Gönderen Konu: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.  (Okunma sayısı 22554 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #20 : Temmuz 27, 2010, 13:51:54 »
Değerli Toyotacılar;.1-Ekonomik yakıt tüketimini.2-Bagajın lpg tankı olmadığından dolayı geniş olduğunu.3-Devirsiz kullanımın verdiği zevki.4.-5. viteslere düşük devirlerde ulaşıldığını.4-Yokuşlarda keçi gibi tırmanıldığını.5-Aracın hiç yorulmadan,kilometreleri yok ederek gittiğini.6-İnanılmaz sessiz bir motoru olduğunu.Bacanağımın iyi de niye dıesel almadın,diyecek kadar sessiz bulduğu bir motor.7-Dıesel araç kullanmanın ayrıcalık olduğunu, bunu ancak bu araçları kullananların anlayabileceğini hissetmenin farklılığını.8-Yeni nesil dıesel araçların,eski dıesel araçlardan çok farklı olduğunu.9-Bir arabanın ancak bu kadar sevilebileceğini
(aklıma gelmeyenler de vardır)öğreten Corollamı her geçen gün daha çok seviyorum.Bir araba bu kadar sevilir mi?Diyebilirsiniz,ama öyle.Sevgili dostlar,bunları yazmak istedim.Sizlerle paylaşmayıpta kiminle paylaşacağım.

Bunların bir çoğuna katılmakla beraber;

Bagaj kapağını içeriden ya da anahtarla açmak zorunda olmanın, son model süper bir araban olmasına rağmen hız sabitleyicisi denilen şeyden bir haber olmanın, 40.000 de bile aynı fren sesi ile ürpermenin, Multi Mode olduğu için bir rampada durduktan sonra arabayı kaldıramamanın verdiği küçük sorunları saymazsak.

Şayet ömürlük bir araba almak istiyorsanız Toyota'dan kesinlikle şaşmayın ama keyiflik bir araba arıyorsanız o zaman yanlış yerdesiniz. Ben bu arabayı kullanmış ve severek binmiş birisiyim ama siz sadece iyi yanlarına bakıyorsunuz. Bu arada muhtemelen yeni aracım 2007 model 2.0 D4 motor benzinli otomatik vites Avensis olacak Toyota'dan vazgeçmiş değilim ama sizin çizdiğiniz tablo bence fazla pembe ;)
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #21 : Ağustos 05, 2010, 15:08:12 »
Yeni aks mı, kasa mı Ali? :)

kasa :D ne demişler kontrolsuz guc guc degildir hız olayını abartmışım :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #22 : Ağustos 10, 2010, 00:48:47 »
Gıcıklık yapıp hayat 6000 devirden sonra başlıyor desem neler olur acaba :)
:D

Bu arada gerçekten Toyota'ya sessiz dizel motor konusunda benden bir :alkis:
Arkasında d4d yazısını görmeden anlayamıyorum aracın dizel olduğunu :)
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #23 : Ağustos 10, 2010, 03:32:44 »
:D

Bu arada gerçekten Toyota'ya sessiz dizel motor konusunda benden bir :alkis:
Arkasında d4d yazısını görmeden anlayamıyorum aracın dizel olduğunu :)


benımkınde oo yazıda yokk 2010 dizellere koymamışlar mıllet benzınlı zannetsin diye :D :D  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #24 : Ağustos 10, 2010, 15:46:47 »
aaaa! yeni kasa toyotolara denk gelince  bakıyorum  arkasına dizelmidiye d4d  göremiyodum...hep benzinli diyordum içimden

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #25 : Ağustos 10, 2010, 21:33:11 »
Bunların bir çoğuna katılmakla beraber;

Bagaj kapağını içeriden ya da anahtarla açmak zorunda olmanın, son model süper bir araban olmasına rağmen hız sabitleyicisi denilen şeyden bir haber olmanın, 40.000 de bile aynı fren sesi ile ürpermenin, Multi Mode olduğu için bir rampada durduktan sonra arabayı kaldıramamanın verdiği küçük sorunları saymazsak.

