Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 428101 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #20 : Temmuz 17, 2006, 13:06:34 »
ALINTI

doğru demişler kanka bende sağ sise hattı kendim çektim ve ampul taktım ama sigortaları attı ki ben elektronikçiyim.araç ekstradan bişey yapılmasına izin vermiyo fazla kurcalamamk lazım..[/quote]

Benim arabada o tesisat hazır ve sigorta da attırmıyor. Bir dahaki toplantıda inceleyebiliriz.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #20 : Temmuz 17, 2006, 13:06:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #21 : Temmuz 17, 2006, 23:37:39 »
Ben '98 yılından beri derindere'ye gidiyorum servis olarak. En ufak bir şikayetim bile olmadı sağolsunlar. Çok memnunum. Aksesuar fiyatları da tek değerlendirildiğinde pahalı gelebilir, ama diğer markalarla kıyasladığınızda ucuz olduğunu düşünüyorum.

(Forester Turbo nun bagaj havuzu 480 YTL,
 L.Cruıser Prado nunkini 110 a aldık kuzene)
MR2                  sw20        3sge                         192.000 km
LEVIN GT APEX   ae101       4age 20v (silvertop)     152.000 km
LEVIN                ae86        4a....                                  0 km
CAMRY              mcv20      1mzfe                        376.000 km
CRESSIDA          gx81        1gfe                           280.000 km

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #22 : Temmuz 20, 2006, 10:35:40 »
Bana yakın olduğu için soruyorum. Çobançeşmedeki Sonkar ile ilgili yorumu olan varmı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #23 : Temmuz 20, 2006, 14:20:16 »
ALINTI
Ben pek memnun deılım tay-oto dan gecen motor tıtrıyo dıye gıttım bujıolerı deıstıler gecmedı bujılerı tekrar soktuler motor ust kapagı acılacak dedıler kompresor basıncı bozuk dedıler neyse vaktım yok dedım cıktım sanayıde arkadasım var motorcu gıttım olayı anlattım alakası yok dedı dıstırıbıtorun ıcınde bı parca var o oksıtlenmıs onu zımparaladı taktı ve sorun gıttı eger onlara kalsaydık motoru tum sokeceklerdı[/quote]

sanayideki motor ustası sorununu hallediyor ama toyota yetkili servisi halledemiyor. acaba bilmiyorlarmı yoksa üçkağıtmı yapıyorlar anlamıyorum. ama hangisi olursa olsun bir yetkili servise yakışmıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Site Başçavuşu
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 51 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #24 : Ağustos 03, 2006, 21:28:38 »
Alıntı yapılan: Ozan ONAL
ben 10 yıldır  guler yuzu ve durustlugu ile gonlumu fethetmiş olan kartal oto sanayii sitesinde yıldırım oto (fevzi yıldırım) a gidiyorum[/quote]

Ne alaka demeyin.Bu Fevzi Yıldırım'ın babasının adı Aziz Yıldırım mı?
Galiba Fevzi de Gökkuşağı Toyota baş ustalarındanmış.Sonra ayrılıp kendi dükkanını açmış?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #25 : Ağustos 03, 2006, 22:32:10 »
Aracımı bugün Sonkar'dan teslim aldım. Araçla birlikte bedavaya park sensörü, trafik seti ve ziebart iç temizlik kuponu verdiler. Ayrıca 220.YTL.karşılığı yaklaşık üç saatte alarm ve tampon koruyucuları taktılar. Çok yoğun bir teslimat günü olmasına ve binada tadilat olmasına rağmen ben yapılanlardan memnun kaldım. Satış temsilci çok ilgiliydi, 3 saat başımda durdu desem yeridir, ayrıca servis sorumlusu ile tanıştırıldım.

O sırada aracını servise bırakan arkadaşımın bakımı da 1 saatte bitti. Onlarda 2 toyota var. Hem Sonkar'a hem de derindereye gittiğini, her ikisinden de memnun olduğunu söyledi. Sonkarın servisi Derindereye göre küçük, ayrıca araç parkı da çok sıkışık. Önceden randevu almakta büyük fayda var.
--dünya dönüyor--

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #26 : Ağustos 15, 2006, 12:44:06 »
ozan bi tanışalım o zaman benimde yaklaşık 7-8 yıldır Fevzi usta servisim.her hafta genelde uğrarım yanına.Gerçekten de gönül rahatlığıyla söyleyebilirimki 4*4 lük bi usta ve insan kendisi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #27 : Ağustos 22, 2006, 12:55:37 »
Her hafta arac bakımı için uğramıyorsundur umarım  

