Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 427915 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1700 : Mart 20, 2016, 14:59:45 »
İzmir icin servis oneriniz var mi?
Kesinlikle ve kesinlikle Tokullar toyota derim. Tecrübelerle sabittir.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1700 : Mart 20, 2016, 14:59:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1701 : Mart 20, 2016, 19:46:00 »
Aydin abi bende borovaliya gittim fena değiller.ilgili kibarlar.Turgutlu ya yakin hemende girişte pinarbasi mi ne orada ya hemen buluyorum.Ayline gerek kalmiyor.Ayline kalsak nereleri dolastiracak
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1702 : Mart 20, 2016, 22:51:28 »
Aydin abi bende borovaliya gittim fena değiller.ilgili kibarlar.Turgutlu ya yakin hemende girişte pinarbasi mi ne orada ya hemen buluyorum.Ayline gerek kalmiyor.Ayline kalsak nereleri dolastiracak
Boravalının sahibini de çok iyi tanırım Tuncay^ım, bir iki sıkıntı yaşadım onlarla ilgili, ama tokullar garantisi biten aracın bile kendisi referans olarak parça değişimi yaptı (corolla bagaj su alma sorunu) onun için bence çok öndeler memnuniyette.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 999999
  • Model Yılı: '15
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1703 : Nisan 29, 2016, 14:14:38 »
Aracınız eski model ise bazı  isim yapmış  Toyota servisleri ilgilenmiyor.Bazı isim yapmış Toyota ustaları araca bakmak bile istemiyor.
 Açık açık yapmam diyemiyorlar hep bir sebeb sunup kaçan usta var servis var.
 Bazısı da arabayı yapacağım deyip sökmeden parça aldırıp. Bir ay parçanın gelmesini bekleyip parça geldiği halde sökmeyen. Her hafta bu hafta başlıyorum deyip başlamayan. En son söktüm motoru  dagıtacağım deyipte hiç bir şey yapmayan  ustada var.
Birde yanlış teşhis yapıp fazladan parça aldıran usta var.

Birde her aracı yapan usta var servis var. Sökmeden bir şey diyemem diyen usta var dogrusuda bu değilmidir ?
Ve bu usta 2 aydan fazla yatan aracı 2 günde çıkaran usta Maslakta Gün Oto .
Benim gözümde toyota servisleri amacı kolay para kazanmaktır. Şu 1.5 yıl içerisinde bunu öğrendim.
Toyota aldığımada pişmanım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 46 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1704 : Nisan 29, 2016, 19:38:14 »
Araba garantide iken servise gitmiştim kapı kollarındaki boya atmasını söyledim garantiden değişim istiyorum dedim. Tamam dediler. Sonra ellerinde yokmuş sonra yine gelin verelim dediler. Ben zaten Boluda yetkili servis olmadığı için il değiştirip Düzceye geliyorum onu siz yollayın bir zahmet dedim. Sonra dediler ki bir sonraki bakıma değişim yapalım dediler. Aradan 1,5 yıl geçti sanırım. Aracı bakıma götüreyim dedim randevu alırken kapı kollarını hatırlattığımızda arabanın garantisi bitmiş dediler.

Toyota merkezi durumu anlatıyorum kadın anlamıyor. Yazılı belgeniz var mı diyor.

Benim sorumluluğum kağıt saklamak mı ki yazıp yapmadıkları muallak!

Biraz tartıştık hatta sorun çözmek değil gibiydi derdi bende global siteye durumu anlatacağım.

Bu olaydan sonra Toyota Yetkili servise gider miyim gitmem!

tapatalk yaz kızım

Herkese Kazasız-Belasız-Cezasız günler :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 46 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1705 : Nisan 29, 2016, 19:42:00 »
Düzce hızel bana göre on numara
Bence tam bir yalancılar bir daha gitmem

tapatalk yaz kızım

Herkese Kazasız-Belasız-Cezasız günler :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '10
  • 68 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1706 : Nisan 29, 2016, 20:16:24 »
Araba garantide iken servise gitmiştim kapı kollarındaki boya atmasını söyledim garantiden değişim istiyorum dedim. Tamam dediler. Sonra ellerinde yokmuş sonra yine gelin verelim dediler. Ben zaten Boluda yetkili servis olmadığı için il değiştirip Düzceye geliyorum onu siz yollayın bir zahmet dedim. Sonra dediler ki bir sonraki bakıma değişim yapalım dediler. Aradan 1,5 yıl geçti sanırım. Aracı bakıma götüreyim dedim randevu alırken kapı kollarını hatırlattığımızda arabanın garantisi bitmiş dediler.

