Gönderen Konu: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?  (Okunma sayısı 19332 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ceyhun bostancı (6338)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • "ne alırsan al japondan vazgeçme"
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« : Ocak 08, 2010, 00:50:15 »
selamunaleyküm arkadaşlar. mercedes E200 ile 200E arasındaki fark acaba nedir? bu ara bi merso alma niyetim var acizane. mercedeslerden 1994-1995 model o aralarda hangi seriyi tavsiye edersiniz? hangi seri daha az arıza verir. bilinen bir müzmin kusuru varmıdır bu arabaların. ben özellikle C serisine acayip merak saldım bu ara. C 200, 180 veya 220 niyetim var. bakalım hayırlısı...
şuanki aracım "tabanvay"

Toyota Club Türkiye

E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« : Ocak 08, 2010, 00:50:15 »

Çevrimdışı Tunc Sancak

  • FR Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 80 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #1 : Ocak 08, 2010, 01:02:56 »
e200'ler 16v..ayrıca daha iyibir motor yönetim sistemi ve gelişmiş enjeksiyon sistemine sahip..

e 200 le 200 e arasındaki en önemli fark motorudur 200ler düz motor e 200 ler çelik beyaz motordur pistonlar daha büyük ve yanmaya karşı dayanıklı olarak üretilmmiştir.
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı EMRE ACIK

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No Stock+
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #2 : Ocak 08, 2010, 01:07:23 »
Evet Tunç un da söylediği gibi en önemli farkı motordur.E200  200E ye göre daha ekonomiktir.bir kaç da özelik farkı olabilir.Otm cam. klima vs. gibi.
Toyoto Korola 1.6 TERRA -_-

Çevrimdışı ceyhun bostancı (6338)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • "ne alırsan al japondan vazgeçme"
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #3 : Ocak 08, 2010, 01:18:23 »
teşekkürler arkadaşlar...
şuanki aracım "tabanvay"

Çevrimdışı ceyhun bostancı (6338)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • "ne alırsan al japondan vazgeçme"
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #4 : Ocak 08, 2010, 01:20:21 »
peki arkadaşlar c serisini nasıl bilirsiniz? lpg li olursa yeterince ekonomik olur mu sizce?
mesela c180 c200 c220
şuanki aracım "tabanvay"

Çevrimdışı Oğuzhan Murat

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Yan cehennem yan, geliyorum yan yan..
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #5 : Ocak 08, 2010, 01:29:56 »
c180 'i seviyorum ben.. Çok süper tipi var :D
1999 Corolla - Gri - 06 FJ 519 - 1.6 - Düplü
2012 Auris - Beyaz- 06UZ 400- 1.4 D-4D- Dizel
2013 Avensis - Füme - 06UZ 789 - 1.6 - Benzinli

Çevrimdışı Alperen Kayımoğlu

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '97
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #6 : Ocak 08, 2010, 13:36:41 »
Tunç abime katılıyorum.200E'ler eski tip motor olduğu için E200'e göre biraz daha fazla yakar.Bir de E200'lerin arka stopları 200E'lere göre daha güzel siyah zeminli gibi :D

Bu arada şahsım adıma konuşuyorum, E serisi almak varken, C serisini düşünmezdim :D

Edit : İmla
97 Corolla 1.6 GLi  A/C

Çevrimdışı Alper Sınav

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '00
  • Kilometre: 115000
  • Kan Grubu: A+
  • 249 kere teşekkür etti
  • 460 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #7 : Ocak 08, 2010, 13:48:45 »
İsimlendirme farkı. 200E deki E, enjeksiyon demek oluyor. Karburatörden ilk enjeksiyona geçerken düşünülmüş bir isim.

Sonrasında ise sınıflara ayırdılar, A, B,C, E, S oldu. Yani E200 E sınıfı, 200 motor demek.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   
Lexus Türkiye Bilinçlendirme Kampanyası:
http://www.lexustr.com

Çevrimdışı Ahmet Egesoy

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #8 : Ocak 08, 2010, 14:40:27 »
Ja ja 200 Einspritzung  :) nicht "enjeksiyon" aber selben.
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı Alper Sınav

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '00
  • Kilometre: 115000
  • Kan Grubu: A+
  • 249 kere teşekkür etti
  • 460 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #9 : Ocak 08, 2010, 15:11:46 »
GLİ deki İ ile aynı yani :D
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   
Lexus Türkiye Bilinçlendirme Kampanyası:
http://www.lexustr.com

Çevrimdışı Hazım Şahin

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • ***CLS***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #10 : Ocak 13, 2010, 23:35:40 »
Arkadaşlar e200 ile 200e aarasındaki fark tamamen motordur. yoksa donanım olarak seçenekler aynıdır.
200E de jetronik(yarı karbüratörlü gibi)  motor vardır 118 hp dirve 8 subaptır. Sıralı LPG sistemi tam uyum sağlamaz. Yakıtı tam enjeksiyonlu olmadığı için biraz fazladır.
E200 ise 136 hp  ve 16 valftir. tam enjeksiyonludur. sıralı lpg ile uyum sağlar özellikle prins takılırsa tadından yenmez.

Not: bu bilgiler abimden(bir mercedes hastası) alınmıştır.
DOnanım olarak ise 95 modelden sonra avangard, elegance , classic gibi donanım seçenekleri vardır.

