0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
aklıma bir şey takıldı müsadenizle sormak istiyorum.. bu servislerde yapılan "carbon clean" işlemi ile depoya würth benzeri enjektör temizleyici katkı maddesi katmak aynı şey midir ?fiyatları aynı mıdır ?hangisini yapmak arabamız ve motoru için daha sağlıklı bir işlemdir ?
konu ile ilgili olarak aklıma takılan bir soru var ... temizleyici ile çıkan kurumun katalitik konvektör tıkanmasında rolü var mıdır??
elime power up dizelfx diye bir ürün geçti. son kullanma tarihi yok 1/1000lt oranında yakıta karıştırılıyor 300ml kadar var, kullansam sıkıntı olurmu?
İyice araştırmadan enjektör temizleyici kullanmanı tavsiye etmem. Benzinliklerde satmaya çalışıyorlar, cazip geliyor. Ben kullandım şehir içinde bir depoyla 1000 km.ye yakın giden araba şimdi 850 km.yi zorla çıkarıyor.
enjektörleri temizliyen en iyi katkı würth dür.servisler enjektör temizleme makinesinde würth kullanırlar.kullanılmasına gelince depoyu fulleyip birkutu depoya dökülür.araba tercihen uzun yolda kullanılır,tabi motorun devirli kullanmak temizlik için faydalıdır.benz.n bitince çekişin nasıl farkettiğini göreceksiniz.senede bir kere temizlemek çok faydalıdır.
Aracım 2007 (Eski kasa) D4-D. 165 bin km. En son Eskişehir-Antalya- Mersin arası tam depoya WÜRTH kullandım. Tam dolu depoyla 1000 km yol yaptıktan sonra yakıt ışığı uyarı verdi. Uyarıya kadar yakıt ilave etmedim. Güzergah boyunca yakıt ortalaması çok az yükseldi. 3.8 l/100km. olmasını beklerken 4.0 l/100km.'ye çıktı. Mersin'den dönüşte 3.8'i gördüm. Kullanmadan önce ne yazık ki şehir içi 8.5 l/100Km. görünüyordu. Sanırım ya WÜRTH'ün etkisi ya da her ikisi birden havaların biraz ılıması yüzünden ortalamam 10 gündür 7.5 litre gösteriyor. Seste azalma olup olmadığını bilecek kadar ustalığım yok. Güç denemesi yapmadığım için güç artışı konusunda da düşüncem yok. Ama motora zararı olacağını düşünmüyorum açıkçası. Tam depoya doldurmanız gerekli depo bitmeye, ışık yanana kadar yeni yakıt almayın. Kazasız yolculuklar.