Şayet ömürlük bir araba almak istiyorsanız Toyota'dan kesinlikle şaşmayın ama keyiflik bir araba arıyorsanız o zaman yanlış yerdesiniz. Ben bu arabayı kullanmış ve severek binmiş birisiyim ama siz sadece iyi yanlarına bakıyorsunuz. Bu arada muhtemelen yeni aracım 2007 model 2.0 D4 motor benzinli otomatik vites Avensis olacak Toyota'dan vazgeçmiş değilim ama sizin çizdiğiniz tablo bence fazla pembe ;)

ali abi m/m vites oldugundan corolla zevkını alamamışsın fren sesıne gelınce bende 1-2 defa duydum kendı aracımda ama subat ayında hava 2 dereceydi ben hıc ısıtmadan hareket etmiştim 1 dk bekleyip aracınızı ısıttıgınız taktirde fren sesı olmayacagına garanti veriirm ;) şahsı adıma söylüyorum ben cok keyif alıyorum arabamdan keyif almasam haftanın 1-2 günü yada sadece  özel günlerde kullanmazdım ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #26 : Ağustos 10, 2010, 22:50:12 »
ali abi m/m vites oldugundan corolla zevkını alamamışsın fren sesıne gelınce bende 1-2 defa duydum kendı aracımda ama subat ayında hava 2 dereceydi ben hıc ısıtmadan hareket etmiştim 1 dk bekleyip aracınızı ısıttıgınız taktirde fren sesı olmayacagına garanti veriirm ;) şahsı adıma söylüyorum ben cok keyif alıyorum arabamdan keyif almasam haftanın 1-2 günü yada sadece  özel günlerde kullanmazdım ;)

Ben keyif almıyordum demedim ki, Corolla fanatikliği yapıp 10 numara bir araçmış gibi gösterilmesine gönlüm razı gelmediği için bunları eklemiştim evet güzel araba ve süper ekonomik bir araba ama eksikliklerini de görmemizde fayda var.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #27 : Ağustos 18, 2010, 23:21:19 »
Ben keyif almıyordum demedim ki, Corolla fanatikliği yapıp 10 numara bir araçmış gibi gösterilmesine gönlüm razı gelmediği için bunları eklemiştim evet güzel araba ve süper ekonomik bir araba ama eksikliklerini de görmemizde fayda var.

öreneğin depodan gelen çalkantı sesi yani olur diyeceksiniz ama niye diger arabalarda olmuyor ve kasa makyajlamalarına ragmen bu sorunu niye halletmemişler anlmadım ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ŞıpTronik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #28 : Ağustos 19, 2010, 00:58:01 »
öreneğin depodan gelen çalkantı sesi yani olur diyeceksiniz ama niye diger arabalarda olmuyor ve kasa makyajlamalarına ragmen bu sorunu niye halletmemişler anlmadım ?

Onu bırak, makyajsız corollada olmayan rüzgar sesi sorunu makyajlı da mevcut. Ben dahil bir çok kişi buna takılmış durumda. Ama bunun dışında gayet memnunum dizel mmt'den

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • "Başkalarının kusurunu örtmekte gece gibi ol"
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #29 : Ağustos 19, 2010, 15:19:09 »
öreneğin depodan gelen çalkantı sesi yani olur diyeceksiniz ama niye diger arabalarda olmuyor ve kasa makyajlamalarına ragmen bu sorunu niye halletmemişler anlmadım ?

