Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 428083 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 288 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1720 : Mayıs 15, 2016, 12:24:58 »
30000 bakiminda yag lt fiyati 25 tl mis ve yagi koyduklarinda 4.2 litre seviye ust noktadaydi(cubukta 2 nokta var)
40000 bakiminda yag lt si 17 tl  den 4.2 litre koydular seviye ist noktadan nereyse 1 cm altinda.

Ben bu isi anlayamadim....
( yag 2 nokta arasindaysa ve alt noktaya gelmedigi surece sıkıntı olmaz degil mi?

Bir de loctite multisiprey kullanmislar. Ne ise yarar bu? ( disarida 15 tl serviste 30 tl)
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1720 : Mayıs 15, 2016, 12:24:58 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '15
  • 18 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1721 : Mayıs 15, 2016, 13:01:20 »
pas sökücü yağlayıcı kapı menteşelerine falan sıkmış olabilir ama 30 tl yazmaları ayıp yani 1 kutusu 15 değil 30 olsa bile nereye harcamışlar o kadar :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '11
  • 93 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1722 : Haziran 22, 2016, 00:36:44 »
iyi akşamlar arkadaşlar LPG kitim takıldı şimdi uzunca da bir yola gideceğim sizce öncesinde antalya bayilerinden birinde bir servis bakımına girmelimiyim ve neler önerirsinişz normal servis bakımı gelmedi ama 2011 de aldığım aracımın temmuzda garanti extra sı da bitiyor neler yapmalıyım sizce...
0 'dan 100 km 'ye 10 saniyede çıkabilirsin belki, ama önemli olan kaç saniyede durabildiğindir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 1900
  • Model Yılı: '15
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1723 : Ağustos 02, 2016, 14:39:10 »
dumankaya plaza gebzenin servis bölümüne eğer kaza sebebiyle bir gün giderseniz oraya gitmeyin sigorta işleriyle ilgilenenler ukala ukla cevaplar felan
birde araç tamirine başlayın demeden veya sizi arıyıp sormadan araç tamirine başlıyorlar insanı sıkıntıya sokuyorlar ve en büyük sıkıntıları da aksesuar fiyatları her zaman çok yüksek  bu yüzden kocaeli kaya plaza yi taviye ederim yüzde 100 memnuniyet birde aksessuarlarda dumankayadakiler gibi pahalı değil

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1724 : Ağustos 02, 2016, 15:10:06 »
en büyük sıkıntıları da aksesuar fiyatları her zaman çok yüksek  bu yüzden kocaeli kaya plaza yi taviye ederim yüzde 100 memnuniyet birde aksessuarlarda dumankayadakiler gibi pahalı değil

