Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 427954 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #580 : Aralık 08, 2009, 19:05:50 »
bu bor power arabada hissedilir bir etki yaratıyormu kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum
bende L200 e koydum ve ses bariz azaldı. Yakıt tüketimi muhakkakki azalıyordur ama anlamlı değil.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #580 : Aralık 08, 2009, 19:05:50 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #581 : Aralık 08, 2009, 21:30:50 »
bu bor power arabada hissedilir bir etki yaratıyormu kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum

Hüseyin Bey, bununla ilgili çok ayrıntılı bir başlık var, arama fonksiyonu ile bulabilirsiniz.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #582 : Aralık 11, 2009, 00:43:11 »
Arkadaşlar servislerin müşteri ie ilişkileri daima güleryüzlü. Ama, bu müşteri memnuniyetini her zaman sağlayamıyor. Aracımdaki bir sorun için üç farklı servise gittim. İlk ikisi sorunun kesin olarak çözüleceğini güleryüzlü bir şekilde anlattı. İlkinden sonra hem şikayetim arttı, hem de başka bir kusur daha ortaya çıktı. İkinci serviste sorunu düzeltemedi. Sorunun düzeltilmesinden geçtim, ilk servisin yarattığı kusuru düzeltselerdi bari. Üçüncü servis de sorunun net olarak çözümlenemeyebileceğini ifade etti. Toyota'nın sitesinden yetkililere durumu anlatır mesaj attım, umursamadılar bile. Sadece otomatik gönderilen "biz sizin derdinize garantiniz bitince bakarız elbetteki" manasını aldığım mesaj geldi. Ve şunu anladım ki aslında servislerde çalışan ustalar gerçekten de usta değil. Bence biçoğu sanayide işini idare edemediği için atölyesini kapatmış, kısa bir eğitimden sonra "yetkili servis" olmuş "usta"'lar. Zaten günümüzde araçların hemen hemen her türlü arızasını onlar için "mucize" değerindeki yazılımlar saptıyor. Onlara da sadece yeni parçayı takmak kalıyor. Olurda arıza düzelmezse, elbet arızalı başka bir parça da bulunuyor. Onda da düzelmezse değiştirilecek başka birşey bulabiliyorlar. İşte bu noktadan sonra da müşteri ilişkilerinden de sizin aracı aslında yanlış kullandığınızı öğrenmiş bulunuyorsunuz. Tabi belirli bir direnişten sonra sizde ikna oluyorsunuz aracı yanlış kullandığınıza. Mesala ben 90 km hızla giderken ön sol camı acınca ses yapmasının ve gözle görülür bir titreşim olmasının gayet normal olduğuna ikna oldum. Önce kullanım hatası sonucu olduğuna (nasıl kullanacağımı öğretmedi servis ama neyse), sonra bunun zamanla olabilceğine ikna oldum. Ama anlamadığım nokta benim kullandığım arabanım malzemeleri nasıl bu kadar kalitesiz de 1 yıl içinde çeşit çeşit arıza verebiliyor? Ve servisler hangi ilke ile sorunu çözmek yerine tabir-i caiz ise müşteriyi bağlayarak olayı kapatıyorlar?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2010 Toyota Corolla Comfort 1.6 Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #583 : Aralık 11, 2009, 11:23:39 »
Arkadaşlar servislerin müşteri ie ilişkileri daima güleryüzlü. Ama, bu müşteri memnuniyetini her zaman sağlayamıyor. Aracımdaki bir sorun için üç farklı servise gittim. İlk ikisi sorunun kesin olarak çözüleceğini güleryüzlü bir şekilde anlattı. İlkinden sonra hem şikayetim arttı, hem de başka bir kusur daha ortaya çıktı. İkinci serviste sorunu düzeltemedi. Sorunun düzeltilmesinden geçtim, ilk servisin yarattığı kusuru düzeltselerdi bari. Üçüncü servis de sorunun net olarak çözümlenemeyebileceğini ifade etti. Toyota'nın sitesinden yetkililere durumu anlatır mesaj attım, umursamadılar bile. Sadece otomatik gönderilen "biz sizin derdinize garantiniz bitince bakarız elbetteki" manasını aldığım mesaj geldi. Ve şunu anladım ki aslında servislerde çalışan ustalar gerçekten de usta değil. Bence biçoğu sanayide işini idare edemediği için atölyesini kapatmış, kısa bir eğitimden sonra "yetkili servis" olmuş "usta"'lar. Zaten günümüzde araçların hemen hemen her türlü arızasını onlar için "mucize" değerindeki yazılımlar saptıyor. Onlara da sadece yeni parçayı takmak kalıyor. Olurda arıza düzelmezse, elbet arızalı başka bir parça da bulunuyor. Onda da düzelmezse değiştirilecek başka birşey bulabiliyorlar. İşte bu noktadan sonra da müşteri ilişkilerinden de sizin aracı aslında yanlış kullandığınızı öğrenmiş bulunuyorsunuz. Tabi belirli bir direnişten sonra sizde ikna oluyorsunuz aracı yanlış kullandığınıza. Mesala ben 90 km hızla giderken ön sol camı acınca ses yapmasının ve gözle görülür bir titreşim olmasının gayet normal olduğuna ikna oldum. Önce kullanım hatası sonucu olduğuna (nasıl kullanacağımı öğretmedi servis ama neyse), sonra bunun zamanla olabilceğine ikna oldum. Ama anlamadığım nokta benim kullandığım arabanım malzemeleri nasıl bu kadar kalitesiz de 1 yıl içinde çeşit çeşit arıza verebiliyor? Ve servisler hangi ilke ile sorunu çözmek yerine tabir-i caiz ise müşteriyi bağlayarak olayı kapatıyorlar?
Büyük bir kısmına  :alkis:
http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/2010-corolla-comfort/
2010 TOYOTA COROLLA COMFORT 1.6 BENZİNLİ DÜZ VİTES

