Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 427899 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 92000
  • Model Yılı: '12
  • 23 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1800 : Temmuz 09, 2017, 13:20:42 »
Merhaba, İzmir'de 2012 Corolla 110.000 km bakımını yaptıracağım ama özel servis mi yetkili servise mi gitsem karar veremedim. Bildiğiniz, güvenebileceğimiz bir özel servis var mıdır?

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1800 : Temmuz 09, 2017, 13:20:42 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Model Yılı: '14
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1801 : Eylül 21, 2017, 11:55:06 »
Muğla Merkez'de bulunan YATU servise 40 bin bakım için gittim.

Muğla YATU yetkili servisini kesinlikle önermiyorum. Aman gitmeyin.

Bir gün önce telefonlanla aradım, 40bin bakım için geleceğim dedim. Telefona çıkan hanfendi beni yönlendirince kaporta ustası çıktı "abi burası kaporta geri yönlendirim" dedi.

Geri yönlendirdi.

Aynı hanfendiye "kaportadaki arkadaş geri yönlendirdi" dedim.

Hanfendi bana "hayır öyle birşey olmadı" dedi. Yani ben durup dururken bugün canım sıkıldı Toyota'yı arayım da beni servise yönlendirsin sonra da beni kaportacı usta karşıladı diye yalan mı söyleyeceğim dedim ? Hanfendi sürekli "hayır öyle birşey olmadı" dedi.

Kime bağlıyorsanız bağlayın da 40 bin bakımı yaptırayım dedim. Bu telefona çıkan handendi bu sefer "tamam sakin sakin beyfendi" demeye başladı. Hani beyler biz arkadaşlar arasında konuşuruz ya "sakin ol be oğlum dur halledicez sıkıntı yapma moruk"  aynı bu tavırdaydı kendisi.

Neyse 2-3 gün sonra aradılar servisten kendilerine 10 üzerinden 10 puan vermem için. Ben de durumu anlattım "sizin telefonları açan muşteri ilişkilerindeki hanfendi böyle böyle " diye. Meğerse aynı kadınmış beni arayan. Tabi ki sürekli "ben öyle demedim, öyle birşey olmadı" şeklinde takılı kalmış kendisi.

Serviste beklerken çalışanların yemek yediği yerde bana da yiyin dediler, o yüzden 6 veriyorum. Size de 0 veriyorum. Kendinize sıfır yazarsınız dedim. Ben telefonu kapatırken hâlâ daha "öyle birşey olmadı, öyle demedim" dediğini duyuyordum.

Daha sonra da Toyota'nın merkezini aradım. İsmi S ile başlayan TOYOTA YATU 'da çalışan hanfendiyi şikayet etmek istediğimi söyledim. 2 gün sonra beni geri aradılar klasik laflar işte gerekli görüşmeler sağlandı vs. Ben de dedim kendinizin bileceği iş, bize Volkswagen'de Ford'da ya da İzmir'deki Toyotalar'da böyle davranılmıyor.

Memleketimiz diye götürdük Muğla Toyota Yatu Plaza'ya ama hata ettik. Küçük yer olunca böyle oluyor demek ki, profosyonellikten uzak kişiler işe alınıyor ya da bir tanıdıkları. Bunun başka türlü açıklaması olamaz. Plazaya benzinli sistem temizleme sıvısını koymuşlar 55 lira yazıyor. Gelen faturada 70 lira yazıyor. Niye böyle diyince güncelemyi unutmuşlar.

1500 lira para verdim. Haram olsun.

Toyota Yatu 'yu tercih etmeyin.

