Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 428160 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 288 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1820 : Aralık 27, 2017, 13:36:26 »
40 bin bakımında 50binden farklı ne yapılıyorda bu kadar tutuyor. Ben 50bin de 450 odedim yazın.  Abim yeni 1.33 için 500 tl ye yaptırdı

40000 de hidrolik yagi ve şanzıman yagi değişiyor diye biliyorum. Yanlış hatırlıyor olabilirim.
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1820 : Aralık 27, 2017, 13:36:26 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1821 : Aralık 27, 2017, 20:03:58 »
Şanzıman yağı değişmiyor,fren hidroligi değişiyor. 40 bin bakımının 30 bin den tek farkı bu diye biliyorum. 40 bin bakımı için servis 80p tl istedi.  Dışarda aynı işi 300 tl ye yaptırdım. Servis fiyatları çok ucuz bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1822 : Ocak 05, 2018, 22:36:06 »
Bu yazıyı okuduğunuzda emin olun ne kadar çok sabır ettiğimi ve olayın yarısına geldiğiniz de benim kadar sabırlı olamayacağınızı tahmin ediyorum artık bende dayanamıyorum.

1.000 KM Kontrolün'de Yaşadığım: Aracımı götürdüm ve dönüşte eve geldiğimde farkettim ki sağ arka stop farın soketlerini takmayı unutmuşlar ertesi gün tekrar gittiğimde 18 yaşında yeni başlamış çocuğa aracımı emanet etmişlerve çocuğu çağırıp azarlamaya başladılar bende çocuğun hiç bir suçu yok sizde suç 18 yaşında ve yeni başlamış birine arabayı emanet ediyorsunuz madem emanet ediyorsunuz başında durup yaptığı işi kontrol edin. (1.000 KM Bakımında arka stop ile ne işleri vardı onuda çözemedim açıkçası.) Bunu bilenler ayriyetten lütfen yazsın.

10.000 KM Bakımı,Hasar Onarımı ve Aksesuar'da Yaşadığım Sorun: Servise aradığımda randevu almanıza gerek yok yarın getirin aracınızı dediler. Götürdüğümde randevusuz alamayız dediler ertesi güne randevu verdiler ertesi gün tekrar gittiğimde ise bakım ve aksesuarı yaparız fakat hasar onarımı yapamayız şuan kaporta bölümümüz çok yoğun dediler bende dedim madem dolu niye bunu baştan söylemiyorsunuz ben buraya geldiğimde söylüyorsunuz onca yolu sürekli sizin yüzünüzden git gel mi yapacağım dedim. Şuan alamayız dediler yoğun olduğu için bir kaç dakika diyalog sonrası aracımı aldılar. Aracım ne zaman hazır olur diye sordum Cuma günü hazır olur denildi emin misiniz diye sorduğum da evet cuma kesin çıkar denildi. Cuma saat 16.50 oldu aradığımızda aracınıza daha başlamadık denildi onların söylediklerini telefonda söylediğim de resmen yalancı muamelesi gördüm. Aracımın hazır olduğunu söylemek için aradığında gittim aldım bir baktım ki aksesuar yani ücretini ödediğim cam filmini yapmamışlardı kusura bakmayın, bize söylenmedi bu denildi. Ve tekrar eli boş döndüm.

20.000 KM Bakımındaki Gereksiz Bekleme Süreci: 20.000 KM bakımında saat öğlen 13.00'da gittiğim bakım 19.30'da bitti tam 6.30 saat arabayı baştan mı yarattılar anlamadım.


30.000 KM Bakımındaki Garanti Sorunu: Bende isterdim sorun yaşamamayı ama bir üstümde cenabetlik mi var nazar mı var bilemedim artık kurşun döktürmeyi düşünüyorum  :lol: Bakım çok iyiydi fakat koltuğun kılıfı deforme olmuştu ve koltuktan yay sesi geliyordu. Söyledim yapıldığını söylediler fakat  aldığım gün ses gelmiyordu fakat bir kaç gün sonra artık gelmeye başladı.