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #584 : Aralık 11, 2009, 20:23:30 »
aksaray toyota özeller e giden var mı?
servis kalitesi,hizmet ve fiyat olarak nasıl?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #585 : Aralık 11, 2009, 22:23:40 »
 Sizi Tanışma bölümümüzde ayrı bir başlık altında tanıyabilir miyiz Erkan Bey...
 Ayrıca eksik profil bilgilerinizi de doldurmanızı rica edeceğim.
 Neden yada ne gerek var gibi sorular sormayın lütfen çünkü emin olun bilgilerinizin tam olması sizin daha çok işinize yarayacaktır...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #586 : Aralık 11, 2009, 22:42:11 »
Sizi Tanışma bölümümüzde ayrı bir başlık altında tanıyabilir miyiz Erkan Bey...
 Ayrıca eksik profil bilgilerinizi de doldurmanızı rica edeceğim.
 Neden yada ne gerek var gibi sorular sormayın lütfen çünkü emin olun bilgilerinizin tam olması sizin daha çok işinize yarayacaktır...
   Bazı üyeler eksik olsa olmasa ne işine yarayacak yada ne gerek var gibisinden tepkiler gösteriyorlar.Hatta bir arkadaş neden bu bilgilere kafa takmışsınız anlayamadım.Bizede anlatında bilelim diye bir mesaj yazmıştı...Sen ne diyorsun Ergün..
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #587 : Aralık 14, 2009, 23:40:40 »
bugün ankara yüceller'deydim...
-yağ değişimi-mobil1 yarı sentetik 10-40
-yağ filitresi
-polen filitresi
-hava filitresi
-4 lastik değişimi (kışlıklar takıldı)+balans
işçilik dahil 180 tl. ödedim arkadaşlar... nasıl sizce ?
HERŞEYDEN UMUDUM KESİLİR, ANADOLU TOPRAKLARINDAN UMUDUM KESİLMEZ...(NİHAT GENÇ)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #588 : Aralık 15, 2009, 01:32:26 »
Hayirli olsun.
Mobil 1 adiyla yari sentetik yag uretiliyor mu?
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #589 : Aralık 15, 2009, 17:20:13 »
 selam  arkadaşlar bugün dizel corolla mı  10.000 bin bakımına soktum hiç bir sorunu yok gayet sağlam aracım 8000 de yağ uyarısı verdiği için bakıma 8000 km de girdi toplam fiyat 164 tl şanlıurfa ÇAĞIRCIOĞLU gayet memnun kaldım ilgi alaka güzeldi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #590 : Aralık 15, 2009, 19:28:04 »
özür,
yarısentetik sadece mobil...
HERŞEYDEN UMUDUM KESİLİR, ANADOLU TOPRAKLARINDAN UMUDUM KESİLMEZ...(NİHAT GENÇ)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #591 : Aralık 15, 2009, 19:30:38 »
Ozurluk bir sey yok, merak ettim, oyle de satiyor olabilirler.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • corolla hb
    • nazmozkan@hotmail.com.tr
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #592 : Aralık 18, 2009, 18:21:39 »
bugun kaya plazaya uğradım 40 bin bakımı hakkında bilgi almak için girdiğimde muhatap bulamadım karşımda daha sonra kendi cabalarım ile bir bey ilgilendi ve 400 milyn bakım için  fiyat söledi tam cıkıyordum ki bu bakımda genellikle balatalarında değişmesi gerekiyormuş genellikle onlarla toplam 700 milyn oluyor dedi ve ben nasıl cıkacağımı sasırdım servisten. şimdi bu fiyat uygun mu değilmi? bu servismi yada başka bir ticarethanemi? insanları neden bu kadar soğutuyorlar ben anlam vermekte zorlanıyorum sizin öneriniz nedir?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #593 : Aralık 18, 2009, 18:23:52 »
demekki kocaelinde yaşayanlar tofaş  reno falan almalıymış