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #28 : Ağustos 22, 2006, 14:09:26 »
Alıntı yapılan: ErhanMeric
Her hafta arac bakımı için uğramıyorsundur umarım  
[/quote]
 sıkıldıkça zaman geçiriorum  

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #29 : Ağustos 24, 2006, 10:50:28 »
Bursa'da ikamet etmekteyim ve iki tane bayi var Bursa'da hem satış hemde servis işi yapan. Geçen c.tesi 10.000 bakıma götürdüm arabayı. Bir iki ufak şikayetim vardı, özellikle çukurlara girince sanki bir switch açılıp kapanır gibi çı çıt ses geliyordu. İfade ettim durumu. Notta aldılar. 2 saat sonra aracı almaya gittim durumu sordum böyle bir şey bulamadıklarını arkadan çocuk koltuğundan geliyor diye abuk bir yorum yaptılar ve gerekli ilgi alaka olmadı. Arabaya binince kilometreye baktım bıraktığımla arasında 10 Km fark var. İyice dellendim tabi. O gün akşam gece olunca selektör yaptım vızzz diye sanki elektrik kaçağı gibi bir ses. Sinir kat sayım iyice arttı tabi. P.tesi olunca hemen diğer servise (Çavdarlı) gittim durumu izah ettim sağolsunlar çok iyi ilgilendiler. Yorumlarıda tatmin ediciydi. Çıt çıt sesi genelde emniyet kemerinin girdiği yuvadan gelebilir dedi ve yağladı hakikten artık gelmiyor. Bahsettiğim vızz seside röleden olabilir söküp kontrol edip tekrar taktık şu anda yok dediler hakikaten oda olmuş. Ben Bursa'da artık Çavdarlı'ya götürecem durum onu gösteriyor. Servisten memnun musunuz diye aradılar ilk götürdüğüm yerden anlattım olanları bir daha geri dönen falanda olmadı. Umarım Toyota merkez bu işlerin takipçisidir. Önceki arabalarım Honda ile kıyaslarsak sanki Honda servisleri biraz daha iyi gibi geldi bana. Çünkü her sevisten arabaya binince ön koltukta güzel bir Honda torbasına değiştirilen parçları koyuyorlardı. Bence güzel bir uygulama. Birde 10.000 bakımda polen filtresi değiştirmemişler o garip geldi bana.
2006 Corolla Sedan Terra 1.4 D-4D
15" CMS Scimitar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #30 : Ağustos 27, 2006, 18:13:41 »
İzmirde 3 servis var üçü de çok iyi ama özellikle akdemir'dekiler çok iyi ve kibarlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #31 : Eylül 14, 2006, 11:38:06 »
Alıntı yapılan: Kemal Aksüyek
İzmirde 3 servis var üçü de çok iyi ama özellikle akdemir'dekiler çok iyi ve kibarlar
[/quote]
Kesinlikle katılıyorum.
Toyotam var derdim yok...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #32 : Eylül 14, 2006, 12:30:45 »
Alıntı yapılan: ozerbursa
Çünkü her sevisten arabaya binince ön koltukta güzel bir Honda torbasına değiştirilen parçları koyuyorlardı. Bence güzel bir uygulama. Birde 10.000 bakımda polen filtresi değiştirmemişler o garip geldi bana.
[/quote]

Benim gittiğim Derindere ve Sonkar değişen parçaları bir poşet içinde ön sağ kotuğun önüne koyuyordu. Bence parçaları servise sormalısınız.

Polen filtresi 20.000 de değişiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Site Başçavuşu
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 51 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #33 : Eylül 30, 2006, 21:56:50 »
Aracımın arka frenlerinden hiç daha önceden duymadığım, duyanı da görmediğim bir ses çıkıyordu.Zaten yağının ve yağ filtresinin de değişmesi lazımdı.Bu yüzden orijinal servise gittim.İstanbul'daki Toyota Nataş.Aracı teslim ettim ve beni arayıp aracı almam için haber vermelerini söyledim.Hatta bir sorun çıkarsa fiyatla ilgili bilgilendirmelerini de istedim.
Neyse beni aramadılar.Ben aradım araç 3 gibi çıkmış (Sabah 8 buçukta bırakmıştım) Gittim faturaya bakıyorum.
118.30 YTL...
Aynen yazıyorum faturadaki tutarları :
210.000 bakım :                                       34.40
Plakalık lambası tesisatı onarımı :              17.20
Yag filtresi :                                             10.45
Karter tapa contası :                                  1.23
Sentetik bazlı gtx2 motor yağı 3 adet 9.32 : 27.96 (Bu nasıl 3 adet oluyor onu anlamadım)
Ampül plaka 10w  2 adet 2.84 :                  5.68
Ampül 5w/21w                                          3.33