bu depo çalkantı sesini benden başka herkes duymuş. Ben böyle bir ses hiç duymadım. Sanırım depoyu tam doldurulduğunda meydana geliyor. Benim depoyu tam doldurma gibi bir alışkanlığım olmadığından olsa gerek bu sesi duymuyorum.
“Ne söyleyeyim?” diye düşünmek, “Niçin söyledim?” diye düşünmekten hayırlıdır.
Sadi Şirazi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #30 : Eylül 05, 2010, 02:54:26 »
Değerli Toyotacılar;.1-Ekonomik yakıt tüketimini.2-Bagajın lpg tankı olmadığından dolayı geniş olduğunu.3-Devirsiz kullanımın verdiği zevki.4.-5. viteslere düşük devirlerde ulaşıldığını.4-Yokuşlarda keçi gibi tırmanıldığını.5-Aracın hiç yorulmadan,kilometreleri yok ederek gittiğini.6-İnanılmaz sessiz bir motoru olduğunu.Bacanağımın iyi de niye dıesel almadın,diyecek kadar sessiz bulduğu bir motor.7-Dıesel araç kullanmanın ayrıcalık olduğunu, bunu ancak bu araçları kullananların anlayabileceğini hissetmenin farklılığını.8-Yeni nesil dıesel araçların,eski dıesel araçlardan çok farklı olduğunu.9-Bir arabanın ancak bu kadar sevilebileceğini
(aklıma gelmeyenler de vardır)öğreten Corollamı her geçen gün daha çok seviyorum.Bir araba bu kadar sevilir mi?Diyebilirsiniz,ama öyle.Sevgili dostlar,bunları yazmak istedim.Sizlerle paylaşmayıpta kiminle paylaşacağım.
Kontak kapatmadan full depo ile 1000km den fazla yaptım.Ayrıca süspansiyon konusunu da söylemek gerekir. Kokpit son derece ergonomik ve  sürücü dikkatini dağıtmadan ulaşabiliyor. Bunlar 10 ve 11. maddeler olarak düşünülebilir mi bilmiyorum ama keçi gibi tırmanma konusunda size katılmayı çok isterdim.Çünkü 5 kişi ile Erciyes'e çıkarken rampada durduk etrafa bakalım diye. Bindik, kalkışta araba gazı tam yemiyordu,stop etti. Daha fazla yüklendim öyle kalkabildik.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 61000
  • Model Yılı: '10
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #31 : Eylül 05, 2010, 03:40:54 »
aynen katılıyorum hem ilk defa Toyota hem de ilk defa diesel araç kullanan birisi olarak.+1
2010 Corolla 1.6 Elegant
emniyet kemeri, tekerlekli sandalye kadar bağlayıcı değildir, onun kadar rahatsız etmez!
http://img202.imageshack.us/img202/4170/toyota2qo5.jpg