Toyota merkezi durumu anlatıyorum kadın anlamıyor. Yazılı belgeniz var mı diyor.

Benim sorumluluğum kağıt saklamak mı ki yazıp yapmadıkları muallak!

Biraz tartıştık hatta sorun çözmek değil gibiydi derdi bende global siteye durumu anlatacağım.

Bu olaydan sonra Toyota Yetkili servise gider miyim gitmem!

tapatalk yaz kızım

Global siteden iş çıkmaz. Servise gidip, gözünüzü kapatın, Allah ne verdiyse , son viteste söyleyin. Olursa o vakit olur. Aman diyeyim , suç teşkil edecek söz ve davranışlara girmeyin, başınıza iş alırsınız. 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 46 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1707 : Nisan 29, 2016, 20:36:20 »
Global siteden iş çıkmaz. Servise gidip, gözünüzü kapatın, Allah ne verdiyse , son viteste söyleyin. Olursa o vakit olur. Aman diyeyim , suç teşkil edecek söz ve davranışlara girmeyin, başınıza iş alırsınız.
Yok hocam hiç onların yanına gitmem zaten onlar arasın özür dilesin onlar bize muhtaç [emoji56] [emoji56]

Satış sonrası hizmetin ne kadar kötü olduğunu öğrenmiş olduk bir kez daha

tapatalk yaz kızım

Herkese Kazasız-Belasız-Cezasız günler :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1708 : Nisan 30, 2016, 00:25:04 »
Genel söylem. Garanti nin bitmesine daha zaman var diyor bir usta tamam diyorsun. Ama önemli nokta kayıt açmıyorlar. Ondan sonra gğn gelip gidiyorsun bu sefer araca bakan başka usta ben ses duymuyorum diyor. Bizzat kendşm yaşadım. O nedenle tüm arkadaşlarıma tavsiyem mutlaka servis iş emri açtırın orada belirtsinler. Bu arada saçma saban  fikirler sunan "Güve"gibi ustalara sert yapmanızı tavsiye ederim.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '15
  • 14 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1709 : Nisan 30, 2016, 00:57:59 »
Adana Micilar bayii kadar saygısız bir bayiinin olacağını sanmıyorum. Satış mudurunden,temsilcisine sözde insan kaynaklarında calisana kadar hepsi yalancı.Arabaya aldığım aksesuarların faturasını dahi kargoyla 17 TL karşılığında adresime göndermişler.Ve yaşadığım diğer bir çok sorun.Allah'a havale ediyorum Mıçı çalışanlarını.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Sabretki zamanı geldiğinde çok şükür diyesin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 7100
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1710 : Nisan 30, 2016, 01:00:42 »
Ankara Toyan'dan şimdilik memnunum. İlerleyen vakitler ne gösterir onu bilemem.
Lamekan

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1711 : Nisan 30, 2016, 12:10:19 »
Aracın kritik bir mekanik sorunu yoksa, genel bakım için özel servisin en kötüsü bile yetkili servisten iyidir benim için.
Yağı daha kaliteli kullanıyorum, filtreleri kocaeli yapımı değil japon yapımı kullanıyorum, balata vs hepsini japon kullanıyorum.
Serviste aracı görmüyorum, nasıl yapıldı görmemize izin verilmiyor, huzursuz oluyorum. Özel serviste başında çayımı içerken görüyorum herşeyi.