Hoşuma gitmeyen şey bana haber vermeden nasıl bu tesisatı değiştirirler?Ki özellikle tembih etmiştim.
Bir de adam yağı 5.000 km sonra değiştirmem gerektiğini söyledi.
Ne alaka anlamadım.Ben bildim bileli hep 10.000 de değiştiririm.
Tanıdığım çoğu kişi de öyle.Israrla adamın bunu söylemesi de garibime gitti açıkçası...

Bu konudaki cevaplar sayesinde ben de çoğu kişi gibi Derindere'yi tercih edecektim ama işimin gereği bana en yakın yere gitmek durumunda kaldım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '12
  • 44 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #34 : Ekim 27, 2006, 20:11:21 »
Antalya Bakırcılar Toyota servisinde 60.000 km. bakımını yaptırdım.Araç 2004 corolla. 60.000 km. bakımı, yağ, yağ filtresi,polen filtresi değişimi gibi standart işler yapıldı. İçecek ikramı ve internete bağlı bir pc'nin olduğu bekleme odasından araca yapılan bakım işlemi izleniyor malum..Değiştirilen polen filtresi bir poşet içinde arabaya bırakılmıştı.
2012 corolla comfort extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #35 : Şubat 03, 2007, 22:31:02 »
Dün arabamın fren disk balata, yakıt filtresi değişimi . için Zeytinburnu Derindere'ye bıraktım.Bu akşam 5te gittiğimde motor koruma kapağı(bakalit) kırık dediler. Gördüğümde şok oldum. Kapak kırılmış üzerine bir karton parçası koymuşlar, kırılan yerleri japon yapıştırıcı ile yapıştırmaya çalışmışlar.Burada kırılmadı zaten böyleymiş diyor servis müdürü. Ben o kapağı nasıl kırabilirim, uğraşsam kıramam.1 ay önce buji hava filtresi değişimi için de Tarabya yetkili servisine götürmüştüm..Şüphe de kaldım acaba bujileri değiştirirken Tarabyada kapağı söküp yere koydular , sonra basıp kırdılar yerine takıp, ses yapmasın diyede üzerine karton koydular. ??Ya tarabya ya Derindere . İkisi de yetkili servis. Pazartesi tarabya da soracağım.1 aydır araba kapının önünde ön kaputu açılmadı.Keşke Tarabyadan alınca baksaydım ama nereden aklıma gelsin.Muhtemelen onlarda kabul etmeyecek , üzerinden 1 ay geçmiş.Kendimi aptal gibi hissediyorum.İki sevise toplam 1.200 ytl civarında para verdim. Karşılığında motor kapağını kırıp elime verdiler!!
2001 Avensis D4 150 HP

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 158000
  • Model Yılı: '07
  • 422 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #36 : Şubat 03, 2007, 22:58:53 »
o kapak sökülerek de kullanılamıyor mu?

bence gereksiz bir parçadan kurtulmuş oluyorsunuz hem
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #37 : Şubat 03, 2007, 23:17:04 »
(Araba 2001 avensis) Yetkili servislere neden gidiyoruz??Dışarıda yarı fiyatına yapılacak işlemlere neden  iki kat para veriyoruz.Arabamıza bakım yapılırken zarar verilsin diye mi?Koruma kapağı önemsiz bir parçamı? Öyle olsa hiç takılmazdı. Parasında da değilim. Kırıyorlar,  anlaşılmasın diye yapıştırmaya çalışıyorlar olmayınca üzerine karton koyup kaputu kapatıyorlar.Müşteriyi kandırma , kazıklama değil mi bu?Bu yetkili serviste yapılacak iş mi?Bunu en ücra semtteki oto sanayi tamircileri yapmaz!
2001 Avensis D4 150 HP

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #38 : Şubat 04, 2007, 01:36:47 »
Bence direk toyotasa ya başvurun, bu tip konularda çok hassaslar. İki servisin de başıan iş açabailirler.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #39 : Şubat 04, 2007, 13:32:26 »
Bencede Yaman beyin dediği doğru direk olarak Toyotasa müşteri servisleri ile irtibata geç gerçi biraz geç dönüyorlar ama  ( her seferinde mail sistemlerinde bir arıza olduğu için geç döndüklerini söylüyorlar)