0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Değerli Toyotacılar;.1-Ekonomik yakıt tüketimini.2-Bagajın lpg tankı olmadığından dolayı geniş olduğunu.3-Devirsiz kullanımın verdiği zevki.4.-5. viteslere düşük devirlerde ulaşıldığını.4-Yokuşlarda keçi gibi tırmanıldığını.5-Aracın hiç yorulmadan,kilometreleri yok ederek gittiğini.6-İnanılmaz sessiz bir motoru olduğunu.Bacanağımın iyi de niye dıesel almadın,diyecek kadar sessiz bulduğu bir motor.7-Dıesel araç kullanmanın ayrıcalık olduğunu, bunu ancak bu araçları kullananların anlayabileceğini hissetmenin farklılığını.8-Yeni nesil dıesel araçların,eski dıesel araçlardan çok farklı olduğunu.9-Bir arabanın ancak bu kadar sevilebileceğini(aklıma gelmeyenler de vardır)öğreten Corollamı her geçen gün daha çok seviyorum.Bir araba bu kadar sevilir mi?Diyebilirsiniz,ama öyle.Sevgili dostlar,bunları yazmak istedim.Sizlerle paylaşmayıpta kiminle paylaşacağım.
Yeni aks mı, kasa mı Ali?
Gıcıklık yapıp hayat 6000 devirden sonra başlıyor desem neler olur acaba
Bu arada gerçekten Toyota'ya sessiz dizel motor konusunda benden bir Arkasında d4d yazısını görmeden anlayamıyorum aracın dizel olduğunu
Bunların bir çoğuna katılmakla beraber;Bagaj kapağını içeriden ya da anahtarla açmak zorunda olmanın, son model süper bir araban olmasına rağmen hız sabitleyicisi denilen şeyden bir haber olmanın, 40.000 de bile aynı fren sesi ile ürpermenin, Multi Mode olduğu için bir rampada durduktan sonra arabayı kaldıramamanın verdiği küçük sorunları saymazsak.Şayet ömürlük bir araba almak istiyorsanız Toyota'dan kesinlikle şaşmayın ama keyiflik bir araba arıyorsanız o zaman yanlış yerdesiniz. Ben bu arabayı kullanmış ve severek binmiş birisiyim ama siz sadece iyi yanlarına bakıyorsunuz. Bu arada muhtemelen yeni aracım 2007 model 2.0 D4 motor benzinli otomatik vites Avensis olacak Toyota'dan vazgeçmiş değilim ama sizin çizdiğiniz tablo bence fazla pembe
ali abi m/m vites oldugundan corolla zevkını alamamışsın fren sesıne gelınce bende 1-2 defa duydum kendı aracımda ama subat ayında hava 2 dereceydi ben hıc ısıtmadan hareket etmiştim 1 dk bekleyip aracınızı ısıttıgınız taktirde fren sesı olmayacagına garanti veriirm şahsı adıma söylüyorum ben cok keyif alıyorum arabamdan keyif almasam haftanın 1-2 günü yada sadece özel günlerde kullanmazdım
Ben keyif almıyordum demedim ki, Corolla fanatikliği yapıp 10 numara bir araçmış gibi gösterilmesine gönlüm razı gelmediği için bunları eklemiştim evet güzel araba ve süper ekonomik bir araba ama eksikliklerini de görmemizde fayda var.
öreneğin depodan gelen çalkantı sesi yani olur diyeceksiniz ama niye diger arabalarda olmuyor ve kasa makyajlamalarına ragmen bu sorunu niye halletmemişler anlmadım ?
