylenen değerde yağı kullansalardı aracın motor sesinin bile değiştiğini hissederdiniz. Bildiğim kadarıyla Toyotanın yağ fabrikası yok anlaşmış olduğu yağ markasına kendi amblemini yapıştırıyor. Aracınız kaç model belirtmemişsiniz. Ancak forumda @Ufuk Sönmez (16363) toyotanın her model aracıyla ilgili parçasını temin ediyor bilginize. İster orjinal ister japon muadilleriyle size seçenekte sunar. Konya'da güvenerek gidebileceğiniz işinin ehli olan eski sanayide MAZAK OTOyu öneririm. Ömer usta dükkan sahibi ve yanında çalışanlarda çok yetenekli olmasına rağmen işi sürekli takip eden biri. Siz değişmesi gereken parçaları onlara sorarak Ufuk beyden temin edin, gözü kapalı aracınızı oraya teslim edebilirsiniz.
İyi günler. 2015 model 1.33 Life Corolla'nın 80.000 bakımı geldi. MAZAK OTO'yu aradım, ağır bakım yapmaya gerek yok, dedi. şanzıman ve hidrolik yağını değiştirmeniz gerekmiyor, sorun çıkmaz, dedi. Açıkçası kafam karıştı. Herkes 80.000'de hepsinin değişmesi gerektiğini söylüyor. (OTOJEN'e gittim 1.450 TL dedi, FORMEN'e sordum tamamı için 615 TL dedi. MAZAK sandart bakım için 400-450 civarı dedi.)