Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 428129 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1740 : Ağustos 16, 2016, 04:38:54 »
Hocam niye duygusal davraniyor sunuz? Tabiki isine geleni yapacak. Bizi dusunup korumasi gereken devletimizdir. Firma tabiki karini düsünecek. Bazi düzenlemeler var ancak uygulamada sorunlar da var.
cok haklisiniz kamil bey vqatandasi savunacak resmi bir kurum yok. zorunlu trafik sigortasi adi altinda genelde  yabanci sermayeli sigorta sirketlerine vatandasi resmen kaziklanmasina fahis fiyat alinmasina devlet goz yumuyor.
ayni sekilde otomobil firmalarida oyle donanim olsun satis ve satis sonrasi destek vs. kim kime ne tutturursa. bir cok konuda devlet vatandasina sahip cikmiyor dava etsen en az 2 sene suruyor nede olsa canim ulkem ciftlik olmus kim kimi operse.
vosvagen amerikada emisyon olcumlerinde hile yaptigi ortaya cikinca butun araclarini geri alma sozu verdi ve arac basi 5bin$ dolar  tazminat odemeye mahkum edildi.
bizde tse diye bi kurum var ben bu gune kadar gormedim bi urunu alip incelesinler hayir bu zararli urun veya vatandasin sagligi icin tehlikeli diyip yasaklatsin veya otomobilden ornek verirsek hangi arabayi alip inceliyorlar test ediyorlar?. cinden gelen zehirli ayakkabilari hatirladiniz mi anca birileri olecek , yaralanacak veya kaziklanacak sonra bi ihtimal bi seyler yapiyorlar.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1740 : Ağustos 16, 2016, 04:38:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 73000
  • Model Yılı: '13
  • 69 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1741 : Ağustos 16, 2016, 17:11:27 »
Bugün Servise fren hidrolik sıvısı değiştirmeye gittim. Verdikleri kağıt ekte. Bu normal mi?

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1.33 Auris Life 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1742 : Ağustos 16, 2016, 17:38:51 »
Gerçek yetkili servis mi bunlar?

Fatura falan vermediler mi?
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1743 : Ağustos 16, 2016, 18:25:37 »
Elektrikler mi kesikti yoksa yazicimi arizaliydi. Erci son gunlerde giyim alisverislrrinde de fatura vermiyorlar. E fatura gonderiyorlar

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 73000
  • Model Yılı: '13
  • 69 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1744 : Ağustos 16, 2016, 18:51:13 »
Gerçek yetkili servis mi bunlar?

Fatura falan vermediler mi?
Hisar oto kaşesi varya :)

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1.33 Auris Life 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 73000
  • Model Yılı: '13
  • 69 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1745 : Ağustos 16, 2016, 18:52:27 »
Elektrikler mi kesikti yoksa yazicimi arizaliydi. Erci son gunlerde giyim alisverislrrinde de fatura vermiyorlar. E fatura gonderiyorlar

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
e posta Vs almadılar. Hepsi bu kadar

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1.33 Auris Life 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1746 : Ağustos 16, 2016, 18:56:11 »
Hisar oto kaşesi varya :)

 :rofl: :rofl: doğru yahu görmemişim tamam o zaman bu iş görür  :islik:

Allah muhafaza frenlerden dolayı bir şey olsa adamlara ispatta edemezsin  :olu:

Siz bunu birde Toyota Türkiye ye yollayın bu normal mi diye,  bakalım ne diyecekler  :foto:
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 288 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1747 : Ağustos 16, 2016, 21:36:17 »
Faturasiz olmuyor. Faturasini iste... Eger arac garantideyse mutlaka fatura alin.
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1748 : Ağustos 17, 2016, 07:49:39 »
Bugün Servise fren hidrolik sıvısı değiştirmeye gittim. Verdikleri kağıt ekte. Bu normal mi?