Köşk dere Servisi Arayıp Biz Size Döneceğiz Yalanları: 2.Ocak.2018 Saat 15:31'de aradım servis danışmanınız şuan yoğun biz sizi arayacağız denildi aramadılar. 5.Ocak.2018 Saat 09:34'de aradım Geçen sefer servis danışmanınız rahatsızlandı bu  yüzden arayamadık dediler ve şuan yönlendiriyorum denildi tekrar telefondaki bayan telefona çıkarak servis danışmanız meşgul ben telefon numaranızı alayım size dönüş yapacağız denildi ve tekrar aramadılar ben ne yapayım söyleyin ben ne diyeyim bu vicdansızlara.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 35 kere teşekkür etti
  • 179 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1823 : Ocak 05, 2018, 22:51:39 »
Toyotanın sorunsuzluğu sayesinde para kazanıyorlar. Birde arıza için gitseniz neler olacak düşünmek bile istemiyorum sabırlar diliyorum size biraz yol eziyeti çekip başka servise mi gitseniz acaba?
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1824 : Ocak 05, 2018, 22:57:49 »
Toyotanın sorunsuzluğu sayesinde para kazanıyorlar. Birde arıza için gitseniz neler olacak düşünmek bile istemiyorum sabırlar diliyorum size biraz yol eziyeti çekip başka servise mi gitseniz acaba?
Bundan sonra katiyen aramayı düşünmüyorum aracım 40.000 KM Bakımına geldiğinde bayinin tam ortasına park edip bırakacağım hiç bir şekilde satış danışmanı servis danışmanı ile uğraşmayacağım bu yazdığımı bayi müdürüne  okutacağım üstelik üç tanıdığımıza biz corolla önerdik bizim sayemizde bizimle beraber 4 adet corolla satın aldık.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 59 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1825 : Ocak 05, 2018, 23:59:55 »
Hocam kötü olmuş gerçekten.  Ben 10 bin km bakımına gittim(randevulu) acelem olduğunu belirttim özellikle ilgilendiler gerekirse aracı yıkamadan teslim edin dedim 30-45 dk aralığında bitti bakım  :)
20 bin bakımında da aynısını yapmayı düşünüyorum. Boşlayınca sabah bırakıp akşama kadar işi savsaklama yapıyorlar. Sizin ki ayrı bir şey olmuş.

Toyota Türkiye’ye şikayet edin bence.
Servisten sonra genel merkezden arıyorlar puanlama için ona göre görüş bildirseydiniz.

Bu servis işinde hangi marka en iyisi bilmiyorum ama geçende citröen servisindeydim periyodik bakımın 4 saat süreceğini hasar onarımı içinse 2 saat beklemem gerektiğini söylediler.
Alt tarafı ön tampon sökülüp 1 adet sensör takılacak işlem bu. 1900₺ fiyat çıkardılar yaptırmadım bakım içinse genel müşteri temsilcilerini arayıp 4 saat neyin bakımını yaptıklarını sordum. Bakımın bu kadar uzun sürmeyeceğini belirtti ve servisle iletişime geçip işin hızlanmasını sağladı.

Birde citröende aracı alıyorlar görme imkanı yok. Ne yapıyorlar nasıl yapıyorlar görmüyorsun.
Toyota’da camın arkasından 5 metre mesafeden izliyorsun.

Citröen almamak için büyük bir sebepsiniz diyip ayrıldım citröen bayisinden.
Burası basra değil izmit körfezi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1826 : Ocak 08, 2018, 00:42:18 »
Hocam kötü olmuş gerçekten.  Ben 10 bin km bakımına gittim(randevulu) acelem olduğunu belirttim özellikle ilgilendiler gerekirse aracı yıkamadan teslim edin dedim 30-45 dk aralığında bitti bakım  :)
20 bin bakımında da aynısını yapmayı düşünüyorum. Boşlayınca sabah bırakıp akşama kadar işi savsaklama yapıyorlar. Sizin ki ayrı bir şey olmuş.