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 16000
  • Model Yılı: '11
  • 97 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #32 : Kasım 20, 2010, 10:45:26 »
Arkadaşlar bende bir toyota fanatiği olarak birkaç eleştiride bulunmak istiyorum Tamam  olumlu yönlerine katılıoyrum ama toyotaların çok eksikleri var inanın şu sorunsuzluk olayı olmasa kesinlikle başka markaya özellikle vw ne geçiş yaparım ama memur adamız bize sorun çıkarmıyacak servise sanayiye çok gitmeyecek gidersekte canımızı fazla yakmayacak araç lazım oda toyota malesef
  Malesef diyorum çünkü toyota bu sorunsuzluk olayının yani imajının arkasına çok saklanıyor gibi geliyor mesala ormeklerle anlatayım
1.bagaj kapağı hala klasik kollarla açılıyor benim 99 model borası olan arkadaşımın borasında bile pistonlu
2. bağaj hala anahtar üzerinden açılamıyor
3. ya şu anahtarla camları kapama olayı hala yok şimdi diyeceksinizki bir role ile oluyor tamam oluyorda niye yok Skodanın forumuna giriyorum octavyada bırakın kapamayı kapıları açarken açma tuşuna uzun süre basınca bütün camları açıyormuş ki yaz için süper bir uygulama günüşten pişmiş bir arabanın içine girmemiş oluyorsunuz.
4. skoda dahil birçok vw gurup araçların dijital klimalarında dişarıdaki havayı ölçüp (havanın kalitesini) havalandırmanın dışarıyla irtibatını kesen yani bizim elle yaptığımız işi yapan otomatik sistem var ki bence çok güzel bir sistem
5. Ya arkadaşlar 99 boranın bağajındaki kaplama malzemesinin kalitesi yeni corollalarda bile yo malesef adamlar kalın kaliteli malzeme kullanmışlar corollanın bagajında ise ince oluklu pilastiğin üzerine ince kumaş kaplama al sana bagaj kaplaması olmuş
6. içerideki malzeme kalitesinin bir vw e yetişemediğini anlatmama gerek yok herhalde bizim kasalardaki yolcu hava yastığı çok dandik duruyor bir çok arkadaşımda var 2002-2007 corolla hepsinin cd çalar havalandırma yani plastiği ile torpido arasındaki mesafe farklı sağ tarafı açık olan sol tarafı açık olan vs vs
  Ha birde adamlardaki lcd ekran yani bu klima ekranı ve radio ekranı süper insanın içi akıyor ya kardeşim octavyaya bile dokunmatik ekran koymuşlar görmüşsünüzdür ne kadar güzel görünüyor toyota hala cücük gibi minik ancak iki tane harf sığan ekranları  kullanıyor herhalde 2020 yılında geçer bu ekranlara. onlarda 3 boyultlu ekranlara geçer herhalde. şimdi toyotada var 1000 trl ek verirseniz diyeceksiniz neden vereyim o farki sanki ucuzamı olyorum arabayı
7.kaportanın yani sacın kalınlığı da çok ince inanın biri yaslandıĞInda uyarmak zorunda kalıyorum uyardığım kişi malımı sakındığımı sanıyor ama aslında öğle değil arkadaşlar inanın çok ince kaportası var arkadaşın çamurluğuna bir arkadaşı yaslandı çamurluk çöktü o günden beri gözüm korktu valla. vw nlerin kapartaya bakıyorum taş gibi kahroluyorum
8 . boyasıda yani üzerindeki vernikte yumuşak gurup verniklerinden ( araç detayling forumlarına girerseniz tablosu var) buda verniğin yani boya üst tabakasının çok çabuk çizildiğini gösteriyorki vw  bu konudada en sert vernik grubunda kolay kolay çizilmiyor deforma olmuyor ben kendi arabmı ve bazı sevdiğim arkadaşlarımın arçlarına pasta-cila makinamla parlatıyorum bir nevi hobim inanın 20 arabayı geçmiştir pasta cila yaptığım araç sayısı en kolay yapılan toyota honda hyundaı marka araçlar tofaşı saymıyorum iki numara aşındırıcılığı olan bir pasta rahatlıkla yetiyor çünkü vernik çok yumuşak vw de ise 6-8 numara kullanmak gerekiyor çünkü verniği çok sert zor işliyor melzeme verniğe o yüzden  eski vw ler taş gibi geziyor yollarda
9 DSG şanzıman adamlar aşmış saniyenin 1/8 İNDE VİTES DEĞİŞTİRME 7 İLERİ
   Neyse şimdi içimizdeki bazı arkadaşlar kardeşin git o zaman VW al ne işin var toyota ile ve toyota furumunda dediklerini duyar gibiyim ama dediğim gibi sorunsuzluğu (motor ve yürüyen aksamdaki) beni toytada tutan en önemli ve baş neden Arkadaşlar İster kabul edin ister etmeyin gerisi doğru aslında bu maddeler dahada uzar ama bu kadar yeter
((2017  COROLL@...ADVANCE MDS    * 2018-         ))
(( 2011 COROLL@...ELEGANT  A/T    * 2015-2017 ))
(( 2006 COROLL@...SOL                        * 2009-2015))
(( 2000 COROLL@...TERRA SPECIAL  * 2006-2009))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '04
  • 7 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #33 : Kasım 20, 2010, 10:54:34 »
+1

