Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 427959 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 23000
  • Model Yılı: '11
  • 33 kere teşekkür etti
  • 81 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1760 : Mart 28, 2017, 15:18:07 »
muhittin abi, onların yüzünden arabanızı acele ile sattığınızı söyleim 3.000 tl yi aşağı çekmeye çalışın. en kötü ihtimal 3.000 i verip advance alın.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1760 : Mart 28, 2017, 15:18:07 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1761 : Mart 28, 2017, 15:23:02 »
Vatandaş bana diyorki mahcubum park sensörü vereyim. Bilmiyorum ne yapacam bana kalsa paspas bile hediye etmesinde ama bu olay olmasaydı zaten ucu ucuna denk geliyordu param bakalım ne yapacaz. Çok sinirlendim, yakınıma ve o bayana söylicem ortak 3000 i ödesinler versinler aracı olmazsada başka marka araç yada başka yere bakacaz.
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 56000
  • Model Yılı: '10
  • 73 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1762 : Mart 28, 2017, 15:44:00 »
Bence de başka yere bakın derim. Sonuçta size bir fiyat verilmiş ve siz arabanızı satıyorsunuz bi gidiyorsunuz fiyat farklı. Bu yaptıkları bize de ders olma niteliğinde. Farklı plazalara veya komşu illerde bulunan plazalardan da fiyat alın bence. Umarım sorununuzu hal edebilirsiniz. Allah kolaylık versin.
''Üzülme! Der Mevlana Hazretleri ve Şöyle Devam Eder: ''Kaybettiğin Her Şey Başka Surette Geri Döner''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 195 kere teşekkür etti
  • 1148 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1763 : Mart 28, 2017, 17:50:15 »
eğer 3 bin fazla verecekseniz size ilk fiyat veren bayiye gidin advance alın yok paranız yetmiyorsa touchu alın ikinciyide şikayet edin toyota gn müdürlüğüne,gerçi tyt gn md de her konuya ilgisiz ,iki defa soruma bayi listesini göndererek kayıtsız kaldılar,başka araç bakmayın toyota alın,ne olursa olsun siz kazançlı çıkarsınız.maallesef satış temsilcileri tüm firmalarda eğitimsiz,ben toyotanın temsilcilerinide çok yeterli bulamadım açıkçası..
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1764 : Mart 28, 2017, 23:09:48 »
Bakalım yarın ne cavap gelecek duruma göre touch yada fiorinoya yönlenecem. Touch alırsamda o bayiden almayı düşünmüyorum hatta vekalet ücretinide istayecem o görevliden vermemek gibi bir şansı yok, vermek istemezse o bayinin müdürü gerkirse Türkiye sorumlusuna kadar olayı anlatacam. Samsung telefonda T.C en yetkili samsunga kadar ulaşmıştım ve koredeki başkanında adresine ulaşmıştım ama gerek kalmamıştı . Bakalım ne olacak. Hayırlısı.
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1765 : Mart 29, 2017, 06:59:13 »
muhittin abi hic yanasma 3bin tl odemeye o bayideki bayanin kabahati bayi sorunu halletmek zorunda. resmen insanlarla alay ediyorlar sanki cocuk oyuncagi
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • çıkarım seninle her yola
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1766 : Mart 29, 2017, 12:16:10 »
Çok bilinen bir söz vardır .Mal alırken,satarken üçü beşi aramayacaksın.Arabaya kafanız yattıysa verin üç bini alın arabayı. Yanında hediyeleride varmış zaten.Para nasıl olsa kazanılır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1767 : Mart 29, 2017, 15:41:51 »
Hocam hediyeleri dediği sesli ikaz sadece  ;)  vallahi eski aracımda bimden alınma 30 tl lik sesli sensör  vardı dört seneye yakın kullandım. ;) İnşallah başka bir bayiden buldum, hesabıma geldi onu alıyorum.
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1768 : Nisan 01, 2017, 07:30:51 »
Çok bilinen bir söz vardır .Mal alırken,satarken üçü beşi aramayacaksın.Arabaya kafanız yattıysa verin üç bini alın arabayı. Yanında hediyeleride varmış zaten.Para nasıl olsa kazanılır.
cok haklisiniz mal alinirken 3e 5e bakilmaz. fakat pazarlik yapilip sozlestikten sonra fiyatta degisiklik yapmak esnafliga ve ticaret adabina uymaz. satici bayan kendisi itiraf etmis yanlis hesap yaptik diye. yanlis hesap yaptiysa sonuclarina katlanacak artik kaldi ki aradaki meblagda az para degil yani 3bin tl.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 50
  • Model Yılı: '17
  • 1 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1769 : Nisan 07, 2017, 19:27:55 »
Dün 2013 Model Toyata Yaris 1.0 Life aracımın 50.00Km bakımı vardı Muğla Ya-tu  da 470 liraya bakımını yaptırdım servisin ilgisine ve her sorumu içten cevapladıkları için tüm emeği geçenler çok teşekkür ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1770 : Nisan 11, 2017, 10:54:56 »
2007 Model mmt şanzımanlı aracım şanzıman arızası verince özel mi yetkilimi diye uzun araştırmalarım sonucu İstanbul da gürses toyota yetkili servise gittim. İnsanları çok sömürüyorlar. Aracı teslim ettikten sonra insaflarına kalmış artık, benim aracıma 8-9 bin gibi masraf çıkardılar çaresizlik içinde ne yapacağımı şaşırmış arabamı satıyordum ki çıkma parça bakmak için serviste sökülen şanzımanla İstanbul İkitelli Atatürk Oto Sanayisine gittim. Daha sonrasında masrafın aslında 300-500 tl kadar olduğunu iki adet bilyenin yerinden çıkması sonucu aracım viteste kalmış onları değiştirdiler. Sonrasında şanzımanı takmaları için servise götürdüğümde işi yokuşa sürmeye başladılar yok efendim bunu niye değiştirmedin bu saatte mi gelinir yanlış parça vs. Bide utanmadan işi dışarda hallettin biz ne yicez gibi ahlak dışı söylemler baş teknisyenden satış danışmanı dersen yalan dolanla iş yapıyorlar. Değer mi 3-5 koparmak için bu kadar yalan dolana evine helal lokma getirmek dururken Allah ıslah etsin nediyim. Servislerin birer birer kapanma sebeplerini şimdi anlıyorum. Sözün özü Toyota yetkili servise aracımı ne bakım için ne de arıza için asla gitmeyeceğimdir. Özel servise gider aracımın başında durur ne var ne yok görürüm. Çevremdeki tüm insanlara tavsiye ediyorum yetkili servise gitmemeleri yönünde... Allah a emanet olun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1771 : Nisan 11, 2017, 16:40:33 »
Hocam geçmiş olsun ben dün o gürsesten araç aldım bir dahada ALLAH kapılarına uğratmasın.PLakalıktaki ismleri yüzünden plakalığıda değişecem.
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1772 : Nisan 20, 2017, 01:45:05 »
İzmir'de işini hakkıyla yapan güvenilir , önerebileceğiniz servis var mı arkadaşlar. Sayfalar dolusu yazı, oku oku bitmiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1773 : Nisan 20, 2017, 10:57:10 »
İzmir'de işini hakkıyla yapan güvenilir , önerebileceğiniz servis var mı arkadaşlar. Sayfalar dolusu yazı, oku oku bitmiyor.