Toyota Türkiye’ye şikayet edin bence.
Servisten sonra genel merkezden arıyorlar puanlama için ona göre görüş bildirseydiniz.

Bu servis işinde hangi marka en iyisi bilmiyorum ama geçende citröen servisindeydim periyodik bakımın 4 saat süreceğini hasar onarımı içinse 2 saat beklemem gerektiğini söylediler.
Alt tarafı ön tampon sökülüp 1 adet sensör takılacak işlem bu. 1900₺ fiyat çıkardılar yaptırmadım bakım içinse genel müşteri temsilcilerini arayıp 4 saat neyin bakımını yaptıklarını sordum. Bakımın bu kadar uzun sürmeyeceğini belirtti ve servisle iletişime geçip işin hızlanmasını sağladı.

Birde citröende aracı alıyorlar görme imkanı yok. Ne yapıyorlar nasıl yapıyorlar görmüyorsun.
Toyota’da camın arkasından 5 metre mesafeden izliyorsun.

Citröen almamak için büyük bir sebepsiniz diyip ayrıldım citröen bayisinden.

Teşekkür ederim, dün müşteri temsilcisi şuan çalışmıyorum ama sizi arayıp dinlemek istedim dedi anlattım kaba taslak pazartesi günü servis kayıtlarınızı inceleyip size geri dönüş yapacağım dedi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Model Yılı: '14
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1827 : Şubat 03, 2018, 03:25:03 »
bende 40bin bakimi istanbul goztepe'deki toyota natas'da yaptirdim 800 tl dediler.
sizinki neden o kadar tuttu ekstra yapilan islemler mi oldu?

Eyüp Bey, üzerinden çok zaman geçmiş, yazınızı görmemişim. Yine de sebebini yazayım. Ben bu gidilmemesi gereken, Allah korusun diyeceğiniz YATU 'ya gitmeden önce masus Ankara'dan bir iki Toyota'yı aradım, İstanbul'dan da aradım, daha ucuz fiyat çıkarıyorlar. Daha çok rekabet var diye. Olur mu öyle şey, bunlar aynıdır demeyin, gerçekten öyle. Ekstra birşey yok.
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S Touch

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1361 kere teşekkür etti
  • 886 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1828 : Şubat 21, 2018, 18:19:57 »
Merhaba arkadaşlar,
Aracımın farları gündüz farı problemi nedeniyle değişti.
KAR PLAZA toyota servisine ,hasar servisinde Samet ve Fırat beylere,bakım servisinde Ersin ve Ümit beylere gösterdikleri yakınlık,titizlik ve alakalrından dolayı teşekkür ederim.
Istanbul avrupa yakasında kaliteli hizmet veren bir yetkili servis şiddetle tavsiye ederim.
Selamlar
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 42000
  • Model Yılı: '14
  • 6 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1829 : Mart 18, 2018, 10:50:16 »
yaklaşık bir ay önce aracı adana onatçaya götürdüm. mümkün mertebe tüm işlemlerini büyük bir firma olduğu için orda yaptırıyordum. aracın 30 bin bakımı yapılacaktı sabah 09:00 a randevu verdiler 09.05 te oraya gittim ve aracı teslim aldılar. 11.45te gelip aracın bakımının yapıldığını ama çalışanların öğlen arasına çıkacagını haliyle yıkamanın 12:00 ye kadar yetiişmeyeceğini söyleyip dilersek 13:00 e kadar bekleyip 14:00 gibi de aracı teslim alabileceğimizi söylediler.(100 km yoldan geldiğimizi bilmelerine ragmen bu teklifi sunuyor adamlar :)) gerek olmadığını söyleyip aracı teslim aldım 5 km gitmiştim ki araç 90-100e kadar hızlandığı gibi çaaaat diye bi ses geldi motordan ve aracın altına bişey takıldı ve büyük bi sesle gitmeye başladı. ses gelir gelmez aracı sağa çekip onatça firmasını aradım durumu anlattım bana hemen ekip yooladıklarıını söylediler ( saat 12:10) çıkan ekip farklı  yere gidiyormuş yanlışlık olmuş yeni ekip yolluyoruz dediler.saat 13.10 gibi ekip geldi. ( yani öğlen arasını yapıp o şekilde geldiler anlamışsınızdır muhtemelen çünkü benm geldiğim mesafe 5 km  ve adamlar 1 saat sonra geliyor. ) SONUÇ : yağı boşalttıktan sonra alttaki motor muhafazayı öne doğru açıp iliştirdiği gibi bırakmış. araç hızlanıncada bu yerinden çıkmış ve aracın gidiş yönüne ters çevrrildiği içinde fazla ses çıkarmış. adamlar bunu düzeltip ' abi ustanın gözünden kaçmış kusura bakma ' diyip gittiler. Toyotayı arayıp durumu bildirdim. 1 hafta sonra dönüş yapıp ustanın uyarıldıgını bundan sonra benzer bir durumu yaşamayacagımı söyleyip özür bile dilemeden haklı konuma geçmeye çalıştılar. ben aracı kontrol edip almışım onu görmüş olmam gerekiyormuş. Sanki aracı lifte kaldırıp bizde kontrol ediyormuşuz gibi.