Çevrimdışı Silinmiş Üye 1 (1193)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Kan Grubu: ---
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #11 : Ocak 14, 2010, 01:31:05 »
   Motor haricinde kasada değişmiştir artık. Kedi göz denen kasaya geçilmiştir 96 dan sonra. Classic elegance ve avantgarde donanımların yanı sıra E1 ve E2 paket lerde bu donanımlara eklenebilmektedir. E1 deri koltuk ve sunroof E2 ise E1 e ek olarak koltuk ısıtma soğutma ve hafızalı elektrik ayarlı koltuklar üst modellere gidildikçe katlanır dikiz aynaları vs eklenmiştir.
  Artı kopmrossör motor seçeneği getirilmiştir yeni kasada. 136 beygir yeterli gelmediği için komprosörle sanırım 200o yılından öncekiler 163 2000 ve üzeri olanlar 186 beygire yükseltilmiştir. Yani gaza dokununca araç sana şöyle diyor Ceyhun: 'Yaslan arkana' :D :D Tabi 2000 ve 2002 modeller (benim bittiği seri) E 200 Komprossör Avantgarde E2 paket araçlar 44 - 60 bin tl arası fiyatları var. 96 - 98 model aynı araçlar 32 - 36 arası. 98 - 2000 arası ise 38 - 44 arası fiyatları var. Yada sitiyorlar. Tabi mersoda siyah renk her zaman (satarkende) en az 2000 tl oynar. Yani fazladır.

   C serisi E serisi gibi oturaklı ağır ağbi arabası değildir. Daha az donanım ve spor bi araçtır. Konfor ve genişlik daha düşüktür.  Arka diz mesafesinden bagaj hacmine koltuklar arası genişliğe kadar daha fazla ffark vardır. 2001 model bi e 200 komprosörle 2003 -2004 model bi c 180 yada c 200 aynı fiyattadırlar. Ama E serisi gibi donanımları birbirini tutmaz. Ve motor güçleride.

    Artı bir öğretmen olduğunu düşürsek E serisi %99 otomatik 4 yada 5 ileri viteslere sahiptirler. c lere manuel bulmak kolaydır. Bir sorun çıktığında canını acıtır söyliyim. Ayda temiz bi kenara 500 lira ayırabiliyorsan alabilirsin. en azından 3 ayda 1500 eder ve bi sorun oluştuğunda rahatlıkla karşılarsın. Ve her ustayada yaptırılmaz merso.   Merakı bende saldım. Çok fazla detayları var. Kaçağı çalıntısı vs öyle önüne gelen mersoda alınmaz. Sonra başın belaya girebilir. Riskleride vardır vs. Sen bence sadece merak sal ve öyle kalsın. Ben öyle yaptım. altından kalakbileceğini düşündüğün zaman alabilirsin. Bende o günleri bekliyorum.

  İşte bi c serisi : http://www.sahibinden.com/_911_auto_-01WQQaXQQ20342047WQQpXQQdisplayitem?source=promotion_chva  Satrılmış...

  İşte bi e serisi : http://www.sahibinden.com/tam_full_e200_kompressor_elegance-37WQQaXQQ20434828WQQpXQQdisplayitem

 C 2000 model koprossör elagance 35 lira
 E 1999 model komprossör elegnce 38 lira.

  Ama e serisini kıralı bu tabi : http://www.sahibinden.com/e_2_paket_full_full_avantgarde_komp-92WQQaXQQ20314749WQQpXQQdisplayitem   Bu da satılmış tüh kaçırdık yaa :(

Çevrimdışı Tunc Sancak

  • FR Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 80 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #12 : Ocak 14, 2010, 02:11:06 »
http://www.sahibinden.com/1994_mercedes_e_200-06WQQaXQQ20441307WQQpXQQdisplayitem

Benimde  en  çok bu  model bu  kasa   hoşuma  gidiyor...
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı Silinmiş Üye 1 (1193)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Kan Grubu: ---
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #13 : Ocak 14, 2010, 15:07:46 »
Senin linkte bi sorun var kardeş

Çevrimdışı Tunc Sancak

  • FR Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 80 kere teşekkür edildi
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı ceyhun bostancı (6338)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • "ne alırsan al japondan vazgeçme"
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #15 : Ocak 15, 2010, 03:02:08 »
ismail abi bu çalıntı malıntı durumları nerden öğreniliyor. sonuçta ruhsatı belli değil mi? plakası herşeyi...
ayrıca benim alacağım c veya e en fazla 94-95 modeldir abi. çok uçuk fiyatlar yok yani...
şuanki aracım "tabanvay"

Çevrimdışı Hazım Şahin

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • ***CLS***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #16 : Ocak 16, 2010, 17:09:35 »
Ceyhun 94-95 alabilirsin 93 ler iki tip çıktı eski motor ve yeni motor olarak. Toyota almadan önce ben de epey bir gezmiştim 94-95 e200 almak için. Ama o ara fiyatlar çok yükselince ve yakıt önemli olunca vazgeçtim. Ama süper bir arabadır.

Çevrimdışı kadir berent

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • t-sport
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #17 : Ocak 16, 2010, 19:43:30 »
c 180 gerçekten çok güzel görünüyor fakat bence o motorla tam bir mercedes havası yaratamıyor.
bundan sonra toyota...

Toyota Club Türkiye

Ynt: E200 ile 200E arasındaki fark nedir?
« Yanıtla #17 : Ocak 16, 2010, 19:43:30 »

Etiketler: