Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 426923 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '15
  • 48 kere teşekkür etti
  • 105 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1860 : Aralık 13, 2018, 19:14:42 »
Önceki senelerde aracımın sürücü koltuğu döşemesi ve konsoldaki saat garantiden değişmişti. En son servise gittiğimde tesadüfi olarak sol far üstü krom çıtanın kabardığını gördüm. Konya Otojende Uğur bey ve Turgay usta ilgilendiler sağolsunlar. Yine garantiden parça değişimi yapıldı. Garanti ekstra yaptırma düşüncem yoktu ama garantimin bitmesine 2 hafta kala garantiyi uzattım.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1860 : Aralık 13, 2018, 19:14:42 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 36200
  • Model Yılı: '18
  • 11 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1861 : Aralık 14, 2018, 12:00:09 »
merhaba,

İzmirde Tokullar ve Borovalı toyota resmi bayileri var. Aracımı borovalıdan aldım fakat servis için hangisini önerirsiniz? İkiside olumsuz ise izmir civarındaki illerde önerdiğiniz bir servis var mıdır?
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Hastaya doktor, savunmaya avukat, uzaya astronot, geri kalan her şey için Endüstri Mühendisi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1862 : Aralık 14, 2018, 18:33:32 »
merhaba,

İzmirde Tokullar ve Borovalı toyota resmi bayileri var. Aracımı borovalıdan aldım fakat servis için hangisini önerirsiniz? İkiside olumsuz ise izmir civarındaki illerde önerdiğiniz bir servis var mıdır?

ben tokullardan memnunum.
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 744 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1863 : Ocak 29, 2019, 18:57:49 »
Bugün corlu toyota koskdere servisine gittim tekrardan kapı sacı degisimi icin ama malesef ki bana denilen sey kapı iç taraftan tekrardan boyanacak. yani dıstakı o caturtu sesi vs. devam edecek! 2015 8 ayda olan durumu zaman gectigi icin bir sey yapamayız dediler. Ve bir tanıdıgımın aracına exper kapı sacı degisimi vermeyecegini anladıkları icin cekic ile arac sahibinin haberi olmadan müdahele etmisler !
Daha önceki seferlerde Köşkdere Çorlu yetkili servisin bana karşı yaptığı hataları belirtmiştim. Ardından  aşağıdaki hasarımdan dolayı kapı sacı degisimine gidildi ve paslanmalar olustu http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=83436.msg1078313#msg1078313  kapıya bastırdıgımda catur cutur sesler gelmekte ve ekteki fotograftaki gibi cürümeler mevcut  bu kalitesiz işçiliği nereye bildirebilirim.



Bu olaydan sonra bugün aracımı yıkarken farkettim ki tekrar yapmaya başladı ve servis ücret istedi tekrar boyamak için böyle rezillik görmedim hiç bir şekilde helal etmiyorum genel merkeze şikayet ettim  bakalım süreç ne olacak

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '16
  • 265 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1864 : Ocak 29, 2019, 19:54:53 »
Önceki senelerde aracımın sürücü koltuğu döşemesi ve konsoldaki saat garantiden değişmişti. En son servise gittiğimde tesadüfi olarak sol far üstü krom çıtanın kabardığını gördüm. Konya Otojende Uğur bey ve Turgay usta ilgilendiler sağolsunlar. Yine garantiden parça değişimi yapıldı. Garanti ekstra yaptırma düşüncem yoktu ama garantimin bitmesine 2 hafta kala garantiyi uzattım.

Ben de size katılıyorum. Otojende Uğur Bey ve Motor ustası Hasan Usta'dan çok memnunum çok ilgili insanlar.
Toyota Auris 2010 1.6 A/T Comfort Extra (2014-2019)
Toyota Auris 2016 1.6 MDS Active (2019-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '09
  • 23 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1865 : Mart 16, 2019, 09:55:40 »
15 Mart 2019 tarihinde 2010 model avensis aracımın 1,2 vites geçişlerinde sorun vardı ve yıldırım toyotadan erdoğan ustayı tel ile aradım saat 17 00 gibi servise gelmemi istedi , ve kartal oto sanayiinde yıldırım toyotaya gittim erdoğan  usta ve nihat usta yarım saat kadar vites bölgesinden rızayı tespit etmeye çalıştı ancak şanzımandan kaynaklandığını söylediler ve abartmıyorum 30 dakikada şanzımanı indirdiler ve açtılar , şaşırdım ve bana arızanın vites ayırıcısından kaynaklandığını söylediler ve gösterdiler ,servisin  yakınında bulunan çıkmacıya gitti ve oradan parçayı tedarik ettiler  akşam saat 22 00 gibi beni erdoğan usta aradı ve işlemin tamamlandığını söyledi birde arka taraftan ses geliyordu vızıltı gibi lince bir ses onuda tespit etmişler, ertesi gün sabah saat 08 30 da kartal oto sanayine gittim ve arabam  hazırdı 700 tl işçilik ve 300 tl malzeme parası ayrıca ben debriyaj setini de değiştirdim, 10 bin bakımda yaptırdım  kendilerine ilgi ve alakalarından ötürü çok teşekkür ederim bu kadar kısa zamanda ışık hızıyla şanzımandaki arızayı tespit ettiler  ve arabaya ihtiyacım olduğu için çok iyi oldu. kesinlikle yıldırım toyotayı tavsiye ederim ustalar akademik ve uygulama olarak  bu güne kadar memnun kaldığım en iyi servis türkiyede akşam arabayı bırakıp şanzıman sökülecek ve akşam sizi 3 saat sonra arayacaklar hazır diye birde arayanlar sertifikalı akademik ve uygulama olarak yetkili serviste yıllarca çalışmış ustalar olacak çok zor o nedenle kesinlikle YILDIRIM TOYOTA Nihat usta ve Erdoğan usta