OĞUZ OTOMOTİV
02324868456

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 11 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1774 : Nisan 20, 2017, 16:44:12 »
İzmir'de işini hakkıyla yapan güvenilir , önerebileceğiniz servis var mı arkadaşlar. Sayfalar dolusu yazı, oku oku bitmiyor.

Oğuz Otomotiv - Çınarlı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1775 : Nisan 20, 2017, 22:24:30 »
Oğuz Otomotiv - Çınarlı

Teşekkür ederim . En kısa zamanda irtibata geçeceğim servisle.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1776 : Mayıs 31, 2017, 12:28:40 »
 Yargı sürecinden sonra detaylı paylaşım yapılacaktır.İlgili firmadan uyarı geldi..mahkeme sonuclansın elime sonucu alayım..detaylı olarak bilgilendirme yapılacaktır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 195 kere teşekkür etti
  • 1148 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1777 : Mayıs 31, 2017, 14:37:40 »
eksperin onay verdiği bir hasar onarımını sigorta şirketi neden kabul etmez?,kendi aralarında sorun var herhalde,sizden sigorta şirketi kabul etmiyorsa yazılı onay alıp onarım başlamalıydı,servisin tutumuna bakarak, ancak hukuk yoluyla çözülebilecek anlaşıldığı kadarıyla,yargıya başvurmakla iyi yapmışsınız,sonucu yazın belli olduğu zaman,avukatınız uygun görüyorsa,noterden ihtar çekin,siz aracımı vermiyorsunuz ben araç kiralayacağım size fatura ettireceğim,masrafı talep edeceğim şeklinde bakalım ne olacak?
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • typex
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 24000
  • Model Yılı: '12
  • 20 kere teşekkür etti
  • 30 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1778 : Mayıs 31, 2017, 14:52:54 »
sorun sigorta şirketinde ama servisde hatalı bana kalırsa.dönüş yapıp müşteriye bilgi verilebilirdi.
bizim ülkedeki servislerden bunu beklemek biraz saçma ama düşündükleri tek şey nasıl para kazanabiliriz.sonuç ortada 5 bin tl fatura.........
corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1779 : Mayıs 31, 2017, 17:01:14 »
istanbul avrupa yakasi ozel servis onerisinde bulunabilir misiniz veya periyodik bakim icin orjinal urunleri nerden alabilirim