Servise hiç karıştırmayan, servis bölümü bekleme bölümünden görünmeyen, yetkili servisleri sevmiyorum. Mesela Kayserideyken, Aksoy servis bölümü bekleme bölümünden görünür, aracı izleyebiliyordunuz, ve servisle her türlü ustayla görüşme şansım vardı. Ankarada öyle bir yetkili servis bulamadım. Dolayısıyla araç a6 yaşında, Yeni Dörtnal'da gayet iyi, kaliteli malzemeler kullanıyorlar. Her türlü şeffaf ve düzgün iş yapıyorlar.
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '10
  • 68 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1712 : Nisan 30, 2016, 13:40:28 »
Aracın kritik bir mekanik sorunu yoksa, genel bakım için özel servisin en kötüsü bile yetkili servisten iyidir benim için.
Yağı daha kaliteli kullanıyorum, filtreleri kocaeli yapımı değil japon yapımı kullanıyorum, balata vs hepsini japon kullanıyorum.
Serviste aracı görmüyorum, nasıl yapıldı görmemize izin verilmiyor, huzursuz oluyorum. Özel serviste başında çayımı içerken görüyorum herşeyi.

Servise hiç karıştırmayan, servis bölümü bekleme bölümünden görünmeyen, yetkili servisleri sevmiyorum. Mesela Kayserideyken, Aksoy servis bölümü bekleme bölümünden görünür, aracı izleyebiliyordunuz, ve servisle her türlü ustayla görüşme şansım vardı. Ankarada öyle bir yetkili servis bulamadım. Dolayısıyla araç a6 yaşında, Yeni Dörtnal'da gayet iyi, kaliteli malzemeler kullanıyorlar. Her türlü şeffaf ve düzgün iş yapıyorlar.
Ankara Dörtnal iyi kabul ama onu bulamayanlar ne yapsın? Sanayide öyle ustalar varki adamı servise mecbur ediyor.

Arkadaşın Seat aracı vardı. Alt takımdan ses geliyor diye ustaya götürür. Git - gel 1 ay içinde, neredeyse arabanın alt takımını komple değişir-kurcalar ses kesilmez. Sonra derki amortisör patlak. Arkadaş başka ustaya gider o da amortisör der. Adam en basit amortisör patlağını anlamamış , arabanın her tarafını duman etmiş. 

Aynı durum benim de başıma geldi. Bosch Car Servis arabanın bobini değişir, sorun düzelmez.  Sonra sorunu bulduk. Hallettik. Ben de eski bobini taktım. Sonradan aldığım bobini de BCS merkeze şikayetim sonucunda iade ettim.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 288 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1713 : Mayıs 14, 2016, 20:34:14 »
Bugun ben de 40000 bakimi icin aydin servisine gittim. Motor yagi yag filtresi kabin filtresi ve hidrolik yagi degisecekti. 410 tl dediler. Fiyati is emrinin altina yazdilar. Tamam dedim. 101 kontrolunu yapalim ucretsiz dediler. Tamam dedim. Klima temizligi yapalim dediler.( fiyat soylemediler) tamam dedim. Aradan 1 saat gecti telefon geldi. Ön fren balatalarinizin acilen degismesi gerekiyormus dedilert 150 tl tamam dedim. Servise gittim fiyat odemeye sonuc 650 tl.
 Neden dedim klima dediler. Fiyat soylemediniz . hadi bizden olsun der gibiydiniz dedim . olmaz dediler. Faturaya baktim yok cam suyu yok cam deterjani, balata temizleyici , loctite yaglayici ( disarda 15 lira serviste 25 lira) yazmislarda yazmislar. 650 tl odedim ve akillanarak ciktim.

30000 bakim kagidinda ayni servis on fren balatalarina 6 mm demis ve kullanilir demisti. Bu bakimda ölctum balatalar 5.5 mm yani yarim milimetre ile tehlike olusmus.)
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 46 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1714 : Mayıs 14, 2016, 20:38:38 »
Gitmeyin hocam gitmeyin

Sağlam bir usta bulun alın malzemeleri önüne koyun buyur ustam diyin yapsın hepsini

Ben 4 balatayi 180 TL aldım mor balata daha sessiz filtreler keza öyle ucuz

Yağımı mobil1 aldım

80 lira ustalık odedim bitti

tapatalk yaz kızım

Herkese Kazasız-Belasız-Cezasız günler :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1715 : Mayıs 14, 2016, 20:52:05 »


30000 bakim kagidinda ayni servis on fren balatalarina 6 mm demis ve kullanilir demisti. Bu bakimda ölctum balatalar 5.5 mm yani yarim milimetre ile tehlike olusmus.)