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

yuh be kardesim. bu nedir yaa ne kadar ciddiyetsiz bir kurum. anormal bi durum yoksa eger gercekten sizin yerinizde olsam bi daha o yetkili servise ugramam.
Allah muhafaza yarin oburgun bi sey olsa bu kagit parcasi ile hak aranmaz onuda belirteyim
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Mehmet Alp
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 71500
  • Model Yılı: '13
  • 3 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1749 : Ağustos 17, 2016, 09:59:35 »
Toyota Garanti extrayı +2 yıl varken yaktım senede 20bin yapıyordum 6y olmadan servise gidiyordum 40bin bakımı Ön balata dahil 1000tl verdim (bu bakım dışarda taş catlasa 300tl tutardı). 2015den sonra hiç uğramadım.6 aydır arıyorlar.gelin diye bi daha uğrarmıyım yetkili servise.Enson 480tl'lik bakımı dışarda yağ 90tl+hava fitre 15tl +yağ fitre 10tl+polen 10tl+20tl işcilik=145tl'ye yaptırdım arada 340tl fark var. :asikadam:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1750 : Ağustos 17, 2016, 10:04:38 »
Toyota Garanti extrayı +2 yıl varken yaktım senede 20bin yapıyordum 6y olmadan servise gidiyordum 40bin bakımı Ön balata dahil 1000tl verdim (bu bakım dışarda taş catlasa 300tl tutardı). 2015den sonra hiç uğramadım.6 aydır arıyorlar.gelin diye bi daha uğrarmıyım yetkili servise.Enson 480tl'lik bakımı dışarda yağ 90tl+hava fitre 15tl +yağ fitre 10tl+polen 10tl+20tl işcilik=145tl'ye yaptırdım arada 340tl fark var. :asikadam:
Mehmet hocam bakimi disaridada yaptirsaniz 1. Oncelik yag filitresini orjinal servisten almanizi tavsiye ederim. 2. oncelik hava filitresi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • SUSHI
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 39000
  • Model Yılı: '13
  • 20 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1751 : Mart 04, 2017, 16:14:39 »
Merhaba dostlar ,
Benim yaris'in 40000 km bakım zamanı geldi ve radyoda reklamlarını duyduğum Toysay otomotive gidip bir bakayım dedim.İyiki de gitmişim.Kendilerini hiç tanımam ve daha önceki toyota araçlarımı sizlerin de bildiği malum özel servislere götürüyordum.Ama istediğim kalite ve ilgiyi bir türlü bulamamıştım.Toysay'da kendimi plaza konforunda hissettim inanın.Mükemmel bir ilgi ve profesyonel bir ekip var.Kullandığı tüm ürünler bosch marka.Ekip zaten çalışan değil sahipleri.Servisten ayrılma ve henüz 4-5 aydır hizmet veriyorlar.Acizane tavsiyem mutlaka gidip bir çaylarını için.
Piyasayı pek araştırmadım.Benim araca 40000 bakım için 490 tl aldılar.Ön fren balataları,filtrelerin tamamı,yağ vs değişti.Fiyat uygundur değildir ama kalite,profesyonellik ve misafirperverlik 50 tl - 100 tl yi aratmadı bana.Kocaeli'nin böyle bir hizmete ihtiyacı vardı.Teşekkürler Toysay.

İnternet adersleri : http://toysay.com.tr/default.aspx

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1752 : Mart 04, 2017, 23:17:28 »
Merhaba dostlar ,
Benim yaris'in 40000 km bakım zamanı geldi ve radyoda reklamlarını duyduğum Toysay otomotive gidip bir bakayım dedim.İyiki de gitmişim.Kendilerini hiç tanımam ve daha önceki toyota araçlarımı sizlerin de bildiği malum özel servislere götürüyordum.Ama istediğim kalite ve ilgiyi bir türlü bulamamıştım.Toysay'da kendimi plaza konforunda hissettim inanın.Mükemmel bir ilgi ve profesyonel bir ekip var.Kullandığı tüm ürünler bosch marka.Ekip zaten çalışan değil sahipleri.Servisten ayrılma ve henüz 4-5 aydır hizmet veriyorlar.Acizane tavsiyem mutlaka gidip bir çaylarını için.
Piyasayı pek araştırmadım.Benim araca 40000 bakım için 490 tl aldılar.Ön fren balataları,filtrelerin tamamı,yağ vs değişti.Fiyat uygundur değildir ama kalite,profesyonellik ve misafirperverlik 50 tl - 100 tl yi aratmadı bana.Kocaeli'nin böyle bir hizmete ihtiyacı vardı.Teşekkürler Toysay.

İnternet adersleri : http://toysay.com.tr/default.aspx

@Cüneyt  CAVRAR (40476) bey, İzmit gibi bir yerde gidebileceğiniz en iyi iki servisten birine gitmişsiniz, Kadir usta, Taner usta, Muhittin bey işlerinin ehli ve dürüst insanlardır. Aracınızı kazasız belasız günlerde, güle güle kullanın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • SUSHI
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 39000
  • Model Yılı: '13
  • 20 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1753 : Mart 04, 2017, 23:37:41 »
@Cüneyt  CAVRAR (40476) bey, İzmit gibi bir yerde gidebileceğiniz en iyi iki servisten birine gitmişsiniz, Kadir usta, Taner usta, Muhittin bey işlerinin ehli ve dürüst insanlardır. Aracınızı kazasız belasız günlerde, güle güle kullanın.