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • "Başkalarının kusurunu örtmekte gece gibi ol"
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #34 : Kasım 20, 2010, 11:26:59 »
Kral çıplak demek kötü bişey değil. Kimse eleştriye kapalı olamaz. Sonuçta bunu yapan da insan. Eksiklerini görecek ve sonraki yıllarda bunları giderecek tedbirler alacaktır. Rekabete dayanmanın zor olduğu bir asırda yaşıyoruz.
“Ne söyleyeyim?” diye düşünmek, “Niçin söyledim?” diye düşünmekten hayırlıdır.
Sadi Şirazi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 16000
  • Model Yılı: '11
  • 97 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #35 : Aralık 09, 2010, 09:26:04 »
Arkadaşlar bende bir toyota fanatiği olarak birkaç eleştiride bulunmak istiyorum Tamam  olumlu yönlerine katılıoyrum ama toyotaların çok eksikleri var inanın şu sorunsuzluk olayı olmasa kesinlikle başka markaya özellikle vw ne geçiş yaparım ama memur adamız bize sorun çıkarmıyacak servise sanayiye çok gitmeyecek gidersekte canımızı fazla yakmayacak araç lazım oda toyota malesef
  Malesef diyorum çünkü toyota bu sorunsuzluk olayının yani imajının arkasına çok saklanıyor gibi geliyor mesala ormeklerle anlatayım
1.bagaj kapağı hala klasik kollarla açılıyor benim 99 model borası olan arkadaşımın borasında bile pistonlu
2. bağaj hala anahtar üzerinden açılamıyor
3. ya şu anahtarla camları kapama olayı hala yok şimdi diyeceksinizki bir role ile oluyor tamam oluyorda niye yok Skodanın forumuna giriyorum octavyada bırakın kapamayı kapıları açarken açma tuşuna uzun süre basınca bütün camları açıyormuş ki yaz için süper bir uygulama günüşten pişmiş bir arabanın içine girmemiş oluyorsunuz.
4. skoda dahil birçok vw gurup araçların dijital klimalarında dişarıdaki havayı ölçüp (havanın kalitesini) havalandırmanın dışarıyla irtibatını kesen yani bizim elle yaptığımız işi yapan otomatik sistem var ki bence çok güzel bir sistem
5. Ya arkadaşlar 99 boranın bağajındaki kaplama malzemesinin kalitesi yeni corollalarda bile yo malesef adamlar kalın kaliteli malzeme kullanmışlar corollanın bagajında ise ince oluklu pilastiğin üzerine ince kumaş kaplama al sana bagaj kaplaması olmuş
6. içerideki malzeme kalitesinin bir vw e yetişemediğini anlatmama gerek yok herhalde bizim kasalardaki yolcu hava yastığı çok dandik duruyor bir çok arkadaşımda var 2002-2007 corolla hepsinin cd çalar havalandırma yani plastiği ile torpido arasındaki mesafe farklı sağ tarafı açık olan sol tarafı açık olan vs vs
  Ha birde adamlardaki lcd ekran yani bu klima ekranı ve radio ekranı süper insanın içi akıyor ya kardeşim octavyaya bile dokunmatik ekran koymuşlar görmüşsünüzdür ne kadar güzel görünüyor toyota hala cücük gibi minik ancak iki tane harf sığan ekranları  kullanıyor herhalde 2020 yılında geçer bu ekranlara. onlarda 3 boyultlu ekranlara geçer herhalde. şimdi toyotada var 1000 trl ek verirseniz diyeceksiniz neden vereyim o farki sanki ucuzamı olyorum arabayı
7.kaportanın yani sacın kalınlığı da çok ince inanın biri yaslandıĞInda uyarmak zorunda kalıyorum uyardığım kişi malımı sakındığımı sanıyor ama aslında öğle değil arkadaşlar inanın çok ince kaportası var arkadaşın çamurluğuna bir arkadaşı yaslandı çamurluk çöktü o günden beri gözüm korktu valla. vw nlerin kapartaya bakıyorum taş gibi kahroluyorum
8 . boyasıda yani üzerindeki vernikte yumuşak gurup verniklerinden ( araç detayling forumlarına girerseniz tablosu var) buda verniğin yani boya üst tabakasının çok çabuk çizildiğini gösteriyorki vw  bu konudada en sert vernik grubunda kolay kolay çizilmiyor deforma olmuyor ben kendi arabmı ve bazı sevdiğim arkadaşlarımın arçlarına pasta-cila makinamla parlatıyorum bir nevi hobim inanın 20 arabayı geçmiştir pasta cila yaptığım araç sayısı en kolay yapılan toyota honda hyundaı marka araçlar tofaşı saymıyorum iki numara aşındırıcılığı olan bir pasta rahatlıkla yetiyor çünkü vernik çok yumuşak vw de ise 6-8 numara kullanmak gerekiyor çünkü verniği çok sert zor işliyor melzeme verniğe o yüzden  eski vw ler taş gibi geziyor yollarda
9 DSG şanzıman adamlar aşmış saniyenin 1/8 İNDE VİTES DEĞİŞTİRME 7 İLERİ
   Neyse şimdi içimizdeki bazı arkadaşlar kardeşin git o zaman VW al ne işin var toyota ile ve toyota furumunda dediklerini duyar gibiyim ama dediğim gibi sorunsuzluğu (motor ve yürüyen aksamdaki) beni toytada tutan en önemli ve baş neden Arkadaşlar İster kabul edin ister etmeyin gerisi doğru aslında bu maddeler dahada uzar ama bu kadar yeter