bundan sonra kolay kolay onatçaya gitmem gidenlerde aracı teslim almadan her yerini kontrol etsin

Mesaj Birleştirildi: Mart 18, 2018, 10:54:20

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1830 : Mart 19, 2018, 07:30:17 »
gecmis olsun. servislerdeki cogu sozde usta tecrubesiz 20li yaslardaki gencler bu yuzden boyle hatalar oluyor.
yerinizde olsam servis muduru ile iletisime gecerdim bir ozur ile bu isi gecistirmelerine izin vermezdim.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1831 : Mart 19, 2018, 07:52:57 »
"Yavuz hırsız, ev sahibini bastırırmış." Atasözünün tamda söylenmesi gereken yer. İnsan da biraz mahçubiyet olur. Üç-otuz paraya adam çalıştırırsan, çalışan ustan da ancak böyle çıraklar olur. Dişinden tırnağından artır araba al. Git çeliğe çocuğa emanet et. Üstelik garanti sürecinden dolayı mecbursun da....
Ben tüccar değil, eğitimciyim (Mahmut Hoca).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1832 : Mart 19, 2018, 11:54:57 »
kısaca şunu mu demek istiyorlar acaba? kontrol edin alın derken..siz bize güvenmeyin,aracı aldıktan sonra en yakın toyota ustasına baktırın ,biz eksik gedik bırakmış olabiliriz..hatasız kul olmaz,siz bizim hatalarımızı dışarda telafi ettirin..
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1833 : Mart 19, 2018, 12:51:15 »
Onur bey, öncelikle geçmiş olsun. Arkadaşların da belirttiği gibi mobil servis personelinin bir özürü ile bırakmayın. Muhakkak servisin müdürü ile görüşün ve aracınızın altını bir kere daha kontrol ettirin. Hatta Toyota Türkiye'ye kadar götürün konuyu.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 42000
  • Model Yılı: '14
  • 6 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1834 : Mart 19, 2018, 19:09:37 »
Onur bey, öncelikle geçmiş olsun. Arkadaşların da belirttiği gibi mobil servis personelinin bir özürü ile bırakmayın. Muhakkak servisin müdürü ile görüşün ve aracınızın altını bir kere daha kontrol ettirin. Hatta Toyota Türkiye'ye kadar götürün konuyu.
Toyota genel merkezi arayıp şikayet talebi oluşturmuştum zaten. O hafta içinde dönüş yaptılar ustanın uyarıldığını bir daha böyle bir durumla karşılaşmayacagımızı belirttiler :) gülüyorsam bu yaptıkları şeyin saçmalığından sadece :)) aşağıdaki abimizin dediği gibi artık yaptırdıktan sonra dışarda bi ustaya baktırıp  öylr binelim arabalarımıza n’olur n’olmaz :)) insanız hata yapabiliriz :))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1835 : Mart 19, 2018, 20:52:42 »
Bundan sonra yapacağınız şey gayet basit. Yine aynı yere gideceksiniz, bakım yaptıracaksınız, müteakiben "arkadaş kaldırın arabayı lifte kontrol edip öyle teslim alacağım" diyeceksiniz. Ya da bakımdan sonra imzalamayacaksınız ve "ben bu işten anlayan bir usta getireceğim, onun kontrolünden sonra imzalayıp teslim alacağım" diyeceksiniz. Tabi ki kabul etmeyecekler. Siz de bunu yapmazsan beni suçlu duruma düşürüyorsunuz diyeceksiniz. Kıllıksa kıllık.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '16
  • 18 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1836 : Mart 25, 2018, 01:10:51 »
30.000 km bakımı için Ankara Efe yi aradım ve 550 tl dediler. Kurtarır den ankaraya gittim
Servis elemanı bilgisayar a girip, "daha önce hiç motor iç ve dış temizliği yspilmsmis, yağ tortu kurumlsri temizlemeli, atmacanıza zarar verir, garantili bir araç vb" sizler ile ne olduğunu bilmediğim bir şeyi ekledi. İlk başta öyle bir konusu ki olmazsa olmaz gibi. Mecbur tamam demek zorunda kaldım. 20 dakika sonra baktım gereksiz bir şey. Hemen yetkiliye gidip kibarca, param çok yok, temizlik isi iptal olsun dedim
 Yetkili ise, sprey siktik geri dönüşü yok dergi... Gördüm ki bu uygulama 300 tl fatura edilmis... 30.000 km bskimi 480, yenilik ile birlikte 827, tl...
2016 Corolla Advance multidrive S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 850
  • Model Yılı: '20
  • 4 kere teşekkür etti
  • 57 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1837 : Mart 25, 2018, 01:30:23 »
Malesef ki servislerin hepsi böyle. Servisleri geçtim dönerciye gidiyorsun. Hemen turşu salata satmaya çalışıyorlar.  Fiyatları da dönere yakın. Serviste de böyle. Ya motor koruma ya temizlik ya da asistan hizmeti. Çalışanların satış hedefi olabilir. Yada nispeten ucuz olan bakım ücretlerinin acısının çıkarılması

