Gönderen Konu: TRİPTONİK VİTES SORUNU  (Okunma sayısı 5833 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
TRİPTONİK VİTES SORUNU
« : Kasım 06, 2006, 16:07:16 »
2004 MODEL TOYOTA YARİS KULLANICISIYIM. ARACIMI ALALI 1,5 AY OLDU VE SÜREKLİ UYARI SESİ VERDİĞİNDEN RAHATSIZIM. BASKI BALATA SORUNU OLDUĞU SÖYLEDİLER AMA DEBRİYAJ OLMADIĞINDAN BÖÖLE BİR SORUN NORMALMİDİR. AYRICA OTOMATİK ŞANZIMAN OLAN BİR ÇOK ARAÇ GÖRDÜM YALNIZ YARİS VİTESTE GERİ KAÇIRIYOR. NORMALMİDİR. VE BU ARAÇTA BASKI BALATA VARMI BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM

Toyota Club Türkiye

TRİPTONİK VİTES SORUNU
« : Kasım 06, 2006, 16:07:16 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1 kere teşekkür edildi
TRİPTONİK VİTES SORUNU
« Yanıtla #1 : Kasım 07, 2006, 15:40:22 »
Baskı balata var. Sadece pedalı yok. Geri kaçırır. Normal. Bu arabadaki sistem hidrolik değil. Hidrolik otomatikler kaçırmaz, baskı balata da yoktur.
Easytronic
ASM
Dualogic
MMT
SMG
Selespeed
vs.
Bunlar debriyajlı otomatikler.
Kaliteli marka aslında müşteriyle ebedi aşk ister. Ve aslında her sadık müşteri, şöyle ilk karşılaşmada fosfor fosfor sırıtıp laubali olmayan

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
TRİPTONİK VİTES SORUNU
« Yanıtla #2 : Kasım 10, 2006, 22:24:48 »
Atilla bey araç kullanım klavuzunu okuyacak zaman bulamamış anlaşılan
--dünya dönüyor--

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1 kere teşekkür edildi
TRİPTONİK VİTES SORUNU
« Yanıtla #3 : Kasım 11, 2006, 16:58:05 »
Alıntı yapılan: Mertol Kip
Klasik otomatiklerde de baskı balata var..
[/quote]Benim kastım şanzımanla motoru ayıran balataydı. Viteslerinki ayrı. Kafa karıştırmayalım.  
Kaliteli marka aslında müşteriyle ebedi aşk ister. Ve aslında her sadık müşteri, şöyle ilk karşılaşmada fosfor fosfor sırıtıp laubali olmayan