Arkadaşlar bende bir toyota fanatiği olarak birkaç eleştiride bulunmak istiyorum Tamam olumlu yönlerine katılıoyrum ama toyotaların çok eksikleri var inanın şu sorunsuzluk olayı olmasa kesinlikle başka markaya özellikle vw ne geçiş yaparım ama memur adamız bize sorun çıkarmıyacak servise sanayiye çok gitmeyecek gidersekte canımızı fazla yakmayacak araç lazım oda toyota malesef Malesef diyorum çünkü toyota bu sorunsuzluk olayının yani imajının arkasına çok saklanıyor gibi geliyor mesala ormeklerle anlatayım1.bagaj kapağı hala klasik kollarla açılıyor benim 99 model borası olan arkadaşımın borasında bile pistonlu2. bağaj hala anahtar üzerinden açılamıyor 3. ya şu anahtarla camları kapama olayı hala yok şimdi diyeceksinizki bir role ile oluyor tamam oluyorda niye yok Skodanın forumuna giriyorum octavyada bırakın kapamayı kapıları açarken açma tuşuna uzun süre basınca bütün camları açıyormuş ki yaz için süper bir uygulama günüşten pişmiş bir arabanın içine girmemiş oluyorsunuz.4. skoda dahil birçok vw gurup araçların dijital klimalarında dişarıdaki havayı ölçüp (havanın kalitesini) havalandırmanın dışarıyla irtibatını kesen yani bizim elle yaptığımız işi yapan otomatik sistem var ki bence çok güzel bir sistem 5. Ya arkadaşlar 99 boranın bağajındaki kaplama malzemesinin kalitesi yeni corollalarda bile yo malesef adamlar kalın kaliteli malzeme kullanmışlar corollanın bagajında ise ince oluklu pilastiğin üzerine ince kumaş kaplama al sana bagaj kaplaması olmuş6. içerideki malzeme kalitesinin bir vw e yetişemediğini anlatmama gerek yok herhalde bizim kasalardaki yolcu hava yastığı çok dandik duruyor bir çok arkadaşımda var 2002-2007 corolla hepsinin cd çalar havalandırma yani plastiği ile torpido arasındaki mesafe farklı sağ tarafı açık olan sol tarafı açık olan vs vs Ha birde adamlardaki lcd ekran yani bu klima ekranı ve radio ekranı süper insanın içi akıyor ya kardeşim octavyaya bile dokunmatik ekran koymuşlar görmüşsünüzdür ne kadar güzel görünüyor toyota hala cücük gibi minik ancak iki tane harf sığan ekranları kullanıyor herhalde 2020 yılında geçer bu ekranlara. onlarda 3 boyultlu ekranlara geçer herhalde. şimdi toyotada var 1000 trl ek verirseniz diyeceksiniz neden vereyim o farki sanki ucuzamı olyorum arabayı7.kaportanın yani sacın kalınlığı da çok ince inanın biri yaslandıĞInda uyarmak zorunda kalıyorum uyardığım kişi malımı sakındığımı sanıyor ama aslında öğle değil arkadaşlar inanın çok ince kaportası var arkadaşın çamurluğuna bir arkadaşı yaslandı çamurluk çöktü o günden beri gözüm korktu valla. vw nlerin kapartaya bakıyorum taş gibi kahroluyorum8 . boyasıda yani üzerindeki vernikte yumuşak gurup verniklerinden ( araç detayling forumlarına girerseniz tablosu var) buda verniğin yani boya üst tabakasının çok çabuk çizildiğini gösteriyorki vw bu konudada en sert vernik grubunda kolay kolay çizilmiyor deforma olmuyor ben kendi arabmı ve bazı sevdiğim arkadaşlarımın arçlarına pasta-cila makinamla parlatıyorum bir nevi hobim inanın 20 arabayı geçmiştir pasta cila yaptığım araç sayısı en kolay yapılan toyota honda hyundaı marka araçlar tofaşı saymıyorum iki numara aşındırıcılığı olan bir pasta rahatlıkla yetiyor çünkü vernik çok yumuşak vw de ise 6-8 numara kullanmak gerekiyor çünkü verniği çok sert zor işliyor melzeme verniğe o yüzden eski vw ler taş gibi geziyor yollarda9 DSG şanzıman adamlar aşmış saniyenin 1/8 İNDE VİTES DEĞİŞTİRME 7 İLERİ Neyse şimdi içimizdeki bazı arkadaşlar kardeşin git o zaman VW al ne işin var toyota ile ve toyota furumunda dediklerini duyar gibiyim ama dediğim gibi sorunsuzluğu (motor ve yürüyen aksamdaki) beni toytada tutan en önemli ve baş neden Arkadaşlar İster kabul edin ister etmeyin gerisi doğru aslında bu maddeler dahada uzar ama bu kadar yeter