Toyota Corolla 1.6 Multidrive S Touch

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 54 ES ?
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 19 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1802 : Ekim 17, 2017, 13:32:50 »
4-5 sene önce ALJ Çekmeköy'e babamın Avensisi götürdüğümde benimle ilgilenen kişi soğuk ve gergin davranmıştı..Aradıklarında bu durumu belirttim ardından 4-5 kere k.bakma diye aradılar :)

Muğla'da yaşadığınız tatsızlık olmuş..Halbuki bayan size hatlar yoğunda bu nedenle başka departmana düşmüş olabilir deseydi sorun uzamadan çözülürdü.. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 129
  • Model Yılı: '06
  • 8 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1803 : Kasım 21, 2017, 13:06:16 »
Arkadaşlar frenlerini bir göstermek istiyorum önerdiğiniz usta ya da servis var mı?
Toyota Corolla Terra Otomatik - 2006 - BRC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 125000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1804 : Kasım 21, 2017, 15:17:07 »
İstanbul'da iseniz Güngören Toyotronic Mithat Usta 12 yıldır gidiyorum. Bu güne kadar sorun yaşamadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 129
  • Model Yılı: '06
  • 8 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1805 : Kasım 21, 2017, 20:46:24 »
İstanbul'da iseniz Güngören Toyotronic Mithat Usta 12 yıldır gidiyorum. Bu güne kadar sorun yaşamadım.

Teşekkür ederim Ankara'dayım
Toyota Corolla Terra Otomatik - 2006 - BRC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 107000
  • Model Yılı: '16
  • 1 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1806 : Kasım 21, 2017, 23:56:00 »
Ben aracı aldığımda ankette düşük puan verdim. Adamlar bana bi tavır yaptı şimdi sırf bana tavır yapmasınlar diye her gittiğinin ardından gelen telefona 10 veriyorum. Sıfır araç tesliminde benden bahşiş istediler o an yanımda çok az para vardı (50-100 telden bahsediyorum, ona da benzin alacaktım) rencide oldum orada. Plaka takma parasıymış çok ayıpladım. Sıfır araç aldık diye cebimiz dolu gezmiyoruz ya. Olsaydı verirmiydim, verirdim belki ama yine de istemek ayıp bence.
2016 makyajlı Corolla 1.33 life 2017 çıkışlı..
C.C.li =)
Prins Technomax 09/11/2019

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1807 : Kasım 22, 2017, 00:04:07 »
Ben aracı aldığımda ankette düşük puan verdim. Adamlar bana bi tavır yaptı şimdi sırf bana tavır yapmasınlar diye her gittiğinin ardından gelen telefona 10 veriyorum. Sıfır araç tesliminde benden bahşiş istediler o an yanımda çok az para vardı (50-100 telden bahsediyorum, ona da benzin alacaktım) rencide oldum orada. Plaka takma parasıymış çok ayıpladım. Sıfır araç aldık diye cebimiz dolu gezmiyoruz ya. Olsaydı verirmiydim, verirdim belki ama yine de istemek ayıp bence.