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • corolla hb
    • nazmozkan@hotmail.com.tr
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #594 : Aralık 18, 2009, 18:30:37 »
demekki kocaelinde yaşayanlar tofaş  reno falan almalıymış
yani kemal bey şaşkınlığımı anlamışsınızdır. diğer servisler ne kadar telefon ile iletişime gececeğim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #595 : Aralık 18, 2009, 19:19:25 »
Nazim,

Bir de buraya sor:

Vezir Çiftliği Mevkiinde İlker Motorlu Araçları tavsiye ederim.
 Tel : 0 262 335 34 34

(Ergun'den alinti)
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • corolla hb
    • nazmozkan@hotmail.com.tr
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #596 : Aralık 18, 2009, 19:57:55 »
sağolun ahmet bey bursını öneriyormusunuz?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #597 : Aralık 19, 2009, 14:19:23 »
kocaelinde hiç bir araba ustası yok. bu memlekette 2 yıldır yaşıyorum yeni terra 99 aldım nere gideceğmi bilmiyorum. arkadaşın arabasını  ustaya götürüyoruz saat 17:00 da usta aynen söyle söylüyor '' BU SAATTE BEN ÇALIŞMAM'' varmı böyle bir şey ya. sen mahdur kalmışsın umrunda değil çok para kazanıyorlar. pazar günü kapalı peki memur olan insanlar ne yapsın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #598 : Aralık 19, 2009, 14:21:56 »
Ben aracımın 30 bin bakımını Toyan da yaptırdım ön balatalar değişti 380 lira tuttu bence bir yanlışlık olabilir  :hoş:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No Stock+
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #599 : Aralık 19, 2009, 15:41:53 »
bugun kaya plazaya uğradım 40 bin bakımı hakkında bilgi almak için girdiğimde muhatap bulamadım karşımda daha sonra kendi cabalarım ile bir bey ilgilendi ve 400 milyn bakım için  fiyat söledi tam cıkıyordum ki bu bakımda genellikle balatalarında değişmesi gerekiyormuş genellikle onlarla toplam 700 milyn oluyor dedi ve ben nasıl cıkacağımı sasırdım servisten. şimdi bu fiyat uygun mu değilmi? bu servismi yada başka bir ticarethanemi? insanları neden bu kadar soğutuyorlar ben anlam vermekte zorlanıyorum sizin öneriniz nedir?
Aga servisin dediklerine inanrsan haddi bilinmez bir hesapla karşılaşırsın.Ben 30 bin bakımından ssonra bakım için servise daha gitmedim.40 bin bakımını da ayrıca kendim yaptırdım.
Balatalar değişir demişler.
700-400=300tl balata değişimi mi tutuyor? Bence bu rakam fazla.Çünkü en son ben kendim kapının önünde arka balataları değiştirdim ve bana maliyeti;
Arka balatalar:48tl
disk temizleyici:7,5tl
Cırcır anahtar:13tl
İşçilik:0.00tl
Toplam:68,5tl
Bir sonraki arka balata değişimi:balata & temizleyici fiyatı değişmediği takdirde değişim ücreti 55,5tl ye gelicek.

Ki ön ve arka balaaların aynı anda bitme ihtimal de kullanıma bağlı olarak çok düşük.
Ki serviste balatalar bir sonraki 10 bin bakımına kadar eğer balatalr gitmicek ise (balata üzerinde 8-10-12 bin km gidecek papuç olsa bile değişime gideceği bilinir.)

Dışarı da servis için de Alper otoyu da önerebilirim.
2005 Corolla 1.6 (2005 - 2018)
2013 Avensis 1.6 (2018 -         )