0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben de böyle düşünüyordum da emin olamamıştı , bilgi için çok teşekkürler. Renault'un tam otomatik dizelini bir test etmek lazım anlaşılan.[/quote]BENCE GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ İSTEMEZ, ARAÇ SEHİR İÇİNDE BORU GİBİ MAZOT İÇİYOR 7.7 FABRİKA VERİSİ BU KULLNIM TARZINA GÖRE ÇOK ÇOK YÜKSELECEKTİR. 153 CO2 TÜKETİMİ VAR BİZİMKİLERDE VE EMSALLERİNDE 124 G/KM CİVARINDA BUDA TÜKETİMİN FAZLA OLDUĞUNU GÖSTERİYOR.AMA ARAÇ KALKIŞ TORKU VE GÜCÜ DÜŞÜKSE, TRİPTONİK - OTOMATİK DAHA GEÇ HIZLANIRKEN ,MANUEL AYNI ARACA GÖRE KALKIŞ TORKU VE GÜCÜ YÜKSEK MOTORDA DAHA HIZLI OLUYORÖRNEK GOLF. FSI -TSI140 - TSI170 ,0-100 KM HIZLANMADAFSI DA TRİPTONİK GERİDE 140 BEYGİRDE EŞİT 170 BEYGİRDE TRİPTONİK ÖNDE VE AYNI PARALELLDE YAKIT DÜŞÜK .BUDA GÖSTERİYORKİ ARACIN İLK KAKIŞTAKİ KURTULMA ENERJİSİ YETERLİ OLMALI. FİZİKTE AYNI CİSİMDE DURURKEN SÜRTÜNME KATSAYISI DAHA YÜKSEK İKEN , HAREKET HALİNDA AZALIR VE BİR YERDE SABİTLER.KISACA ÖZ OLARAK İLK KALKIŞ ENERJİSİ ARACIN İYİ OLMALI ARTIK BUNU NASIL SAĞLARSANIZ MOTORUN HACMİNİMİ BÜYÜTÜRSÜNÜZ, SUPERCHARGER Mİ TAKARSINIZ, ARAÇ SÜRTÜNME KATSAYISINI DÜŞÜRÜP AĞIRLIĞINIMI AZALTIRLAR BİLEMEM.MEGANDA BUNLARDA BİR İYİLEŞME YOK . Forum kuralları Madde 12 :Mesaj yazarken, büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Lütfen dikkat edelim. İyi forumlar.