Adalet bakanının adaletsizlik ile suçlandığı bir ülkede yaşıyoruz, kimi kime şikayet edeceksiniz Mahmut bey, geçmiş olsun.

Ben 4 balatayi 180 TL aldım mor balata daha sessiz filtreler keza öyle ucuz

Adamlar öyle bir isim koymuş ki en güzeli "mor balata" demek gerçekten :) nasıl olsa başka mor balata da yok.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 402 kere teşekkür etti
  • 288 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1716 : Mayıs 14, 2016, 21:36:02 »
bir de eski dotlar kampanyası dediler toyota sitesine baktım işçilik kdv tağ, tapa, tüm filtreler dahil 206 tl yazmışlar. faturaya baktım 40000 bakım işçiliği 166 tl +kdv+yağ+conta+filtreler+ kdv hepsi 316 tutuyor. nasıl oluyor anlayamadım. ( bunun yanında diğer işlerde yapıldı ama bilmiyorum.) pazartesi arayıp hesap sorayım mı? haksız mı çıkarım?

ufuk bey balataların kullanımı yapısına veya mm (kalınlığına mı) bağlıdır? yani 5.5 mm neden değiştirdiniz desem doğrumu yapmış olurum. yoksa balatalarının sertleşmiş v.b gibi bir şeyler diyebilirler mi?

birde faturada 10-40 yağ kullanıldı diyor. araç içindeki kagıtta 5-30 yazıyor. fiyat farkları var mıdır?
 sordum elemanın el alışkanlığı dedi? normalde hangisini koyalım dedim. siz getirin biz koyarız dediler.   yani güya hangisi olduğunu söylemiyorlar...( eger 10-40 pahalıysa pazartesi fırçalayacagım..)
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1717 : Mayıs 14, 2016, 22:04:28 »
10/40 yağ daha ucuz  mahmut bey.Yari sentetik yag.5/30 yag 130 tl civari.Malzeme leri temin edip disarida siz yaptirsaydiniz en fazla 350 400 tl tutardı.neyse hayirlisi olsun.
Forumda ufuk var her istediginiz parcayi alabilirsiniz

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1718 : Mayıs 14, 2016, 22:30:19 »


pazartesi arayıp hesap sorayım mı? haksız mı çıkarım?

Boşuna sinirlerinizi yıpratmayın.

ufuk bey balataların kullanımı yapısına veya mm (kalınlığına mı) bağlıdır? yani 5.5 mm neden değiştirdiniz desem doğrumu yapmış olurum. yoksa balatalarının sertleşmiş v.b gibi bir şeyler diyebilirler mi?

Balata kalınlığı önemli bir kıstas ancak balata yüzeyinin yada malzemesinin özelliğini kaybetmesi de söz konusu olabilir.





SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '15
  • 18 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1719 : Mayıs 15, 2016, 00:05:03 »
Gerçekten fiyatı size sormadan böyle arttırmaları çok ilginç su falan koyarak servisten sadece zorunlu parçaları değiştiririm sadece.Çok ikna etmeye çalıştılar 10.000 bakımında enjektör temizliyici motor temizliyici ürünleri falan kullanmadım bi kere araba zaten aldığımdan beri lpg li benzin enjektörü neden kirlensin tıkansın taş çatlasın 300 500 km benzinle yol yapmıştır.Aradılar telefonla silecekleriniz leke yapıyo değiştirelim 150 Tl dediler yok dedim kendim baktım cidden leke bırakıyo ıslak mendille sildim silecekleri kirlenmişler heralde anlamadım cillop gibi temizliyo şimdi camı