Bu konuda bir yanlışlık olmalı, aksesuar "orijinal aksesuar" ise bütün bayilerde fiyatlar aynı olmalı, fark olsa dahi (ki araç alımında olabilir) küçük meblağlar olabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1725 : Ağustos 02, 2016, 18:52:26 »
Dumankaya pendik de ayni. Adamlardan kasko yaptirdim 1600 tl + trafik sigortasi 1400 tl + garanti ekstra 830 tl + 30 bin bakim 530 tl + yan kapi krom citalari 720 tl + ambiyans aydinlatma 65 tl montaji icinse 60 tl + bagaj havuzu 130 tl + cam silecek lastigi 115 tl
Ben bu usteki yazdiklarimin hepsini dumankaya pendikte yaptirdim ve ucreti nakit odedim. 
Arabayı servise aldilar on  tamponun sag ust kosesi camurlukla birlesme yeri hafiften acmis goz rahatsiz ediyordu. Yukarida beklerken Cok bilmis servis yetlilisine dedimki su tamponuda bi sabitlesin arkadas tabi abi hallederiz dedi.
 daha  sonra servis danismani abi arac hazir isterseniz binassagida kontrol edelim dedi assagi indik tamponu yapmamis eleman neyse kaporta bolumunde ben ile kaportaci arkadas saolsun arabayla ugrasiyoruz adam yanimda camurluk icinde 2 tane vida gevsetip tamponun koseyi yerine sabitledi.
Neyse yukari ciktik araci teslim edecekler kasada odemeyi yaptım  faturayi alirken servisteki cakal abi ambiyans aydinlatma elimizde yok yurt disindan gelicek simdi siparis verirsek 2 haftadan once gelmez diyince tamam kalsin dedim. Faturaya baktim tamponun kosesi icin 65 tl klips parasi yazmis 60 tlde işçilik  yazmis.
Ses çıkarmadım  hepsini nakit odedim!
Servis yetkilisi faturayi verdi pis pis siriyor hayirli olsun falan diyip. yasida 25 en baba 28 dedim sen simdi kendini cok akilli saniyorsun demi yahu  ben simdi 5500 tl para verdim sen takmadigin parçanın parasini buraya ekletmissin ayip degilmi terbiyesiz diye bi bagirdim.
abi ne oldu bi yanlislik olmasin hemen geveledi dedim ki kardesim ben assagida kaporta bolumunde kaportaci ile beraber koseyi sabitledim ne parca takildi ne klips ayiptir servissiniz diye 60 tl 2 civata sikmak  icin iscilik yazilirmi ? Hadi yazdiniz diyelim
Hic takilmayan parcayi  takilmis gibi yazmak nedir utan utan bi daha da buraya gelmem diye bagirip rezil ettim
Sonra bi ozur dilemeler yanlis anlasilma olmus afedersiniz benim bakiyeden sozde 65 tl dustuler istemiyorum lan al oda senin olsun pis herif diyip ciktim.
Daha sonra ailemizin parcacisi ufuk beyden ambiyans aydinlatmasi parcasini siparis verdim 2 gune elime gecti
Daha onceki aracimda dumankaya gebzeden de sikayetciydim dedim bu sefer pendige gideyim orasida ayni
Haram zikkim olsun ne diyim daha sonra toyotadan beni ariyorlar memnuniyet icin olayi anlattim artik ne olur bilemem.
Arkadaslar bu bana ders oldu bundan sonra ne olursa olsun arabamin basinda duracam degisen sokulen parca varsa eskisini isteyecegim.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2108 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1726 : Ağustos 04, 2016, 21:32:10 »
Abi alttan almaya gerek yok. Bizi çok oyaladılar yarım saatlik iş için 3-4 saatimizi aldılar. Babam serviste kızdı baktı kimseden ses seda yok. 2 gün sonra memnun musunuz diye aradılar hepsini anlattık bütün servis babamı arayıp özür diledi. En son bayi sahibi abi aradı tanışıyoruz zaten. Abi yapma etme puan düşük geliyor bi dahaki bakıma ben ilgileneceğim söz dedi. Gerçektende dediğini yaptı ben 8:30 da gittim 12 olmadan bakımı ufak tefek şikayetleri bitirtti :)
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1071
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1727 : Ağustos 04, 2016, 21:43:57 »
Bende aksesuarların fiyatlarının değiştirildiğine şahit oldum. İzmir Borovalı site üzerindeki aksesuar fiyatlarına göre satış yapıyor. Tokullar onlardan biraz daha ucuza veriyor. Eskişehirdeki Sarar Plaza hepsinden ucuza veriyor. Anlamış değilim durumu. Bir arkadaş yazmış fiyatlar sabit diye ama değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1728 : Ağustos 04, 2016, 22:15:31 »
Bende aksesuarların fiyatlarının değiştirildiğine şahit oldum. İzmir Borovalı site üzerindeki aksesuar fiyatlarına göre satış yapıyor. Tokullar onlardan biraz daha ucuza veriyor. Eskişehirdeki Sarar Plaza hepsinden ucuza veriyor. Anlamış değilim durumu. Bir arkadaş yazmış fiyatlar sabit diye ama değil.

Beni kastediyorsanız yazdığımı tekrar okumanızı tavsiye ederim, ben "sabit" demedim,
aksesuar "orijinal aksesuar" ise bütün bayilerde fiyatlar aynı olmalı, fark olsa dahi (ki araç alımında olabilir) küçük meblağlar olabilir.
dedim.

İşin iç yüzü biraz daha karışık, araç satış esnasında araca uygulanan aksesuarların belli bir miktarını distribütörler karşılıyordu (hemen hemen tüm markalarda), ancak lüks markalarda (Mercedes'te AMG, BMW'de M Tecnick gibi) bu konu "araç değerinin üzerinde" bir hal alıp, bir anlamda vergi kaçağı haline geldiğinden devlet bu konuda bir önlem alıp, araç satış esnasında aksesuar satışlarına yaptırım getirdi, "peki, bu konu denetleniyor mu?" diye sorarsanız, maalesef hayır.