Teşekkür ederim Ufuk Bey.Sizin de tanımadığınız yok yani :)Kendilerini hiç tanımazdım bugüne kadar.Sizin değerli yorumunuz doğru bir iş yaptığımın teyidi oldu.Tekrar teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 23000
  • Model Yılı: '12
  • 60 kere teşekkür etti
  • 56 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1754 : Mart 11, 2017, 16:21:18 »
Merhaba arkadaşlar,yetkili servislerde araç kendi üzerimize bile olsa araç geçmişini neden sır gibi saklıyorlar, ben ilk sahibinden aldım 10 yıl kullanmış hep servise götürmüş, lakin her hangi bir şikayet için servise gitmiş mi bilmiyorum, bu geçmişi öğrenmeyle ilgili yasa, yönetmelik falan varmı bildiğniz. Bu geçmiş kayıtların çıktısını alma şansımız nedir ?
2011   1.4d-4d   Corolla   52bin km.
2004   1.3          Yaris      60bin km.
2006    1.6         Corolla   35bin km.
2012    1.6         Corolla   ......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1755 : Mart 12, 2017, 06:31:38 »
tamamen o servisteki elemanin isguzarligi arac hakkindaki gecmise dair bilgileri size soylemek zorunda cikti vs. vermiyorlar ama bilgi amacli soyluyorlar
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1756 : Mart 23, 2017, 22:58:23 »
izmir de 2 resmi servis var,bayilere bağlı olarak,bayileri istediğiniz aracı bulmakta ve arama zahmetine girmekte yetersiz gördüm,3 cü bir bayiye ihtiyaç var ,bornova,bayraklı gibi orta bir mekanda,ilk bakımı ankara da yaptırdık,acaba izmirde işinin ehli özel toyota servis ve yedek parça satan yer var mı?forum da izmir ile ilgili bilgi bulamadım,bilgi veren arkadaşlar olursa çok faydalı olacak.nasılsa garanti bir gün bitecek,,forumda resmi servislerin ilgisizliğini ve hatalarını okudukça hayret ediyorum.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 134500
  • Model Yılı: '10
  • 99 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1757 : Mart 23, 2017, 23:29:01 »
Merhaba arkadaşlar,yetkili servislerde araç kendi üzerimize bile olsa araç geçmişini neden sır gibi saklıyorlar, ben ilk sahibinden aldım 10 yıl kullanmış hep servise götürmüş, lakin her hangi bir şikayet için servise gitmiş mi bilmiyorum, bu geçmişi öğrenmeyle ilgili yasa, yönetmelik falan varmı bildiğniz. Bu geçmiş kayıtların çıktısını alma şansımız nedir ?

O konuda haklısınız, bizde de 2 tane yaris var servisten geçmiş bilgileri zorla alıyoruz. Lütfeder gibi söylüyorlar. Bilgisayarın ekranına bakmaya korkuyorum  :-[ :( :olmamış:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 11 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1758 : Mart 24, 2017, 11:02:28 »
izmir de 2 resmi servis var,bayilere bağlı olarak,bayileri istediğiniz aracı bulmakta ve arama zahmetine girmekte yetersiz gördüm,3 cü bir bayiye ihtiyaç var ,bornova,bayraklı gibi orta bir mekanda,ilk bakımı ankara da yaptırdık,acaba izmirde işinin ehli özel toyota servis ve yedek parça satan yer var mı?forum da izmir ile ilgili bilgi bulamadım,bilgi veren arkadaşlar olursa çok faydalı olacak.nasılsa garanti bir gün bitecek,,forumda resmi servislerin ilgisizliğini ve hatalarını okudukça hayret ediyorum.

Ufuk Bey (Tem Servis), İzmir de Bayraklı da Oğuz Oto yu öneriyordu. Bi araştırın derim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1759 : Mart 28, 2017, 15:11:43 »
Başıma gelenler;
Geçen hafta arabamı satmaya niyetlenip yeni toyota fiyatları sorduğum bayiden touch 1.6 corolla indirimli fiyat istedim sağolsunlar verdiler. Fiyat hoşuma gitti almaya karar verdim. Sonra yakınım vasıtasıyla başka bir bayiden(ordan bir kaç araba almışlar) fiyat aldık bana o yakınım yüzünden indirimli vereceğini söyleyen bayan touch yerine aynı fiyata 1.6 advance verebileceğini söyledi.Çok sevindim ve diğer bayiye teşekkür edip daha ucuz buldum diyip hayırlı işler diledim.Sonrada aracımı  satmaya karar verip aracın temizliği sayesinde haman sattım. İşlemler başladı ben uzakta olduğumdan vekalet verdim ve paranın üstü için girişimlere başladım fakat bugün bayan beni arayıp yanlış hesap yapmışız 3000 tl daha vereceniz demezmi. Bana başında o fiyata ben advance verebilirim diyen kendisi. Şimdi özür diliyor ama fiyat için elimde bana verdiği resmi bir belge yok. Acaba bu durumda hayırlısı olsun diyip alt versiyon touchmu alayım yoksa 3000 daha bulup advancemi alayım. Sonuçta haftada bir gün biniyorum zaten diyip 1.3 fiyorinonun en fulünümü alayım kapıda yatsın hiç olmazsa gerektiğinde uzun yolada giderim. Teşekkürler.
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.