Zorla para istenirse onun adı bahşiş olmaktan çıkar bildiğimiz haraç olur.Bir bayi buna nasıl cüret edebilir akıl alır gibi değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 195 kere teşekkür etti
  • 1147 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1808 : Kasım 22, 2017, 10:44:43 »
hiç de hoş olmayan yaklaşımlardan biri,düğünde damadın babası,ev alınca kapıcı,araba alınca teslim sırasında orada olan birisi ,bir yerde yemek yer çay içer % 10 garsoniyeyi sizden alırlar garson bahşiş ister vs vs.tuhaf olan şu ki şikayet etseniz yahu ne var o kadar araba almışsın adama versen 3-5 kuruş diye bir de sizi ayıplarlar,gönlünüzden kopanı vermeniz en doğalıdır.kimse değil 10 puanı 9 puanı,5 i 6 yı bile hak etmiyor,ama ben hep 8 veriyorum,çok daha fazla üzülüyorlar.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • TOYOTACI
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 31000
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1809 : Kasım 22, 2017, 12:00:40 »
artık servise gitmiyorum. 40 bin bakım köklü bakım yok fren hidroliği,yok su,yok yağ vs vs...ne kadar??? tahmin ettiniz değil mi:))) antalya sanayide kadir usta da hepsini 360 tl ye hallettik.... resmen soygun arkadaşlar servis. tekrar sıfırlarsam aracımı anca o zaman 1000 ve 10000 km de giderim bi daha da gitmemmm
toyota candır,aşktır, tutkudur....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1810 : Kasım 22, 2017, 12:15:34 »
Bursa Çavdarlı plaza,aracımı duvara sürtmeden dolayı kaskodan yapılması için verdim.Epey süre geçtiği için kasko onaylamamış ve bu arada kendileri de bana sormadan tamire başlamışlar.Basit bir sürtmeden dolayı bana 5000 tl fatura çıkardılar...herşeyi ne varsa değiştirmişler.Bana sordunuz mu diyorum,tık yok ama carcar para istemeyi biliyorlar.Servislere kaskodan tamir için bırakırsanız aklınızda olsun sıkı sıkı tembihleyin,size sormadan onarıma başlamasınlar,bir de imzaladığınız kağıtları iyi okuyun öyle imzalayın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1811 : Kasım 22, 2017, 21:15:21 »
Ben sizin yerinizde olsam ödemeyi yapmaz idim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '15
  • 48 kere teşekkür etti
  • 105 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1812 : Kasım 29, 2017, 23:38:59 »
Sürücü koltuk kılıfında sökülme ve deformasyon vardı. Konya Otojen servis müdürü Uğur Bey ilgilendi sağolsun. Garantiden sürücü koltuğu kılıfı değişti. Üzmüyorlar, yardımcı olmaya çalışıyorlar. Otojen ekip olarak iyi bir servis, çizgilerini bozmazlar inşallah.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1813 : Aralık 01, 2017, 11:39:07 »
Ben sizin yerinizde olsam ödemeyi yapmaz idim.
kağıt imzalatmaya kalktılar,herhangi bir hak talep etmiyorum diye...imzalamayınca aracı vermediler (paralarını ödeyeceğim halde)...155 i arayıp polis çağırarak anca alabildim aracımı,paralarını ödedim...bundan sonra şeytan görsün yüzlerini

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 195 kere teşekkür etti
  • 1147 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1814 : Aralık 01, 2017, 13:56:11 »
geçmiş olsun.yani şimdi hukuki olarak haklarınızı aramayın diye mi? imzalattılar,öyle yaptılarsa bile size baskı altında kağıt imzalatmış olmuyorlar mı?
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1815 : Aralık 04, 2017, 10:26:02 »
geçmiş olsun.yani şimdi hukuki olarak haklarınızı aramayın diye mi? imzalattılar,öyle yaptılarsa bile size baskı altında kağıt imzalatmış olmuyorlar mı?
Hiçbir hak talep etmiyorum dedikleri kağıdı imzalamadım,polis çağırarak alabildim aracımı lakin ilk verdiğimizde kasko karşılamazsa siz yapın diye bir kağıt imzalamış eşim...o yüzden yargıya gidemedik.Ancak yaptıkları yinede ahlaki ve etik değil,sanayiye bir ustaya verseydim,usta bile bir arar sorardı "kasko karşılamıyor,ne yapalım diye?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 195 kere teşekkür etti
  • 1147 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1816 : Aralık 04, 2017, 17:03:22 »
eşiniz imzalasa bile nezaketen arayıp şu kadar tl tutar ,şu şu işlemler yapılacak bilginiz olsun diyebilirlerdi,müşteri küstürmek hoş ve ileriye dönük bir davranış değil.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 129
  • Model Yılı: '06
  • 8 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1817 : Aralık 17, 2017, 13:42:09 »
Ben gerçekten ustaların beni dolandırmasından ve sağlam olan parçaları değiştirmesinden bıkmıştım ki bir arkadaşımız tavsiyesi ile Ostim'deki Berkler Oto Servis'e gittim. Kendisi Toyota servisi değil genel servis gibi bir yer ama tanıları çok iyidir.  Ömer Usta önce bir arabaya biner, arabada ne problem var ne yok şıp diye tanı koyar. Sağlamsa sağlam der, zamanı gelmediyse biraz daha götürsün öyle gel der. Usta da çalışanları da on numara iyi niyetli insanlar. 

