0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
toyota farkı bnce
bence elektronik jikle farkı
ya Allah aşkına dünyada başka araç yokmuş gibi toyota farkı demeyin. Önceki aracım 307 de kontağı çevir 800 devir bir milim sapma titreme oynama olmazdı lpg de direk çalıştırdığım halde stop etme vs yaşamadım. vvti değişken zamanlı olduğu için yük yoksa normalden 200-300 devir aşğıya çekiyor motoru yükte normal devirlere çıkartıyor. Zaten birçok markada ilk çalışma devri yüksektir ve ısındıkça karakteristik değerine düşmez ve toyotaya özel bir durum değil. aynı şartlarda otomatik vites golf corolladan(A/T) daha az yakıt tüketiyor şehir içi dışı ortalama yakıt daha düşük. Bu da mı corolla farkı aceba. bu devirler aracın motorunun karakteristik özelliğiyle ilgilidir. corollada 600 dür başkasında bilmem kaçtır. Sorun çıkaracak olsa fabrikadan o ayarda çıkarmazlar zaten. Sonra elin oğlu demezmi toyota daha devir ayarlıyamıyor diye.
Kamil öne sürdüğün 2 arabayıda kullandım ve 5 para etmez hem sürüş konforu hem kullanılan malzeme hemde işçilik 5 para etmez, sen neyi savunuyosun, tamam her araç ilk çalıştırıldığında motor ısınana kadar yüksek devirde çalışır (otomatik jiglesi olanlar için geçerlidir buda) sonrada motor en uygun rolanti seviyesine düşer, diğer araçların malzeme kalitesi okadar düşükki, varsın millet toyota rolantiyi ayarlıyamıyor desin, oa onların cahilliği işte sadece gülmekle geçirirm zamanımı onlar karşısında komşumun birinde passat diğerinde ise golf 5 var ikisinde kapı kollarının ucuz plastiklerinin üzerine kaliteli görünsün diye kaplanan incecik parizyen çorap gibi olan mazleme soyulmuş dökülüyor, konsola ve klima radyo düğmelerine vs dtırnak değsin hemen iz yapıyor yıkamacıya gittim geçen hafta yine bi passat ve iç detay temizlik yapılıyor, özellikle gidip içine baktım aynı sorun ondada vardı tüm kapı kolu kapğlamaları sökülmüştü VolksWagen farkı olsa gerek ha ne dersin Gelelim o önceki aracın olan 307 ye konuşmaya değer bir araba bile değilde neyse sadece bi noktaya değinicem sadece, o direksiyonun ortasındaki amblemde ve vites topuzu üzerindeki o metalik görünümlü kaplama nerdeyse aluminyum folyo, ya bi şirket bukadarmı ucuza kaçar, tınağını sürt izi kalıyor üzerinde incecik aluminyum folyo gibi bi madde, neyse daha fazla araçların kusurlarını yazmıyalım burdada halkımız bu markaları almaya devam etsin,
Ön celikle Kamil değil Kamil Bey olacak herhalde. Mesut Akın ben o araçları savunmadım onlarda bile olan birşeyi corollada var demek saçmadır illaki olmalıdır diye yazdım. Ayrıca corollanın işçiliği(iç mekan) öyle ahım şahım değil 47000 km de her yeri zırıldıyor(2005 sol A/T). ama 280000 deki golf te tık yok. Ayrıca corolla daha fazla yakıyor. (aynı şartlarda kullanılıyor bu arabalar.)"Sorun çıkaracak olsa fabrikadan o ayarda çıkarmazlar zaten. Sonra elin oğlu demezmi toyota daha devir ayarlıyamıyor diye." tırnak içindeki kısmı okursanız buradan toyota bozuk rölantili arabayı piyasaya sürmez anlamı çıkar herhalde.