Gönderen Konu: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım  (Okunma sayısı 59327 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '98
  • Kilometre: 197000
  • Kan Grubu: 0+
aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« : Kasım 02, 2010, 23:09:28 »
arkadaşlar 2004 model coralla sol marka aracı 3 gün önce satın aldık bradere.brader sigorta işlemleri için sigortacıya gittiğinde axa sigortadan pert kaydının olduğunu öğrenmiş.resmne yıklıdı ...arabayaı 24750 TL.'ye aldık...adamı aradğımızda sadece ön tarafta bir kaç boya olduğunu yemin ederek pert kaydının olmadığını ama tekrar almaya yanaşmadığını söyledi...şimdi ne yapmamız gerek ....yardım edin lütfen ...aracı 46 noktadan teste soktuğumuzda adamın dedikleri haricinde bir şey çıkmadı ...bu pert kaydı nedir.nasıl problemler yaşarız.....


kimileri 3 yıl sonra pert kaydı siliniyor ...diyor ..bizim bu araçta n ne kadar kaybımız..olur..bilgsi olan arkadaşlar ayazarsa sevinirim...
hayat hep üç buçuk ile dört arasındadır..ya hep üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Toyota Club Türkiye

aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« : Kasım 02, 2010, 23:09:28 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #1 : Kasım 02, 2010, 23:12:49 »
ya adam yalan söylüyor ya da aracınızın plakası daha önce pert olan başka bir araca kayıtlıydı.
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '98
  • Kilometre: 197000
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #2 : Kasım 02, 2010, 23:14:09 »
peki o nasıl oluyorr
hayat hep üç buçuk ile dört arasındadır..ya hep üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #3 : Kasım 02, 2010, 23:16:44 »
diyelimki aracınız 34 zz 98765 plaka.eskiden bir hyundai accentdeydi o araç kaza yaptı parçalandı pert oldu.o plakada 2004 de sizin araca takıldı.pert kaydı ne zaman gözüküyor.trmaerden sms le sorgulattınız mı?herhangi bir kasko sigorta firmasıda size söyleyebilir.aracın kayıtları toyota servislerinde vardır.eğer toyota serviste tamir edildiyse tabiki.
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '98
  • Kilometre: 197000
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #4 : Kasım 02, 2010, 23:19:32 »
aracın axa sigortada çıkan kaydına göre pert kayıdı diye yazmıyor 07/08/2010 da kaskodan 23.500 almışlar yazıyor bu pert demek değilmi..
hayat hep üç buçuk ile dört arasındadır..ya hep üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #5 : Kasım 02, 2010, 23:21:44 »
sanırsam evet pert oluyor.sigortacıya sorsaydınız iyice.adama da bir ıslak meşe sopası gider
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '98
  • Kilometre: 197000
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #6 : Kasım 02, 2010, 23:24:24 »
galiba dediğiniz gibi pert oluyorr....braderin içine sinmedi araç satalım diyor..zararımız ne kadar olur
hayat hep üç buçuk ile dört arasındadır..ya hep üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #7 : Kasım 02, 2010, 23:26:59 »
hocam önce araca yapılan tadilatı iyi bir ustaya göstererek veya servisten bir şekilde öğrenin.araç iyi durumdaysa bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.toyota servisten ekspertizde yaptırabilirsiniz.alırken göstermediniz mi bir yere? satarken corollalar pek değer kaybetmez.bence satmayın binin.
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Best of Techno Bass
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #8 : Kasım 02, 2010, 23:32:26 »
iyide yusuf hocam daha evel başka araçta kullanılan plaka temize çıkmadan başka araca takılmıyorki? sizin dediğiniz 90lı yıllarda çok fazlaydı ama artık kalmadı ama burası Türkiye heran herşey olabilir demi :D
short shift,jdm real tails,American Front Bumper,8000K Monza Xenon,,,,, MADE IN JAPAN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #9 : Kasım 02, 2010, 23:36:21 »
hyundai accent örneğini bilerek verdim.olmuş olay... :)
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '98
  • Kilometre: 197000
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #10 : Kasım 02, 2010, 23:37:51 »
benim wv jetaa aracım vardı ve wv forumda yetkili servisten arkadaşlar vardı..onlara plaka ve şase verdiğimizde yetkili servista araç ile alakalı yapılan her işlemleri bilgisayar görüntü ekranın kopyalayıp bana gönderiyordu  ...toyata formunda böyle bir arkadş yokmu..
hayat hep üç buçuk ile dört arasındadır..ya hep üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '11
  • Kan Grubu: AB+
  • 74 kere teşekkür etti
  • 765 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #11 : Kasım 02, 2010, 23:40:01 »
PErt kaydı plakadan mı gözüküyor aracın şase nosundanmı.Zaten 23,500 almışsa muhtemelen kasko bedelinin hepsini almış..Sİgorta firması bu şekilde araçları cuzi miktara hasarlı olarak satıyor sonra araç alan çıkma parçalarla yarım yamalak topluyor genelde.Vallahi felaket tellalı gibi oldum kusura bakmayın beyfendi.Temiz bir corolla solun en fazla edecegi 23-24 arası oda en temizini.Açıkcası siz o aracı pert kaydı bilinirse 18-19 arası anca satılır oda aracınız sedan ise.İlden ile fiyatlar değişir.Vallahi ne namussuz şerefsizler var ya.Milletin yıllarca biriktirdigi paraya göz dikiyor.En iyisi dediğim gibi servis kayıtlı olacak ve tramerden şase sorgulatacaksınız.Bunları yapmadan araç alıyorsanız sonra ne çıkarsa bahtıma der durursunuz..Gerçi servislerde pert olan aracı temizmiş gibi yazıyor ya.Geçmiş olsun iyi fiyat veren olursa çıkarın 1-2 zarara bakmayın
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '98
  • Kilometre: 197000
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #12 : Kasım 02, 2010, 23:43:16 »
ya malesef öyle...hem pahalı oldu hemde pert çıktı....sıkıntıki sormayın gitsin .bakalım ne yapacağız..yarın axa sigorta ile görüşmeye çelışacağım...acaba pert kaydına dair belge yada resim bişey varmı o zaman poliçe kimin üzerine imiş onları araştıracağım.
hayat hep üç buçuk ile dört arasındadır..ya hep üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • vvti special
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #13 : Kasım 02, 2010, 23:56:58 »
geçmiş olsun. araç almadan önce mutlaka cep telefonumu çıkarıp, plakayı yazıp 5664 'e mesaj atarım  2 tl'ye mâl oluyor. Gelen bilgiler doğrultusunda imkanlar doğrultusunda en garantisi şasi no'dan kontrol etmektir. (bazen açık oto pazarlarında şasi no ile sorgulama imkanı bulunamayabiliyor.)
 Ama yasal olarak takılmış plaka hangi ruhsata aitse plaka değişse bile sorgulama her zaman o araca ait olmakta. Araç alınmadan 34 XXX 123 iken sorgulamada cep telefonuna gelen sms'de belirtilen kusurlar, satıştan sonra ruhsatın yenilenmesi ile ve değişen plaka 26 xxx 456 olmasına rağmen gelen kayıtlarla aynı eşleşiyor.

26xxx456 yaz 5664 gönder.. akıllara kazımalı bence bunu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • diyet ve diyet
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #14 : Kasım 03, 2010, 00:11:19 »
galeriden almışsanız bir avukatla çözersiniz ama sahibinden almışsanız o zaman şöyle diyim pert arabayı pert değil gibi satmayın sadece eski sahibiyle biraz konuşun anlayışla karşılamalarını arabayı almalarını veya 2-3 milyar en az iade etmelerini isteyin ....
beklediğinizden iyi ama beklentimden kötüyüm
http://ackalmadanzayifla.blogspot.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '11
  • Kan Grubu: AB+
  • 74 kere teşekkür etti
  • 765 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #15 : Kasım 03, 2010, 00:16:31 »
galeriden almışsanız bir avukatla çözersiniz ama sahibinden almışsanız o zaman şöyle diyim pert arabayı pert değil gibi satmayın sadece eski sahibiyle biraz konuşun anlayışla karşılamalarını arabayı almalarını veya 2-3 milyar en az iade etmelerini isteyin ....
Pert olmuş aracı lokal boya var temiz diye satan kişi sence onu yaparmı..Şimdi zil takıp oynuyordur  !!!
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 80000
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #16 : Kasım 03, 2010, 00:33:42 »

Plakanın eski aracı pert kaydında yada anlaşmalı perte çıkmış olabilir. Detaylı araştırmak gerekli. Şasi no yada motor no ile 5664 kayıtlarına bakabilirsiniz. Ben olsam ekspertiz raporuna itibar ederim. Sonuçta adamın dediklerinden başka birşey çıkmadı diyorsunuz. Pert araç ekspertizden nasıl boyalı çıkar arkadaşlar ekspertize güvenmeyeceksek vay halimize.
2005 Corolla 1.6 Terra + OMVL - Ortalama Tüketim=8.6
R1 3 5
╚╬╬╬      2011 Auris 1.6 Comf.Extra + Prins -Tüketim= ?
  2 4 6

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Hergün biraz TURBO iyi gelir-di...Artık vtec...:)
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #17 : Kasım 03, 2010, 01:02:37 »
aracın axa sigortada çıkan kaydına göre pert kayıdı diye yazmıyor 07/08/2010 da kaskodan 23.500 almışlar yazıyor bu pert demek değilmi..
iyide hocam bunda bi yanlışlık var...23,500 e sigortadan alınıpda bi araba nasıl oluyorda öyle bi belgeyle çıkıyor? kaça almışda kaç paraya yaptırıp size o fiyata satıyor?siz bence çekme belgesi ile karıştırıyorsunuz...imkansız yani...23,500 e sıgortadan alınanan bi arbanın en az bi yarısı kadar da masrafı olmalı ki perte çıksın...ki o da imkansız o model bi corolla için... bence çekme belgelidir...bugüne kadar onlarca arac topladık ilk defa sizinkisi gibi birşey duydum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '11
  • Kan Grubu: AB+
  • 74 kere teşekkür etti
  • 765 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #18 : Kasım 03, 2010, 01:09:56 »
Necati bey yusuf bey zaten önceki sahibi yaptıgı hasardan sonra  aksko firmasından 23,500 almış diyor.Yani hasarlı aracı sigorta firması 23,500 satmamış.Adamın kasko bedelini ödemiş.Geri kim kaça aldı nekadar masraf yaptı aracın durumu neydi orası muallakta.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Hergün biraz TURBO iyi gelir-di...Artık vtec...:)
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: aracımın pert kaydı çıktı...lütfen yardım
« Yanıtla #19 : Kasım 03, 2010, 01:28:14 »
haklısın abi yanlış okumusum öyleyse benim önerim yasin bey ankaradaysa vede vakti varsa getirsin servisimize ben  işin aslını bu sektöre ömrünü vermiş ustalarımızla hertürlü ona söylerim...şimdi aklıma bir kaç şey geliyor ama aracı görmeden  söyleyipde canınızıda sıkmak istemem...umarım sadece bi yanlışlıktır...yoksa sıkıntı büyük...

Etiketler: