0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Forumda bu konuda daha önce şikayetleri olanları gördüğüm için bu zamana kadar gitmeme sebeplerimden birisi de buydu.Ama yapacak çok fazla bir şey yok gibi.
Daha önce telefon ile aramalarına rağmen bugün Toyotadan değişim için yazılı evrak gönderdiler. Adamlar ısrarla gelin diyorlarsa artık gitmek şart oldu. [attach=1]
Selamlar, bu geri çağırma işi sona erdi mi, devam ediyor mu bilgisi olan var mı acaba? Benim aracım da 3 gün önce airbag ışığını söndürmemeye başladı.
Merhabalar ArkadaşlarYaklaşık bir-iki hafta önce TOYOTA GENEL MERKEZ beni arayarak aracımın merkez hava yastığı beyni ve merkez hava yastığı fişeği için ÜCRETSİZ geri çağırma programında olduğunu ve aracımı kullanıp kullanmadığımı sordu. Aracımı hala kullanıyorum. Hangi servis uygun dedi kendileri. Ordu Akten servis yakın olduğu için yönlendirme o servise yapıldı. Bu arada aracım 2004 Model Avensis 2.0 Executive ElegantDün arandım servisten değişim için bugün gittim. Aracımın ön şoför tarafı beyni ve fişeği değişimi ÜCRETSİZ yapıldı. Ve aracı bir saat içinde teslim aldım. Aldığım İş Emri Formunda parça bedeli 1600 + 600 TL yazıyor idi. Tabii ÜCRETSİZ olması süpermiş.Aracımın 2004 Model olmasına rağmen hala aracına sahip çıkan ve değer veren TOYOTA firmasına çok teşekkürler. Bu konuda aracı değişime çağırılan arkadaşlardan bilgi bekliyoruz. Teşekkürler
İyi güzel de diyelim ki araç eski değil. Allah korusun kişi kaza yaptı ve sorun hava yastığı veya fişeği her neyse. Yani benim kafamda soru işaretleri var. Onca para ödeyerek satın aldığımız araçları neden geri çağırıyorlar böyle? Hava yastığı gibi bir ünitede bu kadar sık geri çağırma iyi bir şey mi? Bu bende güven kaybına sebep oluyor. Bunu anlayan arkadaşlar izah ederse sevinirim.
Ümit Bey, zahmet etmişsiniz teşekkür ederim de benim kullandigim araç yaris hibrit 2015 model ve a3 o da 2012 model. Sizin yazdığınız listede mevcut değil ancak ben sorumun cevabını alamadım. Neden geri çağırma uygulanıyor onu merak etmiştim. (Bilhassa yeni sayılabilecek modeller) Honda civic 2008 model 5 yıl kullandım (ki o sizin yazdığınız listede var) geri çağırma falan olmadı.(Bütün bakımları serviste yaptırmıştım) Türkiye'de belki olmamıştır. Bilemeyeceğim orasını. Eski model olup da değiştirenler için geri çağırma iyi olabilir ancak yeni olup da çağırılması şahsi kanaatimce iyi bir olay değil. Bir daha araç alma durumum olursa geri çağırma hususunu göz önünde bulunduracağım. Tekrardan teşekkür ederim Ümit Bey zahmet edip vaktinizi ayırdığınız için.
Hocam bu hava yastığı konusu biraz karışık galiba.Takata diye bir marka var japon marka ve pazardaki araçların büyük bir kısmına hava yastığını onlar sağlıyordu.Sonra bunların hava yastıkları zaman içinde nemlenerek arızalandığı tespit edildi ve Takata marka yastık kullanan araçların büyük bir kısmı çağırıldı ve hala bu çağırılma devam ediyor.Sorun markalarda değil Takata isimli hava yastığı üreticisinde.En son haberler dolanıyordu iflasın eşiğindeydiler yada iflas etmişlerdi yanlış hatırlamıyorsam
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Ama daha ayrıntılı ve güncel bilgiler paylaşılırsa daha yararlı olur sanırım.