Dün balatalardan gelen ses için gittim, yazın frene bastığımda gelen tiz sesin disklerden olduğunu düşünüyordum, öyleymiş. Kışın bu sesin gelmemesinin sebebi sanırım oranın ıslak olmasıymış. Normalde balatalar sağlamdı ama ben değiştirmek istedim çünkü gerçekten o ses son derece gıcığıma gidiyor. Bosh olanlar sertmiş. Kale marka balatalar ile değiştirdiler.


Kendilerine teşekkür ediyorum.
Toyota Corolla Terra Otomatik - 2006 - BRC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1818 : Aralık 27, 2017, 12:53:11 »
Muğla Merkez'de bulunan YATU servise 40 bin bakım için gittim.

Muğla YATU yetkili servisini kesinlikle önermiyorum. Aman gitmeyin.

Bir gün önce telefonlanla aradım, 40bin bakım için geleceğim dedim. Telefona çıkan hanfendi beni yönlendirince kaporta ustası çıktı "abi burası kaporta geri yönlendirim" dedi.

Geri yönlendirdi.

Aynı hanfendiye "kaportadaki arkadaş geri yönlendirdi" dedim.

Hanfendi bana "hayır öyle birşey olmadı" dedi. Yani ben durup dururken bugün canım sıkıldı Toyota'yı arayım da beni servise yönlendirsin sonra da beni kaportacı usta karşıladı diye yalan mı söyleyeceğim dedim ? Hanfendi sürekli "hayır öyle birşey olmadı" dedi.

Kime bağlıyorsanız bağlayın da 40 bin bakımı yaptırayım dedim. Bu telefona çıkan handendi bu sefer "tamam sakin sakin beyfendi" demeye başladı. Hani beyler biz arkadaşlar arasında konuşuruz ya "sakin ol be oğlum dur halledicez sıkıntı yapma moruk"  aynı bu tavırdaydı kendisi.

Neyse 2-3 gün sonra aradılar servisten kendilerine 10 üzerinden 10 puan vermem için. Ben de durumu anlattım "sizin telefonları açan muşteri ilişkilerindeki hanfendi böyle böyle " diye. Meğerse aynı kadınmış beni arayan. Tabi ki sürekli "ben öyle demedim, öyle birşey olmadı" şeklinde takılı kalmış kendisi.

Serviste beklerken çalışanların yemek yediği yerde bana da yiyin dediler, o yüzden 6 veriyorum. Size de 0 veriyorum. Kendinize sıfır yazarsınız dedim. Ben telefonu kapatırken hâlâ daha "öyle birşey olmadı, öyle demedim" dediğini duyuyordum.

Daha sonra da Toyota'nın merkezini aradım. İsmi S ile başlayan TOYOTA YATU 'da çalışan hanfendiyi şikayet etmek istediğimi söyledim. 2 gün sonra beni geri aradılar klasik laflar işte gerekli görüşmeler sağlandı vs. Ben de dedim kendinizin bileceği iş, bize Volkswagen'de Ford'da ya da İzmir'deki Toyotalar'da böyle davranılmıyor.

Memleketimiz diye götürdük Muğla Toyota Yatu Plaza'ya ama hata ettik. Küçük yer olunca böyle oluyor demek ki, profosyonellikten uzak kişiler işe alınıyor ya da bir tanıdıkları. Bunun başka türlü açıklaması olamaz. Plazaya benzinli sistem temizleme sıvısını koymuşlar 55 lira yazıyor. Gelen faturada 70 lira yazıyor. Niye böyle diyince güncelemyi unutmuşlar.

1500 lira para verdim. Haram olsun.

Toyota Yatu 'yu tercih etmeyin.
bende 40bin bakimi istanbul goztepe'deki toyota natas'da yaptirdim 800 tl dediler.
sizinki neden o kadar tuttu ekstra yapilan islemler mi oldu?
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 850
  • Model Yılı: '20
  • 4 kere teşekkür etti
  • 57 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1819 : Aralık 27, 2017, 13:00:59 »
40 bin bakımında 50binden farklı ne yapılıyorda bu kadar tutuyor. Ben 50bin de 450 odedim yazın.  Abim yeni 1.33 için 500 tl ye yaptırdı