Mesaj Birleştirildi: Mart 16, 2019, 09:58:20
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1866 : Mart 16, 2019, 22:46:59 »
debriyaj balatasi icin servis bana 1 gun arac kalmasi lazim dedi....
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 125000
  • Model Yılı: '09
  • 2 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1867 : Mayıs 29, 2019, 18:13:52 »
Bir süredir 2009 model 155,000 km aracımda çekiş problemi yaşamaktaydım, EGR valfini 10bin km kadar önce temizlettiğimden tekrar Mithat usta'ya giderek aracımı gösterdim. Sorunun EGR valfi değil altta bulunan katalizörden kaynaklanabileceğini söyledi. Aracımı erken bir saatte bıraktım, katalizörü söktürüp temizletmiş, ardından aracım gerçekten müthiş bir performansa çıktı.

İşin maliyeti 300 tl temizlik + 200 tl sökme takma olarak 500 Tl ye çıktı, ancak araç performansında ciddi bir artış sözkonusu oldu, Mithat usta bu km lerde bu temizliğin yapılması gerektiğini söyledi. Tavsiyem bu araçlarda çok yaşanan çekiş problemlerini çözmek için katalizör temizliğini de yaptırmak ama bilen yerlere yaptırılması gerekir herhalde. Ben daha önce yaşadığım sorunları hava akışmetresini temizleterek / değiştirerek, EGR valf temizliği ile çözmüştüm ama katalizör temizliği olmazsa bu işlemler de işe yaramıyormuş demek.

 


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 50000
  • Model Yılı: '16
  • 3 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1868 : Ekim 09, 2019, 17:18:43 »
merhaba;
arkadaşlar toyota dan önce aracım skoda fabia idi diyarbakır'da ikamet ediyorum bir kaç ufak sorun için toyota servisine gittim ustalar araca servis kaydı açmadan bakamayız bilgi veremeyiz diyorlar skoda servisine gittiğimde sağolsunlar adamlar kayıt açtırmadan aracıma bakıp bilgi verdikleri yardımcı oldukları çok olmuştur toyota servis basit çift taraflı bantla yapacağı izolasyona 250 tl para istedi neyse ki usta çaktırmadan sanayi deki usta arkadaşına yönlendirdi adam izolasyonu yaptı 20 tl verdim
allah birdir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 107000
  • Model Yılı: '16
  • 1 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1869 : Kasım 25, 2019, 23:37:31 »
Bu servisin bakım ücreti çok uçuk. Bunu bir yere bildirmek fayda eder mi? Servise yaptırmak istiyorum hesap sorulabilirliği olsun istiyorum. Sanayiye sokmak istemiyorum çünkü çevreme bakarak güvenimi kaybettim sanayiye karşı.
2016 makyajlı Corolla 1.33 life 2017 çıkışlı..
C.C.li =)
Prins Technomax 09/11/2019

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 744 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1870 : Kasım 26, 2019, 09:04:57 »
Bu servisin bakım ücreti çok uçuk. Bunu bir yere bildirmek fayda eder mi? Servise yaptırmak istiyorum hesap sorulabilirliği olsun istiyorum. Sanayiye sokmak istemiyorum çünkü çevreme bakarak güvenimi kaybettim sanayiye karşı.