Yani kısacası "aslında aynı olması gereken fiyatlar" bir anlamda devletin getirdiği yaptırımlara uyma yada uymama konusu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1071
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1729 : Ağustos 04, 2016, 23:08:24 »
Bu konuda bir yanlışlık olmalı, aksesuar "orijinal aksesuar" ise bütün bayilerde fiyatlar aynı olmalı, fark olsa dahi (ki araç alımında olabilir) küçük meblağlar olabilir.

bu yazdığınıza karşılık yazdım.. Araç alımı dışında da farklılıklar mevcut.. Telefondan bile öğrenebilirsiniz. O işlerin detaylarını açıkladığınız içinde ayrıca teşekkürler..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 125000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1730 : Ağustos 05, 2016, 09:25:44 »
Sonkar Yenibosna Servisine 6.Şubat 2016 cumartesi gün öğleden sonra gittim.Kaksodan cam değiştirecektim. Kayıt açtırdım yaklaşık 1,5 saat bekledim. Servis elemanı geldi. Tamam değişmesi gerekir İsterseniz aracınızı bırakabilirsiniz dedi. Bende pazartesi sabah bıraktım. Bana verilen bilgi bu gün akşama cam gelir. salı akşamı 17-18 gibi aracınızı alırsınız denildi. Salı akşamı 16.30 gibi almaya gittim servis elemanı camın takılma aşamasında olduğunu söyledi saat 18 e doğru servis elamanı geldi. takılan camın çatlak çıktığını Çarşamba gelmemi söyledi. çarşamba akşamı saat 17.30 gibi gittim yaklaşık 1 saat sonra aracı teslim aldım. servis hakkında izlenimim olumsuz. Verilen serviisten memnun kalmadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1731 : Ağustos 05, 2016, 10:45:22 »
bu yazdığınıza karşılık yazdım.. Araç alımı dışında da farklılıklar mevcut.. Telefondan bile öğrenebilirsiniz. O işlerin detaylarını açıkladığınız içinde ayrıca teşekkürler..

Tamam Cevdet bey, öğrenirim bir ara :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 39 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1732 : Ağustos 14, 2016, 22:41:45 »
10 bin bakimda dahil olmak uzere servis bakim ucretleri hayli fazla oldu...Satis sonrasi farkliydi dusuncesi pek sicak gelmiyor artik toyota da..10 bakim 500 lira diyecek bir sey yok..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 73000
  • Model Yılı: '13
  • 69 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1733 : Ağustos 14, 2016, 23:04:25 »
Garanti bitene kadar el mahkum. 1000 deseler de ödeyeğiz

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1.33 Auris Life 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 39 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1734 : Ağustos 14, 2016, 23:10:32 »
Garantiyi zaten odemis oluyoruz 😀 Bence imza toplasak yani bu kadar magdur kalmaktansa servislere bildirsek gorusumuzu yazili...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • İstanbul 2012 otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '12
  • 68 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1735 : Ağustos 15, 2016, 02:07:01 »
2012 corollamın 70 bin bakımı yapılanlar ve üçreti


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1736 : Ağustos 15, 2016, 04:32:25 »
katarda sifir km araba aldiginiz zaman 3 veya 5 yil firmaya gore degisiyor servis hizmeti ucretsiz yani iscilikten para almiyorlar.
bizim sozde sorunsuz toyota da 500 tlden kapi aciyor. arkadasimda passat var 2015 model 570 tl vermis bakimina hadi buyur.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 42 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1737 : Ağustos 15, 2016, 11:13:10 »
Hem 10 bin km bakım diyorsun hemde garantisi bitmemiş araç için milletten azımsanmayacak derece de para alıyorsun.Madem sattığın mala güveniyorsun ne diye milletten bu kadar para alıyorsun.Demek ki bu ticaret mantığının japonu (sözüm ona onurlu bir millet) , almanı , fransızı vs olmuyormuş.Öpme işine gelince hepsi dürüstlüğü bi kenara bırakıp sıraya geçiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1738 : Ağustos 15, 2016, 11:34:45 »
Hocam niye duygusal davraniyor sunuz? Tabiki isine geleni yapacak. Bizi dusunup korumasi gereken devletimizdir. Firma tabiki karini düsünecek. Bazi düzenlemeler var ancak uygulamada sorunlar da var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 42 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1739 : Ağustos 15, 2016, 11:51:38 »
Hocam niye duygusal davraniyor sunuz? Tabiki isine geleni yapacak. Bizi dusunup korumasi gereken devletimizdir. Firma tabiki karini düsünecek. Bazi düzenlemeler var ancak uygulamada sorunlar da var.
Ya duygusallık değil , mantığıma yatmadığı için yazıyorum, elbette ki kar edilecek buna hiç kimse itiraz etmez ancak "nasıl olsa iyi satış yapıyorum bide bunun üstüne millete sudan sebeplerle kazık fiyattan fatura çıkarayım" demek bende, ticari ahlakla bağdaşmadığı hissi yaratıyor.Devlet koruma kanunu da çıkarsa bir şekilde bunu da başka yollarla alırlar.