0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben kimseye aşağıdan bakmadığım gibi, bir corona/carina kullanıcısın bana yukardan bakmasını akılcı bulamam. Açıkçası bir mantığada sığdıramam
http://www.sahibinden.com/binicilere_emsalsiz_cressida-94WQQaXQQ4993926WQQpXQQdisplayitemhelal olsun cresida gerçektende güzelmiş..
O anlamda söylemedim. Yine de dikkatsiz ifade şeklim için özür dilerim böyle anladığınıza üzüldüm.
Ahmet abiye bir cevap yazacaktım, işten çıkmak üzereydim akşam 18:00 sularıydı. Hakan abim benen önce beni tebriklemiş. Neyse eve gidince yazarım dedim ama eksiksiz ve fazlasız şunu söyleyecektimAhmet Bey, benden tam 17 yaş büyük olmanıza karşın forumdaki birçok insanlara örnek olacak inceliği gösteriyorsunuz. Biz gençler ise malum saman alevi misali yalnış anlamalara meyilli, hemen parlayan kişiler olarak kaşınızda oluyoruz. Hülasa-i kelam, göstermiş olduğunuz erdemlikten ve enaniyet duygusuna hiç kapılmadan benden özür dileyip anlatmak istediğinizi nazikçe ve tekrar anlattığınız için size HÜRMET'lerimi sunuyor, elleinizden öpüyorum.
Ahmet hocam döktürmüşün yine eline sağlık. yalnız anlamadığım bişey var, corona nın devamı carina mı avensis mi,ikisinin de 98 si var sonuçta...
gelgelelim corona ya çok güzel bir araç..cressida ise bence bu karşılaştırma arasında olmamalıydı bence..biraz da demode.ama corona hala çizgi olarak güncel birçok arabaya 5 basar diyebilirim...cressida bana toyota nın üvey evladı gibi gelmiştir hep
Katılmıyorum. Daha da ucuz olması bir hayli zaman alacaktır. Değer kaybı yeni arabalarda çok daha fazla olur. Üretim bandı her kasa için zaten yeniden kurulur. İsim devam etmiş etmemiş, carina olmuş avensis olmuş bunu önemsiyecek adam zaten o arabayı hak etmez.Açık söylemek gerekirse, görünüş olarak, yapı olarak, performans olarak, kalite-işçilik olarak corona-carina-avensis çizgisini karşılaştırdığınız zaman, Toyota'nın bu D segmentinde yakaladığı istikrarın C veya E segmentindekine oranla daha fazla olduğunu görürsünüz.