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1838 : Mart 25, 2018, 07:00:24 »
Malesef ki servislerin hepsi böyle. Servisleri geçtim dönerciye gidiyorsun. Hemen turşu salata satmaya çalışıyorlar.  Fiyatları da dönere yakın. Serviste de böyle. Ya motor koruma ya temizlik ya da asistan hizmeti. Çalışanların satış hedefi olabilir. Yada nispeten ucuz olan bakım ücretlerinin acısının çıkarılması

hocam sozde bakim dedikleri  4 litre yag 2 tane filtreye 550 tl aliyorlar neresi ucuz? sizin dediginiz gibi salata tursu muhabbetinden farki yok tamamen milleti yolma politikasi. vatandasa anlamadigi sekilde 2 tane teknik terim soyluyorlar neymis 30k daki motor kurum tutarmis vs. ben sirf garantim var diye gidiyorum yoksa servise gidilmez.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 850
  • Model Yılı: '20
  • 4 kere teşekkür etti
  • 57 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1839 : Mart 25, 2018, 10:56:05 »
hocam sozde bakim dedikleri  4 litre yag 2 tane filtreye 550 tl aliyorlar neresi ucuz? sizin dediginiz gibi salata tursu muhabbetinden farki yok tamamen milleti yolma politikasi. vatandasa anlamadigi sekilde 2 tane teknik terim soyluyorlar neymis 30k daki motor kurum tutarmis vs. ben sirf garantim var diye gidiyorum yoksa servise gidilmez.
Hocam diğer markaların servislerine göre ucuz. Honda 1000 tl ye yakın para alıyor. Ama tabi bu paraları eder mi kesinlikle hayır.