Yetkili servis bakım fiyatları gayet normal yetkili servislerin giderleri ve kullandıkları malzemelere göre.
Sanayideki gibi sahte ürün kullanmıyorlar ki o kadar ucuz olsun :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1871 : Kasım 26, 2019, 09:08:04 »
Adamlar genelde sadece yag bakimi yaptiklari icin para kazanmanin yollarini ariyorlar.... ( araclar arizadan servise gitmiyor :) servisten arayi kapatmaya calisiyorlar...
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '16
  • 13 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1872 : Aralık 20, 2019, 00:34:57 »
1.33 Auris aracımın şanzıman yağı değişimine fiyat almak için K.Maraş Toymar'ı aradım durumu izah edip ne kadar masraf çıkacağını sordum. Servis bölümünde telefonu açan bayanın yanıtı şu şekildeydi: "Şanzımana hangi yağ konulacağı aracın altında yazıyor, gelirseniz altını kaldırıp fiyat verelim" şaka gibi gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Daha sonra Hatay ve Malatya bayilerini aradığımda direkt şase numarası isteyip 380 -420 TL arası fiyat verdiler. Böyle birşey olabilir mi? Gerçekliği var mı? Toymar'ın verdiği bu cevap gerçekten garibime gitti bilsem ses kaydı alıp Toyota Türkiye'ye yollardım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1360 kere teşekkür etti
  • 884 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1873 : Aralık 20, 2019, 01:31:50 »
Aracın şase yada direkt plakasından tüm bilgisini zaten görüyorlar bence eğitimsiz personelden kaynaklanıyor.
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • adapazarı
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '19
  • 66 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1874 : Aralık 20, 2019, 07:44:36 »
1.33 un şanzıman yağı 420 TL mi :wacko:
Çıkarım seninle her yola 🚕🚗

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 744 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1875 : Aralık 20, 2019, 07:46:23 »
1.33 un şanzıman yağı 420 TL mi :wacko:

Orjinal yağa göre fiyat normal.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 416 kere teşekkür etti
  • 2220 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1876 : Aralık 20, 2019, 11:15:03 »
1.33 Auris aracımın şanzıman yağı değişimine fiyat almak için K.Maraş Toymar'ı aradım durumu izah edip ne kadar masraf çıkacağını sordum. Servis bölümünde telefonu açan bayanın yanıtı şu şekildeydi: "Şanzımana hangi yağ konulacağı aracın altında yazıyor, gelirseniz altını kaldırıp fiyat verelim" şaka gibi gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Daha sonra Hatay ve Malatya bayilerini aradığımda direkt şase numarası isteyip 380 -420 TL arası fiyat verdiler. Böyle birşey olabilir mi? Gerçekliği var mı? Toymar'ın verdiği bu cevap gerçekten garibime gitti bilsem ses kaydı alıp Toyota Türkiye'ye yollardım.
Mehmet bey merhabalar,
Bende Hatay'da yaşıyorum gerekli tüm bakım malzemelerini (acil bir durum olmazsa) tem otodan @Ufuk Sönmez (16363) bey'den alıp kendim değiştiriyorum sizde aynısını yapabilirsiniz kargo ile gönderiyorlar gerekenin en iyisini gönderirler.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '06
  • 15 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1877 : Şubat 04, 2020, 21:50:17 »
Bugün Toyota Gebze Aykon servisinde yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum.

2006 Model 1.3 Yaris aracımın 120.000 KM ağır bakımını yaptırmak için Toyota Gebze Aykon servisinden V Kayışı - Bujiler - Yağ filtresini orjinal almak istedim.

Fiyatları toplamda 430 TL verdiler ve parçaları aldım.

Bu parçaların haricinde kendim aldığım Şanzıman yağı , 4 TL Castrol Yağ -  Hava ve polen filtreleride vardı.

Bakımı nerede ne kadara yaptıracağımı sordular  , dışarda ustama hepsini 200 TL'ye yaptıracağımı söyledim (işçillik)

200 TL'ye biz yapalım dediler ( Toyota Gebze Aykon ) servis olduğu için güvendim. Bugün aracımı almaya gitiğimde 4 LT yağın artanı göremedim ve tekrar servise girdim. 3.2 LT yağ alan arabaya yağın tamamını koyduklarını söylediler. Sonra yağı araçtan boşaltıp geri verdiler.

Toyota yetkili servis diye güvenerek gittiğimiz servisin yaptığı hata bence kabul edilemez.

Araçlarınızı yetkili servise götürürken bir kez daha düşünün.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1878 : Şubat 04, 2020, 22:57:28 »
Yagi nasil bosaltip geri veriyorlar.. Araca ne koydular?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne Mutlu Türküm Diyene
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '13
  • 5 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1879 : Şubat 04, 2020, 22:59:06 »
Eleman yetişmiyor eskisi gibi. Geçmiş olsun Bir yetkili servisin müdür ve mekanik usta başı iyi değilse beş para etmez.