9. maddeye ilave yaparsak toyota şu otomatik şanzıman olayını (tiptironik demek istiyorum) hala çözemedi geçişler sarsıntılı arasırakafayı yiyormuş filan şimdi siz DSg şanzumanında  arza çıkardığında maliyetleri yüksek diyeceksiniz Kardeşim toyotada DSG den daha iyisini yapsın kullanalım utanmadan eski klasik otomatik şanzumanı geri getirdiler birde 4 ileri tam bir fiyasko bakalım belki ileride bu şanzıman işini çözerler ama çok yavaş ilerliyorlar
((2017  COROLL@...ADVANCE MDS    * 2018-         ))
(( 2011 COROLL@...ELEGANT  A/T    * 2015-2017 ))
(( 2006 COROLL@...SOL                        * 2009-2015))
(( 2000 COROLL@...TERRA SPECIAL  * 2006-2009))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • avensis 2.0 + Astra 1.4 T
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #36 : Aralık 09, 2010, 09:43:42 »
bulent bey aynen katılıyorum sıze toyota gorsellıge malesef onem vermıyor vw ic aydınlatması bıle cok farklı gece her dugmede ısık yanıyor dugmeler kolayca gorunuyor bende avensıs var ayna ayar dugmesınde bıle ısık yanmıyor otomatık camların ısıgını gormek ıcın bıle zıfırı karanlık olması lazım soyledıklerınıze aynen katılıyorum..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #37 : Aralık 09, 2010, 10:07:12 »
paran varsa alman arabasına yoksa japon arabasına binceksin:)
1998-1.3-xe

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #38 : Aralık 09, 2010, 10:31:39 »
merhaba. bu hafta sonu dizel auris alacağız. fiyatı 43000e çekebildik. aracı babam kullanacak. aslında multimode viteste karar kılmıştık ama babam çevresinde kullananlardan iyice araştırınca bu aracın yarı otomatik olduğu için yokuşta sorunlarla karşılaşıldığını öğrendi ve manual vites almaya karar verdi. sizce bu fiyata alınabilecek bir araç mı?

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Corolla dıesel aracımın bana öğrettikleri.
« Yanıtla #39 : Aralık 09, 2010, 10:41:04 »
1.4 D-4D Comfort Plus  ---> en son karar kıldığımız model bu. araçta otomatik vites hariç toyotadaki tüm donanımlar mevcut. ben otomatik istiyordum ama forumda toyotanın otomatik vitesi hakkında yazılanları okuyunca soğumamak elde değil. manual ile daha keyifli bir sürüş oşacağını düşünmekteyim. corolla'Nın 1,4 dizel manual vites aracını geçen haftalarda test etmiştim ve mükemmel bir sürüş keyfi vardı. auris ile corolla aynı platformdan çıktığına göre sanırım auriste de aynı olacaktır sürüş zevki. auris için test sürüşü yapabileceğim istanbul içinde bildiğiniz bir toyota showroom mevcut mudur? auris dizell manual için 43000 fiyat nasıl sizce. alternatif modeller ne olabilir? saygılarımla,